Spring naar bijdragen

Waar kun je genieten van een lekkere biefstuk


Aanbevolen berichten

Ik kan genieten van een heel lekker biefstuk.

Dus geef hier de restaurants door waar je moet zijn voor een hele lekker biefstuk.

Ik ga hiervoor naar Sopranos Restaurant in Eindhoven.

Gisteren heb ik hier wederom genoten van een gegrilde Argentijnse ossenhaas.

Deze was medium rare gegrild. Heel lekker mals vlees. Lekker opgegeten zonder saus!

Deze restaurant-tip heb ik van een oud-collega gekregen!

Sindsdien met vele anderen geweest en iedereen was enthousiast over deze ossenhaas.

Dus mocht je in Eindhoven zijn, komen. Ga dit gezellige restaurant bezoeken. Wel van te voren reserveren want op vrijdag en zaterdag is het volle bak. Tip, ben je met vier of 5 man, vrouw. Probeer dan de ronde tafel bij de maffia achtergrond te reserveren. Mooie plek.

https://youtu.be/E2Vls0fQDzE

Dit restaurant krijgt van mij een 9. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Naast een biefstuk kun je nog meer genieten van andere lekker gerechten. Zelfs de frietjes zijn hier heel lekker. Kortom een echte aanrader. Op iens.nl krijgt dit restaurant een 8.3. Iemand schreef een walhalla voor vleeseters. Dat klopt!

In welk restaurant kun je nog meer genieten van een lekkere biefstuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

NIC helemaal eens met je keuze. Kom hier ook zeer regelmatig! Ik moet zeggen dat ik vroeger een keer per week in rodeo kwam, vlakbij Sopranos en hetzelfde vlees. Op en top genieten. Ook graag medium rare maar wel met pepersaus. Gisteren pas voor de eerste keer in Vegas steak gegeten. In Vegas is Anthony en Vic mijn favoriet, ook echt geniaal. Ik kijk nog altijd uit om wagyu te eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom regelmatig in eindhoven niet voor de biefstuk, maar happy italy.
Schijnt ook goed te zijn. Als meer OneTimers het leuk vinden kunnen we een keer daar of bij Sopranos eten en hierna nog ons geluk proeven in HC Eindhoven.

Valt goed te doen voor de OneTimers in het zuiden van het land. Natuurlijk zijn de anderen ook van harte welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.