Spring naar bijdragen

Aanmelden bij casino777.nl


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Ik dacht vanavond ik meld mij ‘even’ aan bij casino777.nl, man man man wat een drama. 
 

-Idin werkte niet

- camera om paspoort te scannen werkte pas na 12(!) pogingen. Andere casino’s nooit problemen gehad.

- na de scan voor paspoort moest ik een selfie doen met de camera in dezelfde stand, dus niet de selfiestand maar de camera aan de achterkant. Bleek dat er ook gevraagd werd te fronzen, wat ik dus niet kon zien. 
 

- chat was super onvriendelijk, had echt het idee afgesnauwd te worden. Transcript zal ik bijvoegen, was echt te kort af voor mijn gevoel. 
 

- na aanmelden etc moest ik rekening sturen met naam en adres er op. Geen bevestiging niks gehad, dus geen idee of dat is gelukt. 
 

- klantenservice gaf 2 verschillende mailadressen op waarop ik kon mailen. [email protected] en [email protected]

- totaal nu 1 mail gehad, met verificatie code. 
 

communicatie ver onder de maat(!) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane (7-5-2022 20:06:51): Hallo roelant, mijn naam is Jane. Waarmee kan ik je helpen vandaag? 
roelant (7-5-2022 20:06:56): hoi jane 
roelant (7-5-2022 20:07:07): ik wil aanmelden, maar hij pakt mijn paspoort of de foto van mijn hoofd niet 
Jane (7-5-2022 20:07:56): [email protected] kan je dit probleem aub in de mail steken met je documenten 
roelant (7-5-2022 20:08:19): hoe lang duurt dat dan? 
Jane (7-5-2022 20:08:22): dan kijkt mijn team hier na 
roelant (7-5-2022 20:08:24): ik wilde vanaovnd wat gokken 
Jane (7-5-2022 20:09:10): we zullen ons best doen om het vanavond nog te activeren als al je documenten correct zijn 
roelant (7-5-2022 20:09:29): en welke van 'al mijn documenten' willen jullie? heb gewoon een nl paspoort 
roelant (7-5-2022 20:09:40): ga er vanuit dat dat voldoende is 
Jane (7-5-2022 20:10:09): ja inderdaad 
Jane (7-5-2022 20:10:26): verder nog vragen 
roelant (7-5-2022 20:11:48): zeker 
roelant (7-5-2022 20:11:56): mailadres [email protected] die je net gaf klopt? 
roelant (7-5-2022 20:12:03): op jullie site staat namelijk [email protected] 
roelant (7-5-2022 20:12:39): ? 
Jane (7-5-2022 20:12:47): ja dat klopt 
Jane (7-5-2022 20:12:54): er is een storing op de site 
Jane (7-5-2022 20:13:26): verder nog vragen 
roelant (7-5-2022 20:13:47): ah, welke is het dan? [email protected] of [email protected] 
Jane (7-5-2022 20:14:03): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. 
Jane (7-5-2022 20:14:16): je kan beide mailen 
roelant (7-5-2022 20:14:19): ok 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=2722]luckylady[/mention]heeft support jou al gecontacteerd? Mij nog niet, en hun country manager ook niet niet, ondertussen wel diverse emails van hun marketing afdeling.

Nope, niks gehoord. Op mijn vragen per mail hoe het staat krijg ik steeds korter antwoord, de verantwoordelijke afdeling is er mee bezig. Vanuit hun hoor ik niks, krijg wel marketingmails maar als ik daarop reageer, je raadt het vast al: niks.

Ik ben al klaar met die toko nog voordat ik er een euro heb kunnen storten. En dat zegt wat, want zelfs circus heb ik het kunnen vergeven dat ze even dachten dat ik in cruks stond.

Ik zeg het niet snel maar dat 777 een vergunning heeft gekregen met dit proces…. Laat de Leo’s unibets etc maar komen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm dit klinkt niet echt als zuivere koffie… zijn er al wel spelers daar, vanuit de Nederlandse markt en krijgen die bijvoorbeeld wel normaal uitbetaald? Als aanmelden al zo waardeloos gaat dan voelt het niet als een te vertrouwen casino toch?

En dan onetime officieel ‘aanschrijven’ dat de slechte review die we geven onterecht is. Dat waren opstartproblemen waar we rekening mee moeten houden en alles is opgelost. Als je ze moet geloven hebben ze het beste aanbod en het beste platform.

De review is nog een warme douche vergeleken met wat ik er van vind.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei luckylady:


En dan onetime officieel ‘aanschrijven’ dat de slechte review die we geven onterecht is. Dat waren opstartproblemen waar we rekening mee moeten houden en alles is opgelost. Als je ze moet geloven hebben ze het beste aanbod en het beste platform.

De review is nog een warme douche vergeleken met wat ik er van vind.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hmm ok, maar wellicht als ik straks ben geverifieerd dat ik lyrisch ben! Ik laat het weten als ik kan spelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Aanmelding is gelukt, eerste keer gespeeld en uitbetaald is gelukt. Nu ging het goed en ik kreeg een mail van hen dat er weer een bonus zou zijn, zie afbeelding. Ik zag niks staan en heb dus niet direct gestort, maar eerst gevraagd of die bonus er was. Het gesprek in de chat was duidelijk, wel een mail maar geen bonus… @KSA kijken we even mee? 

 

 

 

 

 

9CCB261C-811B-4C1D-BDE5-4B4A2A3B9D68.png

C092B098-C401-429E-B3EC-57053D92B19A.jpeg

FAC272FE-A505-4139-93CD-5B975954D7E9.jpeg

bewerkt door ROELETTE
Naam weggehaald (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...