TV78 Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 Op 14 januari (!) heb ik een klacht ingediend bij @FairPlayCasino over de technische storingen die ik ervaar(de) en die mijn spelplezier volledig hebben verpest. Ik kreeg niet één foutmelding, zoals overal wel eens kan gebeuren, maar ik speelde een uur lang met foutmelding na foutmelding. Zo gebeurde het dat ik ineens mijn saldo kwijtraakte, dat de provider waarvan ik een spel speelde ineens 'onderhoud' ging uitvoeren, ik mijn limieten ineens opnieuw moest instellen, ik een melding kreeg dat mijn verificatie maar voor 20% voltooid was - ik was al lang aan het spelen - en moest ik tig keer opnieuw inloggen doordat ik eruit werd gegooid. Al met al, een klacht waard. Weken verstreken... in de voorwaarden van Fairplay staat dat ze maximaal 8 weken over een klacht mogen doen. Prima, 8 weken is lang, maar als dat het beleid is dan wacht ik keurig 8 weken. Maar na 8 weken kreeg ik geen reactie. Dus trok ik zelf aan de bel. Helaas vond de afdeling klachten mijn klacht ingewikkeld en kreeg ik van de klantenservice te horen dat ik langer moest wachten. Geen idee hoe lang. Vandaag zag ik een bonus staan en besloot ik het nog een kans te geven. Helaas, weer storing na storing. Ik dook daarom meteen de chat in, maar nog voordat er een inhoudelijk gesprek mogelijk was, werd ik weer automatisch uitgelogd. Eenmaal weer ingelogd lukt het niet om mijn chatbericht te verzenden... Ik ben er zo klaar mee! Wat een kut casino. Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen tot nu toe zijn..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 @TV78 Heb je deze storingen op mobiel of desktop? Heb je al eens een andere browser geprobeerd, je cookies/cache geleegd, incognito browser geprobeerd? Ander apparaat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 @TV78Dank voor je bericht en ik pak meteen even door. Ik heb heel toevallig aankomende maandag contact bij Fair Play Online (met de hoge baas). Ik had zelf al een mooie lijst met aandachtspunten voor ze. Kunnen jullie mij nog meer aangeven waar jullie tegen aanlopen bij Fair Play en wat beter/anders zou kunnen? Dit is natuurlijk niet netjes van ze @TV78en ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen en hoe ze jou als speler zijnde kunnen behouden. 8 weken! Phew. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 (edited) ^^ de maximale termijn van acht weken om een klacht af te handelen is vastgelegd in besluit KOA 4.37.2.b Van FairPlay heb ik twee of drie keer een enquete in de mailbox gekregen met vragen over de dienstverlening en naar verbetersuggesties. Er is inmiddels al een en ander verbeterd en ik heb er goede hoop op dat het aanbod van FairPlay verder verbeterd kan worden naar aanleiding van de feedback op de meest recente enquete. Ik ben benieuwd! Edited March 31, 2022 by Rudi (zou geen goed nieuws zijn voor bonusboefjes) (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted March 31, 2022 Author Report Share Posted March 31, 2022 2 uur geleden zei DennMann: @TV78 Heb je deze storingen op mobiel of desktop? Heb je al eens een andere browser geprobeerd, je cookies/cache geleegd, incognito browser geprobeerd? Ander apparaat? Op mijn telefoon. Verschillende browsers geprobeerd en cookies e.d. gewist. Incognito en computer niet geprobeerd.. het moet in deze tijd gewoon werken op een mobiele telefoon. En FairPlay moet met de oplossingen komen, niet ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted March 31, 2022 Author Report Share Posted March 31, 2022 37 minuten geleden zei Rudi: ^^ de maximale termijn van acht weken om een klacht af te handelen is vastgelegd in besluit KOA 4.37.2.b Van FairPlay heb ik twee of drie keer een enquete in de mailbox gekregen met vragen over de dienstverlening en naar verbetersuggesties. Er is inmiddels al een en ander verbeterd en ik heb er goede hoop op dat het aanbod van FairPlay verder verbeterd kan worden naar aanleiding van de feedback op de meest recente enquete. Ik ben benieuwd! De 8 weken is al verstreken en halen ze dus niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted April 5, 2022 Report Share Posted April 5, 2022 De 8 weken is al verstreken en halen ze dus niet.Hebben ze je nog bericht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted April 5, 2022 Author Report Share Posted April 5, 2022 (edited) 47 minuten geleden zei TheGallant: Hebben ze je nog bericht? Nee, niks meer gehoord. Inmiddels ruim 11 weken verder.. Edited April 5, 2022 by TV78 (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.