Spring naar bijdragen

Gratis vuurwerk :-)


Aanbevolen berichten

Overal om je heen zijn er mooie acties in de promotionele maand december. Ik probeer er ook altijd van te profiteren om zo 2 vliegen in een klap te slaan.

Bij de Primera kan je nu December Kalender kopen en bij aankoop van zo'n kalender (5€ of 10€) krijg je 1 of 2 vuurwerk bonnen t.w.v. 5€. Of te wel als je toch vuurwerk gaat bestellen heb je gratis kraslot(en) gescoord. De vuurwerk bon kan je inleveren en online bestellen (per bon 20€ bestellen). Meestal doe ik dan 60€ (en 15€ korting eraf) en krijg je ook nog bonus vuurwerk omdat je voor 60€ besteld hebt.

Doe er je voordeel mee en pas op voor je ogen en vingers aangezien je die in het nieuwe jaar heel veel nodig gaat hebben hier op OneTime :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...
Gast [Verwijderde Gebruiker]

Op Groupon heb ik ook heel wat vuurwerk aanbiedingen gezien met kortinen tot wel 60%. Voorbeelden: Den Haag, Groningen, Oisterwijk, Dordrecht, Utrecht, Leeuwarden, Haaksbergen, etc.

Regelmatig hebben ze nog acties waarbij je tijdelijk nog eens 20% extra korting krijgt op lokale deals d.m.v een kortingscode. Dus ook op de vuurwerk deals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

De Primera heeft regelmatig leuke en zeer creatieve promoties. Op dit moment kan je bij alle Primera's een gratis 1/5 staatslot winnen en hier wil ik heel even een uitleg bij gegeven. Als je bij de Primera een heel staatslot koop met XL (15€ + 2,50€) 17,50€ mag je mee doen met het rode druk knop spel. Je ziet een rode knop op de balie en een grote meter in de Primera staan (kan je niet missen) en met een bord buiten om aan te geven dat je ook miljonair kan worden. Nu mag je een cijfer van 0 tot en met 99 zeggen en dan op de rode knop drukken. Als jou cijfer precies klopt met de score op het bord (hetzelfde cijfer) win je een 1/5 staatslot van 3,00€. Ja, heel goed! Dus je hebt 1 procent kans (van de 100 getallen) om het goed te hebben. Prijs is 3,00€ en als we daar 1% van nemen is de waarde van deze whooping prijs, precies 0.03€ op een investering van 17,50€. Mooier kunnen we het niet maken wel gekker!  Maar eerlijk is eerlijk, wel geniaal bedacht en ik heb op die knop blijven drukken omdat ik toch hier mijn staatsloten haal ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.