Spring naar bijdragen

Met OneTime naar de paardenrennen!


Nomore

Aanbevolen berichten

Het moet er toch binnenkort maar eens echt van komen. OneTimers die gaan wedden op de paardenrennen en een mooie gezellige dag van maken!

Mijn voorkeur heeft om dit ergens midden tot eind februari te doen en het liefste ergens in Noord Brabant.

Ben bang dat het laatste niet gaat lukken maar hopelijk het eerste wel.

Ik zie dat er op Wolvega op 19 februari een race is en misschien dat dat een kans is?

Volgens mij had onder andere @edje hier ook al iets mee gedaan?

Valt dit te organiseren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Ik denk dat we gewoon een eerste keer moeten gaan doen, de 19e februari dus en wel zien wie er wel en niet kan. We kunnen daarna zeker nog vaker doen, maar wilde gewoon even een datum vastleggen en dan wel zien waar het schip zou stranden. Ik zag overigens dat het artikel over paardenrennen op dit moment veel bekeken word.

https://onetime.nl/sportsbetting/paardenrennen-paardenraces

Mocht er een OneTimer zijn die ook iets wil schrijven over wedden op paarden dan is dat van harte welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.