Spring naar bijdragen

Brunsie's Betten vanuit de Business Club


Brunsie

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei TheGallant:

Ik snap wel dat @Hansheem hier iets van vindt. Het is ook niet heel netjes gegaan. Ik heb @Brunsie gevraagd om een reactie. 

Aan de andere kant: Onetime deed en doet behoorlijk veel voor de community en af en toe kan er iets mis gaan. Op sommige momenten geven we veel en krijgen we ook niet altijd wat terug...

Dat er iets mis gaat is geen enkel probleem. Dat iets niet doorgaat door omstandigheden, ook geen probleem. 

maar communiceer dat dan even, zoals ik zei “nee” is ook een antwoord, maar het is op zijn minst een antwoord. 

Feit dat onetime niet altijd terug krijgt wat het investeert … ja dat zal ongetwijfeld zo zijn in sommige gevallen, maar is dat een excuus voor stilzwijgen?

Ik denk dat de prijswinnaars in deze actie toch wel redelijk fanatieke onetimers zijn en geen eendagsvliegen. 

maar goed ik begreep van onze “GOAT” dat ik aan het jammeren ben dus ik zal deze post afsluiten en netjes de reactie afwachten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Hansheem:

Dat er iets mis gaat is geen enkel probleem. Dat iets niet doorgaat door omstandigheden, ook geen probleem. 

maar communiceer dat dan even, zoals ik zei “nee” is ook een antwoord, maar het is op zijn minst een antwoord. 

Feit dat onetime niet altijd terug krijgt wat het investeert … ja dat zal ongetwijfeld zo zijn in sommige gevallen, maar is dat een excuus voor stilzwijgen?

Ik denk dat de prijswinnaars in deze actie toch wel redelijk fanatieke onetimers zijn en geen eendagsvliegen. 

maar goed ik begreep van onze “GOAT” dat ik aan het jammeren ben dus ik zal deze post afsluiten en netjes de reactie afwachten! 

Ik heb @Brunsie om een reactie gevraagd. We kunnen hier enkel van leren en de volgende keer eerder ingrijpen wanneer iets fout gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Hansheem:

Toch jammer dit. Tuig je een mooie actie op om hem vervolgens dood te zwijgen als er gevraagd word naar hoe we het kunnen afhandelen. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. 

Als je dan een actie uitschrijft geef er dan op zijn minst een gevolg aan, nee is ook een antwoord hè, maar doodzwijgen vind ik echt niet netjes. 

mij probeer het gewoon nog een keer. 
 

@Brunsie @TheGreatOne  Komt er nog een gelegenheid voor de prijswinnaars? 

Ik weet niet beter dat dit gewoon nog doorgaat, en Hans heeft dat ook mij bevestigd toen ik dan een maand of 2 geleden vroeg omdat die andere wegens omstandigheden niet door kon gaan. Ik heb @Brunsieheel toevallig vandaag bericht dat er dingen openstaan op het forum (tags met zijn naam) en of die hier even wilt naar kijken. Hij is nog zeker actief bij Onetime maar in een andere hoedanigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Het is inderdaad een beetje fout gelopen met het bezoek aan de wedstrijd van MVV. 

De wedstrijd die wij gekozen hadden voor ons bezoek werd verplaatst omdat de openingswedstrijd van het WK verplaatst werd.

Een gekozen vervangende wedstrijd werd afgelast.

Daarna bleek het voor MVV lastig om vanwege de commerciële groei die de club doormaakt een wedstrijd te faciliteren.

Door mijn veranderde rol bij OneTime is dit na verloop van tijd van mijn netvlies verdwenen. Nu staat het er weer op. Ik ga opnieuw contact opnemen met MVV, wellicht is er een leuke wedstrijd in de play-offs te boeken. Ik zal zelf niet mee gaan, maar ga mijn best doen de prijs alsnog te organiseren.

Groetjes,

Brunsie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Even een update. Ik heb begin mei een mailtje gestuurd naar mijn contact binnen MVV. Heb vandaag een reactie gekregen:
"Ik zie dat ik helemaal niet gereageerd heb op je vorige bericht! Maar dat maken we zeker een keer goed.. playoffs mogen we alleen geen kaarten weggeven!"
Dus dit seizoen gaat het dus helaas niet meer lukken. Wie weet volgend seizoen in de Eredivisie.

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.