Spring naar bijdragen

Jack's GP Battle


Brunsie

Aanbevolen berichten

Het berekenen van de scores was nog niet eerder zo gemakkelijk. Er is bijzonder matig gescoord tijdens de Grand Prix van Singapore. Niemand had factor 5 en dat betekent dat de puntentotalen niet ver uiteen liepen. 

De speler met de hoogste score is @Hansheem Hij scoorde 60 punten, maar het is genoeg voor de weekwinst en de free bet van € 100,-. Gefeliciteerd! Op de tweede plaats eindigt @Seabertmet 48 punten. @Low-rollerwint een free bet van € 25,-.

In het algemeen klassement veranderd er flink wat. Klassementsleider @Raizerkende, net als Max Verstappen, een race om snel te vergeten en wordt ingehaald door @Seabert. @Dopeymoet zijn voorlopige podiumplaats afstaan aan @Hansheem. Onderin het klassement vallen vooral de scores van @JackPoten @GroningerFriesop. Beiden verdubbelen bijna hun puntenaantal en laten @TheGreatOneachter met de rode lantaarn.

Klassement na de Grand Prix van Singapore
1. @Seabert 410 punten
2. @Raizer 376 punten
3. @Hansheem 252 punten*
---
4. @Dopey215 punten
5. @Low-roller 163 punten
6. @retep32 121 punten
7. @DeValsspeler 78 punten
8. @SmartAce 76 punten
9. @DennMann 67 punten
10. @GroningerFries 60 punten
11. @JackPot 56 punten
12. @Dooker 54 punten
13. @TheGreatOne 50 punten

* aangepast na review van weddenschap

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tie-break vraag enkel voor @Hansheemen @Low-roller
Degene die als eerste het correcte antwoord geeft in de comments wint de free bet van € 50,-. De ander moet genoegen nemen met een free bet van € 25,-

De vraag:
De volgende race is in Japan. Op Suzuka hoopt Max Verstappen voor de tweede keer wereldkampioen te worden. Een climax zoals in 1989 en 1990 zal het niet worden. Die jaren vochten Ayrton Senna en Alain Prost intense gevechten om de wereldtitel. In beide jaren eindigde dat in de grindbak. In 1989 ging de titel naar Prost, terwijl teamgenoot Senna hevig verbolgen was voor de race omdat er iets op het laatste moment veranderd werd. Wat was dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Brunsie:

Tie-break vraag enkel voor @Hansheemen @Low-roller
Degene die als eerste het correcte antwoord geeft in de comments wint de free bet van € 50,-. De ander moet genoegen nemen met een free bet van € 25,-

De vraag:
De volgende race is in Japan. Op Suzuka hoopt Max Verstappen voor de tweede keer wereldkampioen te worden. Een climax zoals in 1989 en 1990 zal het niet worden. Die jaren vochten Ayrton Senna en Alain Prost intense gevechten om de wereldtitel. In beide jaren eindigde dat in de grindbak. In 1989 ging de titel naar Prost, terwijl teamgenoot Senna hevig verbolgen was voor de race omdat er iets op het laatste moment veranderd werd. Wat was dat?

Vlak voor de race besloot Prost een extra vleugeltje van de wagen te laten halen om een hogere topsnelheid te halen op het rechte stuk.""

 

in afwachting van uitsluitsel van Hans alvast het antwoord dat ik denk dat goed is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Hansheem:

Vlak voor de race besloot Prost een extra vleugeltje van de wagen te laten halen om een hogere topsnelheid te halen op het rechte stuk.""

 

in afwachting van uitsluitsel van Hans alvast het antwoord dat ik denk dat goed is. 

Dankjewel voor je antwoord Hans. Het antwoord is inderdaad goed. Je bent de winnaar van de free bet van € 50,00 
Het was dat weekend sowieso niet het weekend van Senna omdat op zaterdag ook de pole position naar de vuile kant van de baan verplaatst werd door de Franse FIA-president Balestre, nadat Senna 1,7 seconden sneller was geweest dan Prost.

Ook vandaag is er enige controverse in dit spel. Er is bezwaar aangetekend tegen mijn berekening. 
Alexander Albon viel gisteren uit in de GP van Singapore en dat betekent dat @Low-rollergeen multiplier krijgt voor deze bet. @Hansheemhad ook een weddenschap op Albon, maar wedde dat Albon hoger zou eindigen in de race dan teamgenoot Latifi. Dat is natuurlijk wel gebeurd. Daarom heeft de jury alsnog besloten om @Hansheem factor 5 toe te kennen en zijn puntenaantal in de algemene rangschikking aan te passen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Brunsie:

Dankjewel voor je antwoord Hans. Het antwoord is inderdaad goed. Je bent de winnaar van de free bet van € 50,00 
Het was dat weekend sowieso niet het weekend van Senna omdat op zaterdag ook de pole position naar de vuile kant van de baan verplaatst werd door de Franse FIA-president Balestre, nadat Senna 1,7 seconden sneller was geweest dan Prost.

Ook vandaag is er enige controverse in dit spel. Er is bezwaar aangetekend tegen mijn berekening. 
Alexander Albon viel gisteren uit in de GP van Singapore en dat betekent dat @Low-rollergeen multiplier krijgt voor deze bet. @Hansheemhad ook een weddenschap op Albon, maar wedde dat Albon hoger zou eindigen in de race dan teamgenoot Latifi. Dat is natuurlijk wel gebeurd. Daarom heeft de jury alsnog besloten om @Hansheem factor 5 toe te kennen en zijn puntenaantal in de algemene rangschikking aan te passen. 

Joepie !! Bedankt jury.

Heb ik dan nu ook de weekwinst ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Low-roller:

Hans gefeliciteerd !

Heb wel een klein puntje van kritiek; de vorige freebet is nog steeds niet geregeld en ja ik weet dat er aan gewerkt wordt maar dat hoeft naar mijn mening geen 3 weken te duren. Hopelijk is deze freebet wel meteen in te zetten!

Tot a.s. weekend allemaal !

Als het goed is, is het allemaal geregeld @Low-roller.
Ik heb van andere winnaars in ieder geval gehoord dat alles is bijgeboekt in het account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het duurde wat langer vandaag, maar met een bakje vanille vla met slagroom binnen handbereik toch even de optelsom van de Jack's GP Battle van Japan kunnen maken. 

Ik feliciteer @retep32 met de weekwinst. Hij scoort de free bet van € 100,- met dank aan Jack's met een score van 130 punten, waarmee hij zijn puntentotaal van de vorige vier battles meer dan verdubbeld. Dat zorgt ook voor een verschuiving in het algemeen klassement, maar daar kom ik later op. De tweede prijs gaat naar @Seabert, de enige speler die tot nu toe elke race een free bet in de wacht gesleept heeft. De derde prijs gaat naar @Low-roller die aan 54 punten genoeg had om de free bet van € 25,- in de wacht te slepen.

Het algemeen klassement ziet er nu zo uit:

1. @Seabert 485 punten
2. @Raizer 421 punten
3. @Hansheem 270 punten
---
4. @retep32 251 punten
5. @Dopey 229 punten
6. @Low-roller 217 punten
7. @SmartAce 106 punten
8. @DeValsspeler 95 punten
9. @DennMann 94 punten
10. @GroningerFries 66 punten
11. @JackPot 56 punten
12. @Dooker 55 punten
13. @TheGreatOne51 punten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans, wederom bedankt voor het bijwerken van de stand. Ik heb nu al een aantal dikke free bets gewonnen. De hoogste tijd dus om mijn laatste free bet aan een andere deelnemer te schenken. Dat doe ik uiteraard door middel van een prijsvraag. Indien iemand het antwoord exact juist heeft wint hij / zij de freebet van 50 euro. Alleen OneTimers die in dit topic actief zijn geweest (zie tussenstand van dit spel) kunnen meedoen. Uiteraard hoort Brunsie hier ook bij. Heeft niemand het antwoord juist dan komt er een nieuwe prijsvraag. Net zo lang tot er wel een winnaar is.

De vraag die hopelijk voor een winnaar gaat zorgen is: Hoeveel doelpunten worden er in totaal gescoord in de 10 wedstrijden die komende vrijdag (14 oktober) in de Keuken Kampioen Divisie worden gespeeld? Je mag slechts 1 antwoord geven en een antwoord dat al gegeven is mag je niet meer geven. Inzendingen moeten voor 14 oktober 20:00 uur binnen zijn.

Dus @Raizer  @Hansheem  @retep32  @Dopey  @Low-roller  @SmartAce  @DeValsspeler
@DennMann  @GroningerFries  @JackPot  @Dooker  @TheGreatOne @Brunsie kom er maar in!

bewerkt door Seabert
toevoeging (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 6
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...