Sam90 Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 6 uur geleden zei Scribbi: Mensen die online speelden hebben wel uitgecasht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam90 Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 TOTO speelt vals wedstrijd is gestaakt dus waarom krijgen we ons geld niet terug ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scribbi Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 Zeg het maar... ik vind het ook belachelijk. Die quotering hoort op 1 gezet te worden zoals bij elke andere. Deze regels van TOTO hebben mij doen nadenken tot overstappen op een andere bookmaker. Enige waarom ik nog bij TOTO zit is vanwege het contante bonnetjes systeem. Maar alles gaat tegenwoordig toch digitaal dus ik zal eens kijken. Ben ruim 200 mis gelopen nu en de inleg van 56 kwijt. De overige 5 weddenschappen op dezelfde bon waren allemaal al gewonnen. Had maar 1 doelpunt van vitesse nodig nog, had makkelijk in de alles of niets slotfase van deze wedstrijd bepaald kunnen worden! Wat ons nu word afgenomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted March 6, 2022 Author Report Share Posted March 6, 2022 Ik speel graag bij TOTO , maar mij heeft dit ook tot nadenken gezet. ene kant wanneer gebeurt nou zoiets dus blijf lekker bij TOTO. andere kant de quoteringen zijn lager bij andere. binnen kort komen er weer een paar nieuwe profiders op de markt, kijken wat die te bieden hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 Ik vind het wel apart dat sommige mensen hier problemen hebben met hoe TOTO de eigen regels netjes hanteert, mogelijk omdat andere bookies andere regels hebben (duh) , maar dat verder niemand zich druk lijkt te maken om de Pinocchio toestanden in het 'gewijzigde odds' topic, waarin TOTO de odds van een vastgelegde weddenschap heeft gewijzigd zonder dat daar een grondslag voor is op basis van hun reglement. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts