Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Gisteren had ik in mijn account een bonus aanbieding, 15 free spins op Banana Town bij een storting van €25,- . Leuk meegenomen, echter na het storten geen free spins. Live chat gestart, even cookies verwijderen. Werkte niet, uur later live chat gestart, “ik heb hem voor je klaar gezet”. Niet dus, paar uur later nog eens een live chat: “we hebben storing”. Vandaag, 24 uur verder maar een mail gestuurd. “Met een uur is het opgelost” niet dus. Weer de live chat: “nog een uurtje”. Nog steeds niet. Klaarblijkelijk lastig. Ik heb betaald voor iets maar niet gekregen. De lakse manier hoe hier mee wordt omgegaan is dramatisch. Nu is helemaal geen contact meer mogelijk omdat de live chat eruit ligt. Via de mail heb ik weer een antwoord gekregen dat het vandaag geregeld is. Nog steeds niet.    Iemand enig idee wat ik hier mee kan doen?  

  • Like 1
  • Sad 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted (edited)
7 uur geleden zei Bas00074:

Gisteren had ik in mijn account een bonus aanbieding, 15 free spins op Banana Town bij een storting van €25,- . Leuk meegenomen, echter na het storten geen free spins. Live chat gestart, even cookies verwijderen. Werkte niet, uur later live chat gestart, “ik heb hem voor je klaar gezet”. Niet dus, paar uur later nog eens een live chat: “we hebben storing”. Vandaag, 24 uur verder maar een mail gestuurd. “Met een uur is het opgelost” niet dus. Weer de live chat: “nog een uurtje”. Nog steeds niet. Klaarblijkelijk lastig. Ik heb betaald voor iets maar niet gekregen. De lakse manier hoe hier mee wordt omgegaan is dramatisch. Nu is helemaal geen contact meer mogelijk omdat de live chat eruit ligt. Via de mail heb ik weer een antwoord gekregen dat het vandaag geregeld is. Nog steeds niet.    Iemand enig idee wat ik hier mee kan doen?  

Ik heb precies hetzelfde probleem en kom er ook niet uit met support.

 

 

Schermopname (223).png

Schermopname (222).png

Edited by pokerinfo
  • Thanks 1
Posted

Ik zit ook nog te wachten op de freespins vanaf dag 2. Via de chat heb ik vernomen dat er een Interventie op mijn account is uitgevoerd na 1 dag spelen binnen alle limieten die niet eens bijzonder waren. Ben vervolgens uitgesloten van Bonussen tot 3 augustus, geen promoties zichtbaar, geen pokermissies. Vervolgens weer een mail gestuurd voor nadere uitleg en een ontvangstbevestiging ontvangen, niet meer en niet minder. 

Mijn ervaringen met Unibet zijn op dit moment dus heel slecht, terwijl ik vroeger als goede klant zeer gewaardeerd werd in de vorm van allerlei attenties in de vorm van behoorlijke verjaardagbonussen, cadeautjes in de vorm van Shirts, zonnebrillen, boeken etc.

  • Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.