ibreathepoker Posted August 10, 2022 Report Share Posted August 10, 2022 Beste onetimers, Mijn naam is Patrick de Brock en ik mag hier aandacht vragen voor 2 geweldige mensen. Jessica en Edwin heb ik leren kennen in het wereldje van het mooie spelletje poker en zijn ondertussen al jaren hele goede vrienden van mij en nu heeft Jessica te horen gekregen dat zijn ongeneeslijk ziek is en daarom ben ik een crowd funding gestart. Ik hoop dat jullie een paar minuten van jullie tijd kunnen missen om de actie te bekijken via onderstaande link en hopelijk daarna een donatie te doen en/of de link te delen op de socials. Mijn dank aan de geweldige mensen die onderdeel uitmaken van Onetime en mij dit hier laten delen ❤️🙏🏻❤️ https://gofund.me/689d9076 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted August 11, 2022 Report Share Posted August 11, 2022 Bijzonder stel in verschrikkelijke maar ook erg liefdevolle tijden. Morgen nemen we dit mee in onze nieuwsbrief. Dank Patrick voor de post. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts