Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Binnenkort start in mijn ogen het mooiste tennisevent van het jaar, Roland Garros.

Om wat leven in de brouwerij te krijgen hier op het forum omtrent heb ik zelf een giveawaway bedacht. Namelijk:

Voorspel de winnaar bij de mannen en krijg €50,-

Omdat er waarschijnlijk veel dezelfde voorspellingen komen vraag ik je ook de finale te voorspellen. 

Je mag in dit topic reageren voor deelname, als volgt: 

Winnaar: Bjorn Borg

Finale: Borg - McEnroe

Inschrijving sluit op Zaterdag 21 Mei om 23.59

Veel succes allemaal 

• Like 2

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted
23 minuten geleden zei AutoplayON:

Winnaar: Bjorn Borg

Finale: Borg - McEnroe

Wat een gave actie @AutoplayON Leuk en wordt enorm gewaardeerd. Ik kom uit de jaren '80 en deze bovenstaande wedstrijd staat nog op mijn netvlies. Bij vrienden van mijn ouders gekeken en wat een spanning. Ik was al kleine jongen groot fan van McEnroe,. Had zelfs een groot kartonnen bord van hem in mijn slaapkamer 🙂 (gelukkig ook posters van Madonna later)

Winnaar: Carlos Alcaraz (in finale tegen Nadal)

• Like 1
Posted

Het aftellen is nu echt begonnen.

Het lijkt mij leuk om tijdens RG de verdubbelaar van de dag te posten. Elke dag zal ik op zoek gaan naar een quote van ~2.0

10 dagen challenge van €10 naar €5000(je mag je inleg natuurlijk altijd zelf bepalen)

Zijn er mensen voor in? 

• Like 3
Posted
1 uur geleden zei AutoplayON:

Het aftellen is nu echt begonnen.

Het lijkt mij leuk om tijdens RG de verdubbelaar van de dag te posten. Elke dag zal ik op zoek gaan naar een quote van ~2.0

10 dagen challenge van €10 naar €5000(je mag je inleg natuurlijk altijd zelf bepalen)

Zijn er mensen voor in? 

Altijd leuk om te volgen en misschien zelf mee te doen 🙂

• Like 1
Posted

Update: 

Het schema is bekend. Daardoor kunnen heel veel antwoorden niet. 

Om het toch wat leuker en eerlijker te maken denk ik aan het volgende

Vul opnieuw je voorspelling in voor de finale. Tevens noteer je ook de volgens jouw komende setstanden dus 3-0,3-1,3-2 of omgekeerd uiteraard.

Diegene die het dichtste bij zit zal aan de haal gaan met de €50,- freebet.

Dat het een prachtig toernooi mag worden 👍

• Like 2