Jump to content

Slot releases

Recommended Posts

• 5 weeks later...

Wat vinden van het nieuwe Nolimit City slotje: Blood&Shadow ?

Ik vind hem zeker cool! Beetje Play'n Go-achtig door dat spaarelement dat je het bonusspel moet halen door bepaalde levels te halen, maar het lijkt bijna onmogelijk om het bonusspel te halen. 

Iemand al gelukt?

blood-and-shadow-share.png

• Like 2

38 minuten geleden zei Lady_Diamond:

Ik vind hem zeker cool! Beetje Play'n Go-achtig door dat spaarelement dat je het bonusspel moet halen door bepaalde levels te halen, maar het lijkt bijna onmogelijk om het bonusspel te halen. 

Iemand al gelukt?

blood-and-shadow-share.png

Ja, vind hem ook erg cool. Best wel een tijdje gespeeld. Lijkt er een beetje op dat over de grote lijn echt grote klappers er niet snel inzetten, maar je pakt regelmatig wel een leuk hitje van 50X ofzo. 
Maar bonus voelt behoorlijk onmogelijk ja. Na een tijdje als je wat extra spins hebt gehaald voelt de slot wel heel erg scripted. Dan spaar je flink wat wilds in de laatste reels, maar is het krijg je in 99% van de gevallen geen hit meer.

• Like 1

2 uur geleden zei Lady_Diamond:

Ik heb nog een (begin van een) stukkie over dit spel op mijn harde schijf staan. Nu je er toch om vraagt, hier komt’ie. 

Het heet: “Satan, wat flík je me nou?” 

Lucifer zal wel een bepaald - ik zou bijna zeggen duivels, maar dat zou een tikkeltje gemakkelijk zijn - genoegen scheppen in het flink oppoken van het verwachtingspatroon, om dit vervolgens keer op keer te laten eindigen in een anti-climax. Want wat wordt er godsallejézus vaak geteased door onze vriend Beëlzebub in dit gokspel.

Blood & Shadow is het vervolg op Book of Shadows, met wederom Shadow Girl in de hoofdrol. Alhoewel, ze laat zich nooit zien, behalve aan de lucky few die kneiterhard hitten. Tot die tijd, of tot sint-juttemis, is het sticky wilds verzamelen op reel 3, 4 en 5. Gevolgd door een stuk of wat dead spins. De eerste paar keer denk je nog ‘oef, net niet!’. Maar dit gebeurt dus om de haverklap en het is altijd ‘net niet’, dus de spanning raakt er al gauw af op deze manier. En de lol ook wel. Teasen okee, maar je kan het ook overdrijven. Dit had wat mij betreft wel een (drie)tandje minder gemogen, Mephisto!

• Haha 2

18 uur geleden zei JoE:

Ik heb nog een (begin van een) stukkie over dit spel op mijn harde schijf staan. Nu je er toch om vraagt, hier komt’ie. 

Het heet: “Satan, wat flík je me nou?” 

Lucifer zal wel een bepaald - ik zou bijna zeggen duivels, maar dat zou een tikkeltje gemakkelijk zijn - genoegen scheppen in het flink oppoken van het verwachtingspatroon, om dit vervolgens keer op keer te laten eindigen in een anti-climax. Want wat wordt er godsallejézus vaak geteased door onze vriend Beëlzebub in dit gokspel.

Blood & Shadow is het vervolg op Book of Shadows, met wederom Shadow Girl in de hoofdrol. Alhoewel, ze laat zich nooit zien, behalve aan de lucky few die kneiterhard hitten. Tot die tijd, of tot sint-juttemis, is het sticky wilds verzamelen op reel 3, 4 en 5. Gevolgd door een stuk of wat dead spins. De eerste paar keer denk je nog ‘oef, net niet!’. Maar dit gebeurt dus om de haverklap en het is altijd ‘net niet’, dus de spanning raakt er al gauw af op deze manier. En de lol ook wel. Teasen okee, maar je kan het ook overdrijven. Dit had wat mij betreft wel een (drie)tandje minder gemogen, Mephisto!

hahaha bedankt voor deze (h)eerlijke review! Helemaal met je eens, maar ik ben wel een beetje in de ban..en moet en zou die bonus hitten...lucifer speelt dat betreft feilloos in op de ego van de mens. ;)

Voor de doghouse liefhebbers is een nieuwe Doghouse Multi Hold

De base game is het zelfde maar de bonus vind ik persoonlijk leuker dan de eerste versie
Je hebt altijd 7 free spins maar kan spins bij komen als je 3 honden pootjes hebt.

Heb je 3 pootjes verzameld gaat het volgende vakje open dan kan tussen 1 en 3 spins krijgen
Maar het leuke hier van is als je alle huisjes in het eerste scherm hebt verzameld komen ze ook in de tweede!

Maar als je een nieuwe vakje open hebt en valt daar huisje blijft hij niet sticky in de oude vakjes!
Ze blijven alleen sticky in het laatst geopende vakje!

Elke keer als je en nieuw vakje opent hebt gaan al je huisjes mee van al je vensters die sticky stonden!
Waardoor je echt mega winsten kan krijgen!

Nee dit is niet een screenshot van mij :P

The-Dog-House-Multihold-slot-fs1.jpg.ea0816d9a84a3c893c9856df736cd359.jpg

Edited by Dutch-Koala (see edit history)
  • Thanks 1

21 uur geleden zei Lady_Diamond:

Ja, ik heb die nieuwe dog house al een paar keer gespeeld @Dutch-Koala ! En al een paar keer mooie winst gepakt, terwijl de andere dog houses mij nooit goed gezind zijn 😅

Mooi! Ja die andere zijn wel echt minder.. Behalve de megaways dan die wil nog wel eens redelijke base game prijs geven.

Toch wacht ik nog op het moment dat The Dog House Dice Show in Nederland komt. Zijn best veel versies van doghouse maar helaas komt niet alles in NL 🫤

• 1 month later...

Ik had wel weer eens zin in een ouderwets smakeloze NLC slot, maar ja. Meer dan dit kan ik er niet van maken.

Disturbed
IMG_0921.thumb.png.330a8ea32daf649c0447138781a937c9.png
Are u down with the sickness?

We zijn beland in het ziekenhuis van dokter D. Ood en zuster P. Ech-Hebben. Dus dan weet je, dit is weer een shocker van de slotproducent bekend om de verfijnde smaak, NoLimit City.

Engel des doods Dr. Ood ontpopt zich als een seriemoordenaar in een ziekenhuis. Disturbed voelt daarom meteen erg vertrouwd. Een warm bloedbad. Een gespreid bedje, met linnengoed waarin het lijkvocht van de vorige patiënt nog maar nauwelijks is opgedroogd.   

Dit is een 4/2/4/2/4 rollen-slot vol scalpels, schedelboren en onfortuinlijke slachtoffers van de dadendrang van de morbide medicus. Als toegevoegd element geven vier monitoren vier maal de kans op een modifier. Dit zijn vertrouwde features, zoals de Xways, Xsplit en Xwild. Drie toegangspasjes zetten de operatievoorbereidingen, oftewel bonus free spins, in gang. De eerste scatter is weer te koop tegen een meerprijs, ditmaal een verdubbeling van de inzet.
De synthwave soundtrack van Disturbed klinkt ook erg bekend in de oren. En zo niet, dan zal dit door de eindeloze herhaling van hetzelfde deuntje niet lang duren. Dit alles maakt Disturbed tot een vrij recht-toe-recht-aan NLC-slot zonder wezenlijke veranderingen of toevoegingen aan het vaste recept.

NLC is de productie dit jaar flink aan het opvoeren. De meest recente reeks van releases doet vrezen dat de makers gaan voor kwantiteit boven originaliteit, echter zonder daarbij de kwaliteit van uitvoering al te ver uit het bloeddoorlopen oog te verliezen. Een aanrader voor de liefhebbers van Serial.

Nu op bingoal! en kansino.

• Like 3
  • Thanks 1