Spring naar bijdragen

pjong stelt zich voor


pjong

Aanbevolen berichten

Onetimers,

Ik zal me EenKeer voorstellen hier.

Via het forum van PI, waar ik niet al te actief was, kwam ik via het topic van de vegas reis op dit moment via via via etc op deze site terecht.

Staan leuke stukjes op de site die het lezen meer dan waard zijn, vandaar dat ik maar even een account heb aangemaakt.

Mijn intresse's liggen o.a. bij poker, waar ik in de loop der jaren dan ook voldoende $$ in de community heb gepompt .

Loterijen ben ik ook niet vies van en ook daar heb ik de nodige $$ in geïnvesteerd, laatste PI ouderjaarsactie had ik 2 aandelen.

Regelmatig ben ik te vinden in het HC, echter vind ik het jammer dat de limieten daar toch vrij hoog zijn voor de hardwerkende mensen, maar de sfeer is toch altijd leuk.

Ben 2 keer in Vegas geweest, helaas had ik beide keren nog niet de juiste leeftijd om ook daadwerkelijk wat te doen. "Keep walking" was dan ook een veel gehoorde zin ;).

Plannen om Vegas te bezoeken met vrienden zijn er, dus ik hoop dat ik hier wat tips kan scoren.

Ik ga weer verder met de artikelen ;)

Gegroet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pjong, welkom hier. Wanneer wil je naar Las Vegas gaan met je vrienden? De Las Vegas tips zul je hier wel vinden. Anders kijk eens op mijn site. Ik heb daar een top 100 To Las Vegas gemaakt. Genoeg inspiratie voor je toekomstige trip. Heb je nog meer vragen? We helpen je graag vooruit. Veel plezier op dit forum en site!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom! Wat was je nick op pi?

mijn nick op PI was etrxx, maar zoals ik al zei las ik veel, maar postte ik vrij weinig.

Waarom weet ik niet, want ik vond de meeste topic's meer dan de moeite waard om te lezen en volgen, wellicht gemakzucht :P.

BONJOUR! Wil je misschien ook delen onder welke nick je op PI bekend was?

Ik ben met je eens dat de limieten in HC niet echt zijn weggelegd voor de gemiddelde NLer. Welke limieten zou jij redelijk vinden?

Ik denk dat ze van 100NL (1-1) minimum buy in €40 toch ook wel kunnen rondkomen?

minimale buy in voor 2-2NL is naar mijn idee €50, maar dan ben je na 1 raise al gelijk met je hele stack aan het spelen. Minimum van €200 is daar volgens mij nodig, en dat vind ik gewoon veel geld . .

Zelfde heb ik overigens met toernooien in het HC, toernooien met een redelijke structuur zijn er amper onder de €330, dat is gewoon erg jammer.

Ze zullen het wel niet voor niets doen, ik maak het beleid niet, maar er zullen vast gegronde redenen voor zijn om dit aan te bieden.

Pjong, welkom hier. Wanneer wil je naar Las Vegas gaan met je vrienden? De Las Vegas tips zul je hier wel vinden. Anders kijk eens op mijn site. Ik heb daar een top 100 To Las Vegas gemaakt. Genoeg inspiratie voor je toekomstige trip. Heb je nog meer vragen? We helpen je graag vooruit. Veel plezier op dit forum en site!

Ook die site heb ik wel meerdere malen bezocht, erg leuk om te lezen, bedankt.

De planning was om in februari 2015 te gaan, maar helaas is dit er niet van gekomen omdat er een vriend geen vrij kon krijgen.

Een lichte planning p dit moment zegt oktober 2015, maar ik kan dit nog niet met zekerheid zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, vrij uitgebreide post voor een gemakzuchtig iemand.

Ik stoor me ook heel erg aan het aanbod inderdaad.

Kijk bijvoorbeeld maar naar de MCOP: Alleen maar hoge buy ins en alleen maar NLHE en met mazzel misschien 1 omaha eventje.

Geen stud, geen split games, helemaal niks. Superkut, want in splitgames en stud heb ik nog wel wat in de melk te brokkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.