Spring naar bijdragen

JkSSn stelt zich voor


JkSSn

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jeroen en ik ben er gisteren op gewezen door Dennis (Let_it_ride) om een account aan te maken, want "dit wordt te gek", aldus Dennis. Na wat rondgekeken te hebben vind ik het ook al ' te gek' dus het kan alleen maar beter worden!

Ik ben in 2006 in aanraking gekomen met Pokerinfo (xX-Dutch-Xx), echter zullen mensen mij niet snel herkennen aangezien ik een stille genieter ben en in die 9 jaar niet zoveel van mij heb laten horen.

Dat zal hier ook niet zijn, echter heb ik het onderwerp sportbetting al langs zien komen en toen ging mij hart iets sneller kloppen. Ik heb een voorliefde voor het wedden op voetbal en ik zal mij graag mengen in discussies die daarover gaan.

Ook ik ben vroeg in de Guldencoin gestapt en hoop daar een mini One-Time mee te maken.

Nou jullie zijn getuigen geweest van de langste post die ik ooit op een forum heb geplaatst dus ik kan hieruit wel concluderen dat ik mezelf nu al thuis voel.

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...
Op 28-3-2015 om 10:23 zei JkSSn:

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jeroen en ik ben er gisteren op gewezen door Dennis (Let_it_ride) om een account aan te maken, want "dit wordt te gek", aldus Dennis. Na wat rondgekeken te hebben vind ik het ook al ' te gek' dus het kan alleen maar beter worden!

Ik ben in 2006 in aanraking gekomen met Pokerinfo (xX-Dutch-Xx), echter zullen mensen mij niet snel herkennen aangezien ik een stille genieter ben en in die 9 jaar niet zoveel van mij heb laten horen.

Dat zal hier ook niet zijn, echter heb ik het onderwerp sportbetting al langs zien komen en toen ging mij hart iets sneller kloppen. Ik heb een voorliefde voor het wedden op voetbal en ik zal mij graag mengen in discussies die daarover gaan.

Ook ik ben vroeg in de Guldencoin gestapt en hoop daar een mini One-Time mee te maken.

Nou jullie zijn getuigen geweest van de langste post die ik ooit op een forum heb geplaatst dus ik kan hieruit wel concluderen dat ik mezelf nu al thuis voel.

Jeroen

@JkSSn, heb je nog je gulden coins, vandaag een bijzonder dag. Is zelfs door de 11 cent grens gegaan. Nu ruim 10 cent.Hoop dat je nog van je mini-onetimer kunt genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.