TheGallant Posted July 8, 2022 Report Share Posted July 8, 2022 Zojuist een storting gedaan bij Unibet. Helaas niet aangekomen. Ik lees hier meer verhalen over op het internet. Contact opnemen met de live-chat lukt niet vanwege een error. Eventjes gebeld en kreeg direct een medewerker aan de telefoon. Er schijnt een vertraging te zitten in het storten met iDEAL en de verwerking hiervan. Probleem is bekend. De issue ligt overigens niet bij iDEAL, maar bij Unibet zelf. De medewerker gaf aan dat de geldstorting altijd aan komt, al kan dit wel enkele uren duren. Overigens een paar dagen terug al eens een storting gedaan, en dit ging wel gewoon goed. Tips die staan op Unibet: indien storting niet verschijnt in balans: pagina refreshen in- en uitloggen indien er geen storting verschijnt > contact opnemen met support Andere mensen hier ook last van? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted July 8, 2022 Author Report Share Posted July 8, 2022 Storting ontvangen, en inmiddels ook een uitbetaling aangevraagd. Het gestorte bedrag echter niet 1x rondgespeeld. Kreeg al wel direct een mail dat de uitbetaling goed was gekeurd. 30 seconds later.......uitbetaling binnen. Hulde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansAndersje Posted July 8, 2022 Report Share Posted July 8, 2022 Uitbetalingen in Unibet lijken inderdaad razendsnel te gaan, alsof ze dat bij kansino hebben afgekeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted July 9, 2022 Report Share Posted July 9, 2022 Bij mij ook, heerlijk om instant uitbetalingen te ontvangenVerstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts