Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
35 minuten geleden zei Rudi:

Het punt is dat de prijs veranderd is van cash naar een freebet.

Heb het woord cash niet gebruikt maar blijkbaar ook geen freebet gezet in 1e post.

Dan stort ik lekker 50 euro naar de winnaar(s). Geen probleem hoor haha

Geplaatst
3 uur geleden zei AutoplayON:

Tot aanvang finale worden alle post goedgekeurd. 

De winnaar(s) krijgt een 50euro freebet. 

Gl all !

Het gaat toch alleen om de deelnemers die Nadal als winnaar hadden voorspeld? ik zie namelijk nu ook mensen een setstand doorgeven die bv Djoko als winnaar hadden.

Als ik het bij samenvat zijn er 7 deelnemers met Nadal als winnaar.

retep32 heeft Nadal, en 3-2 in set.
HAFCBet heeft Nadal, maar nog geen setstand.
driekwart heeft Nadal, en 3-2 in set.
DeValsspeler heeft Nadal, maar nog geen setstand.
Rhelllevo heeft Nadal, maar nog geen setstand.
Dopey heeft Nadal, en 3-0 in set.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Dopey:

Het gaat toch alleen om de deelnemers die Nadal als winnaar hadden voorspeld? ik zie namelijk nu ook mensen een setstand doorgeven die bv Djoko als winnaar hadden.

Dat klopt helemaal. Alleen mensen die Nadal hadden gekozen maken nog kans. Dank @Dopey

Geplaatst
4 uur geleden zei Dopey:

Dan is je samenvatting niet 100% samen gevat 🤪🙈

Geplaatst

DeValsspeler heeft Nadal, 3.1 setstand
RMD78 heeft Nadal, vooraf 3.1 in sets tegen tsitsi gezegd

Ik vind het lastig om dopey de 50 te geven aangezien sommige niet hebben gereageerd, wat logisch is natuurlijk. ik had er vooraf misschien beter over na moeten denken.

Heeft 1 van jullie winnaars een goede suggestie ? 50 op de wimbledon winnaar en dan verdelen onder bovenstaand mss??

Geplaatst

wat mij betreft heeft er niemand gewonnen,  niemand had immers Ruud tegen Nadal in de finale gezet, dat jij ons dat een herkansing geeft omdat we wel Nadal hadden geraden is alleen maar mooi.

nu je dat wel gedaan hebt is Dopey wat mij betreft de terechte winnaar,  Dopey kan er immers niks aan doen dat niet iedereen die in eerste instantie Nadal goed had, een set stand heeft doorgegeven.

Geplaatst
17 uur geleden zei AutoplayON:

DeValsspeler heeft Nadal, 3.1 setstand
RMD78 heeft Nadal, vooraf 3.1 in sets tegen tsitsi gezegd

Ik vind het lastig om dopey de 50 te geven aangezien sommige niet hebben gereageerd, wat logisch is natuurlijk. ik had er vooraf misschien beter over na moeten denken.

Heeft 1 van jullie winnaars een goede suggestie ? 50 op de wimbledon winnaar en dan verdelen onder bovenstaand mss??

Niet om het een of ander, maar lijkt mij duidelijk wie de winnaar is. Jij vraagt om de winnaar, dat is Nadal, en later vraag je om de correcte setwinst en ik zeg 3-0. Vervolgens zijn er mensen die 3-1 en 3-2 naast Nadal hebben geroepen.  Beetje vreemd dat er nu twijfels zijn.

Geplaatst

Even mijn scheidsrechterpetje opzetten.

Alles teruglezende heeft @Dopeydeze contest gewonnen door twee keer een correcte voorspelling te doen. 
Helemaal prima als OneTimers wedstrijden uitschrijven, maar afspraken/uitspraken komen we wel na. 

Fijn dat het opgelost is. 

Geplaatst
Op 5-6-2022 om 10:43 zei Arthur:

Nadal wint met 3-0

Ik vind Dopey wel de winnaar, hij had eerder Nadal ook al als winnaar. Wel is het goed om te kijken wat de voorwaarden zijn mbt zo een actie. 

Het was een mooi toernooi sowieso! Alcaraz leverde niet helemaal, dat was jammer.

Geplaatst

Mocht ik er ooit nog 1tje doen zal ik er even beter over nadenken. @Dopeyis de winnaar.

Ik heb een nieuwe pm maar kan die via mijn mobiel(sinds eergisteren denk ik) niet meer openen evenals het hele menu popt niet meer omhoog. Anyways ik maak morgen de prijs voor Dopey in orde. 

Op naar Wimbledon !

Geplaatst (bewerkt)

Bedankt voor de organisatie van de,d promo en gefeliciteerd voor de winnaar.

Ik denk dat de navigatie van het Onetime forum op mobiel een beetje is vernacheld doordat een reclamebanner van Circus een beetje te breed is.

Als je op je mobiel het scherm een stuk naar rechts(boven) swipet, kun je wellicht wel bij je pm's komen.

bewerkt door Rudi

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.