Spring naar bijdragen

Formule 1- Grand Prix - Max Verstappen


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

  • 2 weken later...

Wat een race en wat ging Verstappen hard van de baan af nadat hij vol achterop Grosjean reed. Hij was tot dat moment goed bezig. Gevecht om plek 10 als ik me niet vergis. Hij had van te voren ook al pech met zijn pitsstop. Ze hadden moeite met het rechter achterwiel waardoor hij tientallen seconde verloor. Hierdoor zakte hij van de 8ste plek naar de 13de plek. Uiteindelijk won Rosberg. Hebben jullie Hamilton gezien. Die baalde stevig van zijn derde plek. GP Monaco had hij bijna in zijn zak. Dan komt de crash en safetycar. Wordt hij binnengeroep in de pitsstraat en komt dan terug op de baan achter Rosberg en Vettel. Zuur, heel zuur voor hem. Hij had helemaal geen zin in de prijsuitreiking :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Het is even stil geweest in deze topic maar onze Max heeft niet stil gezeten. Hij heeft al heel wat WK-punten gewonnen. Tijdens de GP van Singapore was het weer raak. Hij is hier 8ste geworden, goed voor 4 wk punten. Hij staat nu 12de met 30 WK punten. Onze Max is heel goed bezig.

https://youtu.be/kLaIxX3lQ9M

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Wat een ongelooflijke held is het toch die Max Verstappen. Ik vind het ook mooi om te zien hoe vader Jos Verstappen bezig is met de carriere van zijn zoon. Grote complimenten.

Max voelt alles al zo goed aan van de auto afstellen en het rijden, waar vader Jos een groot aandeel in heeft gehad. Ik verwacht dat hij komend jaar nog mooi jaartje Torro Rosso gaat rijden, tenzij er ergens een stoeltje vrij komt. Het zou me niet verbazen als hij straks de plek overneemt van Riccardio bij Red Bull als die naar een ander team gaat.

Een mooie toekomst heeft onze Max voor de boeg en ik ga hem zeker elke race blijven volgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ben heel benieuwd voor welk team max rijdt in 2017. Gaat het inderdaad tussen Mercedes en Ferrari of krijgt redbull nog een goede motor en schuiven ze Max door na volgend seizoen? Eerst zondag nog maar even genieten van GP Brazilië. 1 van Max zijn favoriete circuits. Leuk detail de rijders rijden tegen de klok in op dit circuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.