Spring naar bijdragen

Snel geld op de roulette ??


jordi-414

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

> @jordi22 zei:

> Beste one timers,

>

> Wie wil nu niet snel geld verdienen, ik heb er lang over nagedacht en het zou misschien eens kunnen werken. Het gaat niet om grote bedragen

> dus wees gewaarschuwd voor je mijn theorie gaat lezen haha. Bij de elektronische roulette systemen die in de fairplay hallen en supergames staan bij mij in de buurt ( en waarschijnlijk ook door de rest van het land ) kun je punten sparen 10 punten zijn 2 euro. Als je wilt uitbetalen wordt er altijd afgerond op 10 tallen dus 43 punten kunnen 40 punten worden 8 euro of 50 punten 10 euro. Nu heb ik vaker gehad dat ik met 39 punten uitbetaalde en maar 30 punten kreeg, maar andersom ook vaker 31 punten werd wel 40 punten. Is er een bepaalde kans die bepaald wanneer je wel of geen "bonus krijgt". Zo ja is het misschien een idee om altijd 1 puntje te winnen zeg maar. Je gooit er 2 munten in zet 1 puntje van 20 cent op zwart valt hij heb je dus 21 punten en meteen uitbetalen en hopen dat je dan 30 krijgt uitbetaald. 1 punt winnen op de roulette is namelijk niet moeilijk, kan door 2 van de 3 kolommen of rijen in te zetten zal meestal goed gaan. Anders wordt de ronde erna 2 punten per kolom ( weet dat dit marginale strategie is, maar je zal niet snel broke gaan aangezien het niet met 5 euro begint. Maar nu is de vraag dus hoe vaak zal je wel 30 punten krijg als je met 21 punten uit casht als dit 1 op de 20 keer is is het niet voordelig, maar als dit 1 op de 3 keren is kun je toch paar tientjes per uur pakken als je 2-3 automaten speelt. Misschien is het totale onzin en hoor ik dit ook graag !

Het werkt zo... vanaf 35 punten maak je kans op 40 punten.. Hoe dichter je bij de 40 punten zit 38 bijvoorbeeld hoe groter de kans dat je 40 punten uitbetaald krijgt.. 31 tot en met 34 slikt de kast op bijna 100 procent van de uitbetaling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jordi22 zei:

Grootste onzin wat je nu verteld, want ik heb vaker met 32-34 punten 40 gekregen dan met 37-38 punten. Is totaal random !

Dat zou ook vreemd zijn toch? Want dan moet je altijd uitbetalen op 21 punt bijvoorbeeld. 

Denk dat er wel een vorm van kans in zit en dat 29 punten bijna altijd 30 punten uitbetaald, en 21 bijna altijd 20 punten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.