Pimmio Posted August 22, 2022 Report Share Posted August 22, 2022 Ik heb begrepen dat er een tijd geleden een soort van grote kerst kras show is geweest. Dus we worden gezamenlijk een hoop kras calenders en/of kaarten gekocht en de winst komt weer terug de groep in. Het is allemaal een beetje vroeg nu misschien, maar beter te vroeg dan .... Ideetje om dit jaar weer te doen ? 1 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted August 22, 2022 Report Share Posted August 22, 2022 Ik heb begrepen dat er een tijd geleden een soort van grote kerst kras show is geweest. Dus we worden gezamenlijk een hoop kras calenders en/of kaarten gekocht en de winst komt weer terug de groep in. Het is allemaal een beetje vroeg nu misschien, maar beter te vroeg dan .... Ideetje om dit jaar weer te doen ?Krassen in Assen, klopt!Kom er maar in @thegreatone 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satellite Boy Posted August 22, 2022 Report Share Posted August 22, 2022 Dat was inderdaad een interessant item waarbij ik @TheGreatOne waarschuwde dat, hoe dieper je hier in gaat , hoe moeilijker het is om te stoppen. Uiteindelijk heeft het wel een 20.000 of zo gekost. Volgens mij waren er toen nog steeds vrij veel onverkochte kraskaarten over. In de nederlandse loterij distributie centra wel te verstaan. Toen Onetime team stopte met krassen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted August 22, 2022 Report Share Posted August 22, 2022 We zijn gewoon door die sigarenboer "genaaid", die heeft volgens mij prima eraan verdiend 😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dosterik Posted August 22, 2022 Report Share Posted August 22, 2022 Toen werd er toch ook "bij" gedrukt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted August 22, 2022 Report Share Posted August 22, 2022 Gelukkig hebben we de foto's nog. En de herinneringen, het was Episch, meer dan dat! Next stop Las Vegas! 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted August 29, 2022 Author Report Share Posted August 29, 2022 Op 22-8-2022 om 20:22 zei Satellite Boy: Dat was inderdaad een interessant item waarbij ik @TheGreatOne waarschuwde dat, hoe dieper je hier in gaat , hoe moeilijker het is om te stoppen. Uiteindelijk heeft het wel een 20.000 of zo gekost. Volgens mij waren er toen nog steeds vrij veel onverkochte kraskaarten over. In de nederlandse loterij distributie centra wel te verstaan. Toen Onetime team stopte met krassen... 20k ...sow...heb nog even proberen terug te zoeken maar niet veel van te vinden (door mij) Maar neem dus aan dat het geen winst heeft opgebracht (aangezien de kosten)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted August 29, 2022 Author Report Share Posted August 29, 2022 Op 23-8-2022 om 00:23 zei TheGreatOne: Gelukkig hebben we de foto's nog. En de herinneringen, het was Episch, meer dan dat! Next stop Las Vegas! Die primera vestiging moet wel een top maand hebben gehad 😅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted September 4, 2022 Report Share Posted September 4, 2022 Gelukkig hebben we de foto's nog. En de herinneringen, het was Episch, meer dan dat! Next stop Las Vegas!Zou mooi zijn dit nog eens te doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts