Joos-Close Posted July 3, 2022 Report Share Posted July 3, 2022 Op 777 wilde ik weer eens wat rondspelen. Helaas lukt het niet om te storten.. Als ik een storting wil maken, dan staat er dat er een wachtende transactie (er staat geen opname in de wacht) is. Na het invullen van bedrag en klikken op 'storten' kom ik niet verder ☹️ hebben meer mensen hier last van? Via de klantenservice zouden ze 24/7 bereikbaar zijn middels, chat, mail en telefoon, maar het lijkt dat ik mijn berichten achterlaat in het niets. Nergens in mijn account of mail een bevestiging van de verstuurde berichten. Ook al geprobeerd om op een ander device de site te openen en storten, maar helaas. Herkenbaar? Ideeën op dit op te lossen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patjakkert Posted July 3, 2022 Report Share Posted July 3, 2022 Ik heb toevallig gister op 777 gespeeld. Je mist niks. Constant ineens uitgelogd en weinig keuze in spellen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted July 3, 2022 Report Share Posted July 3, 2022 Had gisteren exact hetzelfde probleem. Account aangemaakt via OneTime. Kreeg direct iemand op de chat die mij adviseerde alle cookies/cache en geschiedenis te wissen en het na 30 minuten weer te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. En weer precies dezelfde melding, kon niet storten omdat er nog een wachtende transactie was. Tja, dan houdt het gewoon op. Wat zijn er toch veel prutspartijen op de markt, zeg. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted July 3, 2022 Author Report Share Posted July 3, 2022 4 uur geleden zei patjakkert: Ik heb toevallig gister op 777 gespeeld. Je mist niks. Constant ineens uitgelogd en weinig keuze in spellen. Zeker jammer dat ze geen play&go aanbieden, maar zitten ook wel leuke tussen hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted July 3, 2022 Author Report Share Posted July 3, 2022 4 uur geleden zei Wolfie: Had gisteren exact hetzelfde probleem. Account aangemaakt via OneTime. Kreeg direct iemand op de chat die mij adviseerde alle cookies/cache en geschiedenis te wissen en het na 30 minuten weer te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. En weer precies dezelfde melding, kon niet storten omdat er nog een wachtende transactie was. Tja, dan houdt het gewoon op. Wat zijn er toch veel prutspartijen op de markt, zeg. En opeens na nog een keer proberen, toch wel storten mogelijk.. helaas geen dikke hit, had nu extra lekker gevoel gegeven 😉 maar toch €25,- winst en er weer uit 👌 toch nog best gelopen 🙃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted August 29, 2022 Report Share Posted August 29, 2022 777 is de laatste tijd wel vaak buiten gebruik of ligt dat aan mij? Nu weer toevallig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted August 29, 2022 Report Share Posted August 29, 2022 nee, ligt niet aan jou..spellen liggen er de laatste vaak uit. Soms even een momentje..soms wat langer. Hebben ze eindelijk dat automatisch uitloggen om de 5 min opgelost.. leuk joh, als je net aan het live-streamen bent 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts