Spring naar bijdragen

Je hit een OneTimer. Hoe vertel je dit aan ......


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

  • 8 maanden later...

Tja, dat is een goede vraag. Dat ligt er een beetje aan hoeveel het is. Zelf zou ik tot een miljoen het aan iedereen vertellen. Boven het miljoen wordt het al lastiger. Familie/vrienden gaan dat toch iets van je verwachten en hoe ga je dan om met verzoeken van totale vreemden.

Stel dat het een super groot bedrag is, bijvoorbeeld de 30 miljoen in de oudejaarsloterij, wat dan? Ik denk dat ik angstig zou worden dat er één of andere idioot mijn gezin iets zou aandoen. Maar met zo'n groot bedrag gaat je levensstijl veranderen. Hoe ga je dat dan vertellen?

Lastig, we wachten eerst die OneTimer wel af ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Ik vertel sowieso niemand wat het bedrag is. Behalve dan m'n vriend. M'n moeder en broers/zus krijgen wel te weten dat ik win, maar ook niet hoeveel. Krijg je anders een rare relatie denk ik, los van eventuele verwachtingen. Ik zou wel gul zijn, maar wil geen bedelaars uit alle hoeken vandaan zien komen.

Goed doordacht. Voordat je het weet heb je opeens extra "vrienden" of krijg je mensen aan de deur voor adviezen en .......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.