Spring naar bijdragen

Geschikte naam nieuw bedrijf


mars21

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

> @Wizard_of_Oz zei:

> Maurice zei:

>

>

> Kijkend naar jouw zinsopbouw en het ontbreken van interpunctie, verbaast het mij niets dat je geen eigen naam kan bedenken  :D

>

>

>

>

> Maurice, ondanks dat je met een smiley je opmerking wilt nuanceren, is en blijft je opmerking erg laag bij de grond.

@Wizard_of_Oz , geef je gelijk.

@Maurice: niet netjes!

@mars21 kun je er misschien nog meer over vertellen. Welk segment. Welke doelgroep etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @JackPot  heb nog geen naam alles staat op een laag pitje ben net weer onder de mensen ik heb 5 maanden in het ziekenhuis gelegen met een bacterie die mijn nieren, hart, lever, spieren en pezen langzaam aan het slopen was  .

Ben tweemaal door het oog van de naald gekropen en ben nu aan het revalideren ga iedere dag een stapje vooruit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mars21 zei:

Hallo @JackPot  heb nog geen naam alles staat op een laag pitje ben net weer onder de mensen ik heb 5 maanden in het ziekenhuis gelegen met een bacterie die mijn nieren, hart, lever, spieren en pezen langzaam aan het slopen was  .

Ben tweemaal door het oog van de naald gekropen en ben nu aan het revalideren ga iedere dag een stapje vooruit

Wow, veel sterkte man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.