Dopey Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Vorige week hebben wij met een klein groepje via de sportapp een poging gedaan om de Toto13 te winnen. Daarbij kwamen we tot 10 wedstrijden goed te voorspellen van de 13. Niemand wist er 13 goed te voorspellen waardoor de jackpot dus weer gestegen is. Er was wel één winnaar met 12 goed, die mocht ruim €12.000 op zijn rekening erbij schrijven. De hoofdprijs deze week bedraagt bij een single winnaar €175.000. Let op: dit loopt via de TOTO.nl, hierbij wordt bij een gewonnen bedrag boven de €450,00 belasting over ingehouden van 29%. Dus bij een hit zal er ongeveer €125.000 verdeeld gaan worden over onze groep. De wedstrijden worden via de groepsapp gekozen. De uiteindelijke keuze wordt uiteraard hier geplaatst. Wij zullen dus ongeveer 1000 speelcombinaties spelen, iets wat je in je eentje niet zo snel gaat doen. Daarmee hopen we een voorsprong te kunnen hebben door dit gezamenlijk te spelen. Er is prijs vanaf 10 goed. Het bedrag wordt verdeeld over de aantal gewonnen TOTO deelnemers. Dus als er 5 deelnemers zijn wordt de €175.000 over 5 personen verdeeld. Als we 11 of 12 goed zullen hebben en niemand de 13 kan het bedrag rond de 10.000 zijn. Een aandeel kost €25,00 , je kunt ook per 0,5 nemen. De wedstrijden zijn zaterdag, hou hier dus rekening mee. Mocht je interesse hebben laat hier dan even een berichtje achter, dan neem ik direct contact met je op via PM om mijn gegevens te geven. Tot nu toe 6,5 aandelen verkocht. €162.50 in de pot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 28, 2015 Report Share Posted December 28, 2015 Doe @jackpot maar een half aandeeltje in dit gokfestijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 28, 2015 Report Share Posted December 28, 2015 Als ik het goed begrijp gaat het elke weer weer nieuw geld (aandeel) in de pot en is er de mogelijkheid om te starten of te stoppen per keer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted December 28, 2015 Author Report Share Posted December 28, 2015 Als ik het goed begrijp gaat het elke weer weer nieuw geld (aandeel) in de pot en is er de mogelijkheid om te starten of te stoppen per keer? Klopt. de toto13 is 1x per week. Je kunt dus per speelronde zelf bepalen of je ermee verder wilt of niet. Er was 1 persoon die afgelopen week 12 goed had en won €12.939,63 euro. Er waren 39 winnaars met 11 goed en wonnen per persoon €497,68. Er was niemand die de 13 goed had en is er €40.000 toegevoegd aan de jackpot. Bedoeling is dus dat we blijven doorspelen tot deze jackpot valt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
01sici07 Posted December 28, 2015 Report Share Posted December 28, 2015 Ja hoor, wij hebben veel meer kans als groep !!! Kom maar op met die wedstrijdjes! !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted December 28, 2015 Author Report Share Posted December 28, 2015 Ja hoor, wij hebben veel meer kans als groep !!! Kom maar op met die wedstrijdjes! !!! hoeveel aandelen wil je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted December 28, 2015 Author Report Share Posted December 28, 2015 update: €250.00 in de pot. Er zijn nog aandelen over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BayOfFortune Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Naast het kraken van de MegaMillions speel ik de Toto13 ook graag eens in groepsverband. Bij deze 1 aandeel graag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Welkom @bayoffortune kijk ook eens naar de andere gezamenlijke pools op onetime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted December 29, 2015 Author Report Share Posted December 29, 2015 Naast het kraken van de MegaMillions speel ik de Toto13 ook graag eens in groepsverband. Bij deze 1 aandeel graag. Welkom, en ik zal je een PM sturen met de gegevens. Let er even op dat we zaterdag gaan spelen, dus het geld moet uiterlijk vrijdag al binnen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BayOfFortune Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Naast het kraken van de MegaMillions speel ik de Toto13 ook graag eens in groepsverband. Bij deze 1 aandeel graag. Welkom, en ik zal je een PM sturen met de gegevens. Let er even op dat we zaterdag gaan spelen, dus het geld moet uiterlijk vrijdag al binnen zijn. Dank en gelden vandaag overgeschreven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Naast het kraken van de MegaMillions speel ik de Toto13 ook graag eens in groepsverband. Bij deze 1 aandeel graag. Welkom, en ik zal je een PM sturen met de gegevens. Let er even op dat we zaterdag gaan spelen, dus het geld moet uiterlijk vrijdag al binnen zijn. Dank en gelden vandaag overgeschreven. Ik denk donderdag al, vrijdag zal er weinig gebeuren denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MLK Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Kan ik nog een aandeel krijgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MLK Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 Als het kan laat me dan weten waar ik het geld naar toe moet sturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted December 30, 2015 Author Report Share Posted December 30, 2015 Als het kan laat me dan weten waar ik het geld naar toe moet sturen Top, stuur je nu direct een PM. Als je het vóór 13:00 overmaakt, staat het geld vandaag nog op mijn rekening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MLK Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 Top ga ik regelen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted December 30, 2015 Author Report Share Posted December 30, 2015 €337,50 in de pot. Er zijn nog aandelen over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 0.5 aandeel overgemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted December 31, 2015 Author Report Share Posted December 31, 2015 We hebben €312,50 opgehaald en ontvangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted December 31, 2015 Report Share Posted December 31, 2015 Das niet veel, welke combo kunnen we nu max spelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BayOfFortune Posted December 31, 2015 Report Share Posted December 31, 2015 Das niet veel, welke combo kunnen we nu max spelen? 576 kolommen; 6 tweekansen en 2 driekansen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Vandaag deze wedstrijden in de TOTO 13. Hoor graag de voorspellingen hier in het topic! MIJN VOORSPELLINGEN Bekijk beschikbare systemen 1 X 2 1 Manchester United X Swansea City 2 Crystal Palace X Chelsea 3 Everton X Tottenham Hotspur 4 Watford X Manchester City 5 Sunderland X Aston Villa 6 Norwich City X Southampton 7 Leicester City X Bournemouth 8 West Bromwich Albion X Stoke City 9 Málaga X Celta de Vigo 10 Statistieken Rayo Vallecano X Real Sociedad 11 Granada CF X Sevilla 12 Deportivo la Coruña X Villarreal 13 Valencia X Real Madrid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WouterM Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 1, X2, 1X2, 2, 1, 1X, 1, 2, X2, 2, 2, 1, X2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Manchester United - Swansea City Crystal Palace - Chelsea Everton - Tottenham Hotspur Watford - Manchester City Sunderland - Aston Villa Norwich City - Southampton Leicester City - Bournemouth West Bromwich Albion - Stoke City Málaga - Celta de Vigo Rayo Vallecano - Real Sociedad Granada CF - Sevilla Deportivo la Coruña - Villarreal Valencia - Real Madrid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Ik verwacht Winst Manchester United Winst Chelsea Everton - Tottenham kan alle kanten op, dus alle drie de mogelijkheden Winst Manchester City 1x voor Sunderland Norwich Southamption ook alle drie de mogelijkheden Leicester winst op Bournemouth X2 voor Stoke City En de spaanse wedstrijden vind ik te lastig om eerlijk te zijn Een hele moeilijke TOTO 13 dit weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts