Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Vrijdagavond is door de politie een einde gemaakt aan een illegaal pokertoernooi in Tilburg.

De twee organisatoren zijn opgepakt en van de 40 spelers, deelnemers zijn foto's gemaakt.

Zijn er OneTimers hierbij betrokken? Of weet er iemand iets meer van?

Ik ben benieuwd wat voor straf de organisatoren krijgen? Iemand ervaring mee. Krijgen de deelnemers ook een boete?

Is er iemand van jullie ooit "opgepakt" tijdens een illegaal pokertoernooi?

• 10 months later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Ik ken deze organisatie ook van facebook en krijg ook vaak een uitnodiging. Heb recent nog eens getwijfeld om er eens te gaan kijken maar neit van gekomen. Volgens mij wordt er gespeeld om behoorlijk wat geld, met name jn de cashgames. Heel benieuwd of er weer een stroom van invallen plaats gaat vinden. 

Posted

Volgens mij (weet het niet zeker) worden alleen de organisatoren hierbij aangepakt en niet de spelers. Ik heb deze room ook regelmatig op fb voorbij zien komen, nooit naar toe geweest verder..

• Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.