Spring naar bijdragen

Groepsbetting Toto13 @jackpot €175.000


Dopey

Aanbevolen berichten

Vorige week hebben wij met een klein groepje via de sportapp een poging gedaan om de Toto13 te winnen. Daarbij kwamen we tot 10 wedstrijden goed te voorspellen van de 13. Niemand wist er 13 goed te voorspellen waardoor de jackpot dus weer gestegen is. Er was wel één winnaar met 12 goed, die mocht ruim €12.000 op zijn rekening erbij schrijven. De hoofdprijs deze week bedraagt bij een single winnaar €175.000.

Let op: dit loopt via de TOTO.nl, hierbij wordt bij een gewonnen bedrag boven de €450,00 belasting over ingehouden van 29%.

Dus bij een hit zal er ongeveer €125.000 verdeeld gaan worden over onze groep.

De wedstrijden worden via de groepsapp gekozen. De uiteindelijke keuze wordt uiteraard hier geplaatst.

Wij zullen dus ongeveer 1000 speelcombinaties spelen, iets wat je in je eentje niet zo snel gaat doen. Daarmee hopen we een voorsprong te kunnen hebben door dit gezamenlijk te spelen. Er is prijs vanaf 10 goed. Het bedrag wordt verdeeld over de aantal gewonnen TOTO deelnemers. Dus als er 5 deelnemers zijn wordt de €175.000 over 5 personen verdeeld. Als we 11 of 12 goed zullen hebben en niemand de 13 kan het bedrag rond de 10.000 zijn.

Een aandeel kost €25,00 , je kunt ook per 0,5 nemen. De wedstrijden zijn zaterdag, hou hier dus rekening mee.

Mocht je interesse hebben laat hier dan even een berichtje achter, dan neem ik direct contact met je op via PM om mijn gegevens te geven.

Tot nu toe 6,5 aandelen verkocht.

€162.50 in de pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Als ik het goed begrijp gaat het elke weer weer nieuw geld (aandeel) in de pot en is er de mogelijkheid om te starten of te stoppen per keer?

Klopt. de toto13 is 1x per week. Je kunt dus per speelronde zelf bepalen of je ermee verder wilt of niet.

Er was 1 persoon die afgelopen week 12 goed had en won €12.939,63 euro. Er waren 39 winnaars met 11 goed en wonnen per persoon €497,68. Er was niemand die de 13 goed had en is er €40.000 toegevoegd aan de jackpot. Bedoeling is dus dat we blijven doorspelen tot deze jackpot valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast het kraken van de MegaMillions speel ik de Toto13 ook graag eens in groepsverband.

Bij deze 1 aandeel graag.

Welkom, en ik zal je een PM sturen met de gegevens. Let er even op dat we zaterdag gaan spelen, dus het geld moet uiterlijk vrijdag al binnen zijn.

Dank en gelden vandaag overgeschreven.

Ik denk donderdag al, vrijdag zal er weinig gebeuren denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag deze wedstrijden in de TOTO 13. Hoor graag de voorspellingen hier in het topic!

MIJN VOORSPELLINGEN

Bekijk beschikbare systemen

1 X 2

1

Manchester United

X

Swansea City

2

Crystal Palace

X

Chelsea

3

Everton

X

Tottenham Hotspur

4

Watford

X

Manchester City

5

Sunderland

X

Aston Villa

6

Norwich City

X

Southampton

7

Leicester City

X

Bournemouth

8

West Bromwich Albion

X

Stoke City

9

Málaga

X

Celta de Vigo

10

Statistieken

Rayo Vallecano

X

Real Sociedad

11

Granada CF

X

Sevilla

12

Deportivo la Coruña

X

Villarreal

13

Valencia

X

Real Madrid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manchester United - Swansea City

Crystal Palace - Chelsea

Everton - Tottenham Hotspur

Watford - Manchester City

Sunderland - Aston Villa

Norwich City - Southampton

Leicester City - Bournemouth

West Bromwich Albion - Stoke City

Málaga - Celta de Vigo

Rayo Vallecano - Real Sociedad

Granada CF - Sevilla

Deportivo la Coruña - Villarreal

Valencia - Real Madrid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht

Winst Manchester United

Winst Chelsea

Everton - Tottenham kan alle kanten op, dus alle drie de mogelijkheden

Winst Manchester City

1x voor Sunderland

Norwich Southamption ook alle drie de mogelijkheden

Leicester winst op Bournemouth

X2 voor Stoke City

En de spaanse wedstrijden vind ik te lastig om eerlijk te zijn

Een hele moeilijke TOTO 13 dit weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.