Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted (edited)

Goedemiddag lieve onetimers,

dit verhaal is al een long time coming en hier is het dan, in beknopte versie. De ervaringen bij Holland Casino worden als maar gekker en gekker. Was er eerst de situatie dat mijn account werd geblokkeerd waar nog 100 euro op stond, nu horen we steeds meer mensen die om ons heen zonder verklaring of verklaarbare reden worden geblokkeerd. 

Ik ga hier geen heel verhaal van maken, daar heb ik het fut niet voor, maar ik wil iedereen waarschuwen die bij Holland Casino een account heeft waar geld op staat. Laat hier niet teveel geld staan want zonder enige aanleiding of verklaring blokkeren ze je account en nemen ze je geld af. Ik bestempel het als pure diefstal maar goed, wie ben ik. 

Ik heb zelf een officiële klacht bij de ombudsman lopen en bij de KSA, uiteraard verwacht ik hier niet veel van, maar ik wil hier in ieder geval officieel melding van hebben gemaakt. 

Mijn rechtsbijstand geeft aan dat mede door de ontzettend slechte/onduidelijke richtlijnen die de KSA heeft opgesteld er nog veel teveel onduidelijk is om hier officieel iets mee te doen, zo is er buiten de ombudsman niet echt een instantie waar je dit kunt melden en zijn er teveel haken en ogen waar casino's zich nog achter mogen verschuilen. Dat gecombineerd met het feit dat het vaak gaat om éénmans actie gaat en het relatief kleine bedragen zijn, maakt het voor ons als speler bijna onmogelijk om ons gelijk te halen. In zekere zin ben je als casinospeler een soort van vogelvrij verklaart lijkt het wel. 

De verklaring die ze op verzoek hebben afgegeven is kort en beknopt, blijkbaar heb ik frauduleus gespeeld .... daar blijft het vervolgens bij, argumenten, vragen of verzoeken worden stelselmatig genegeerd en informatie word er verder niet gegeven, enkel dat het geld niet teruggegeven gaat worden en dat ze daar alle recht toe zeggen te hebben. 

Iets wat ik wel heel interessant vond om te horen van de specialist toen ik dit aankaartte, wat deels voor mij een verklaring kan zijn is: 
Een casino is zolang ze je voor eigen administratieve doeleinden als fraudeur bestempelen (en toegang weigeren) niet verplicht je een verklaring te geven, immers heeft elke winkel, bewoner of website het recht om iemand te weren uit zijn of haar domein, zowel fysiek als digitaal, dit mag zonder opgaaf van reden. Ze mogen mij dus zonder opgaaf van reden markeren als potentieel fraudeur en de toegang weigeren. Bijkomend voordeel voor het casino is dat dit is de ENIGE "legitieme" manier is om als casino geld in te mogen houden van spelers. Feitelijk zeggen ze, je hebt van ons gestolen en wij pakken terug wat van ons is. En dus krijg je de klassieke situatie dat ze vanuit een machtspositie zichzelf een bepaald recht toe-eigenen dat door geen enkele instantie kan worden gechallenged, gelijk hebben, en gelijk krijgen... er is niets of niemand die dit objectief toetst. Immers, ze zien me aankomen bij de politie...😐 

Wat de echte reden is dat we geblokkeerd worden laat zich raden natuurlijk, want alle geblokkeerde spelers die ik heb gesproken stonden flink in de plus bij dit casino. 

Dus, als je kiest hier te spelen, wees dan gewaarschuwd, zodra je iets wint, pakken ze je. 

54,493 Danger Zone Stock Photos and Images - 123RF

 

 

Holland Casino ... nu wordt het schimmig. 

Edited by Hansheem
  • Like 1
  • Confused 2
  • Sad 2

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Hoe zou dat gaan, op de maandagmorgen op het hoofdkantoor bij ze, tijdens de wekelijkse "Wie winnen er (te)veel meeting"? 

Nou Jan, zeg het maar: "Ja! Ik heb er weer tien. Meer dan €1000 winst deze week, en de weken ervoor ook!" "Aha...!" roept Rick (manager 'derving'), "Geef mij de spelers-ID's maar, ik sluit de accounts gelijk. Stelletje winstgevende spelers.... Dat kan niet anders dan door fraude komen!" 

Jan: "zet jij dan gelijk ook even de juiste status in het CRM systeem zodat de klantenservice deze personen kan negeren....?". 

:S 

  • Like 2
Posted
2 uur geleden zei SupremacyNL:

Hoe zou dat gaan, op de maandagmorgen op het hoofdkantoor bij ze, tijdens de wekelijkse "Wie winnen er (te)veel meeting"? 

Nou Jan, zeg het maar: "Ja! Ik heb er weer tien. Meer dan €1000 winst deze week, en de weken ervoor ook!" "Aha...!" roept Rick (manager 'derving'), "Geef mij de spelers-ID's maar, ik sluit de accounts gelijk. Stelletje winstgevende spelers.... Dat kan niet anders dan door fraude komen!" 

Jan: "zet jij dan gelijk ook even de juiste status in het CRM systeem zodat de klantenservice deze personen kan negeren....?". 

:S 

Zou me niks verbazen dat daar een heel proces voor is haha! 

Natuurlijk heb ik niet helemaal boter op mijn hoofd en weet ik dat dit soort dingen voor de regulering schering en inslag waren bij al die cowboy casino's die je af en toe hier ook nog weleens voorbij ziet komen... Maar dat dit ook bij het HC zo werkt ... 

onbegrijpelijk ook dat ze van de KSA hierin vrij spel krijgen. 

Posted

Interessant dit, heel interessant. 

Mag ik vragen wat je resterende balans was na de laatste uitbetaling? Hebben ze die balans uberhaupt teruggestort op je account of bankrekening? 

Tevens, wat speel je? 

Ja het lullige is dat ieder casino, zonder tekst en uitleg, onder elke licentie - kan besluiten je account te sluiten. 
Ik heb dit in 11 jaar tijd, 1x gedaan. Dus hoeveel miljoen heb je dan gewonnen? :)

Posted (edited)
23 minuten geleden zei jantje:

Interessant dit, heel interessant. 

Mag ik vragen wat je resterende balans was na de laatste uitbetaling? Hebben ze die balans uberhaupt teruggestort op je account of bankrekening? 

Tevens, wat speel je? 

Ja het lullige is dat ieder casino, zonder tekst en uitleg, onder elke licentie - kan besluiten je account te sluiten. 
Ik heb dit in 11 jaar tijd, 1x gedaan. Dus hoeveel miljoen heb je dan gewonnen? :)

Ik had op mijn account na een leuke uitbetaling nog 100 euro laten staan. 
 

grappige is dat in het begin een medewerker zei dat mijn account gesloten was omdat mijn storting niet was rond gespeeld…

toen vervolgens een beroep deed op de voorwaarden waarbij ze dan die 100 euro terug moesten storten was het ineens fraude, ze mochten alleen niet zeggen wie, wat, waar en waarom. 

per saldo hebben ze nu dus 100 euro van me afgenomen.

Edited by Hansheem
Posted (edited)

Ik ga eens even rustig de algemene voorwaarden doornemen, zijn die voor jullie ook in het Engels of in het Nederlands? Ik krijg ze alleen in het Engels naar boven. 

Gr. Jan

 

Edited by jantje
Posted

7.3. Holland Casino may terminate an Account at any time and without notice, if there is a breach of the provisions of these Terms and Conditions, or the Account has not been accessed for twelve (12) consecutive months, or there is another ground for contractual invalidity, at the sole discretion of Holland Casino.

7.4. Holland Casino may at any time terminate the Account with one (1) months prior notice.

7.5. Upon termination, the Player's funds on the Account are transferred to the Player's corresponding bank account, after any ongoing Games have ended.

---

Leuke van deze 3: 7.3 = We kunnen je ten alle tijden blokkeren, als je de algemene voorwaarden doorbreekt. 
Vervolgens staat er dat ze een account mogen blokkeren, maar je 1 maand van te voren op de hoogte moet stellen. 
De daarop volgende voorwaarden zegt dus dat ze in dat geval je balans moeten overmaken naar de tegenrekening. 

Ze zullen om deze reden alle accounts sluiten obv regel 7.3, zodat ze verder niets hoeven te doen. 

Vervolgens: 

7.6. In addition to the grounds for termination stated in article 7.2 und to and including 7.4, Holland Casino may block or suspend the Player's Account (and/or, as the case may be, restrict the Player’s deposit options, or cancel settled Games and block, suspend or retrieve prizes, winnings and disbursed funds) and/or terminate the Account upon finding or suspecting one or more of the following:

7.6.1. the Player's gaming pattern - in Holland Casino's assessment - has the character of inappropriate gaming behaviour;

7.6.2. Encouragement or complicity in cheating, including conspiracy, fraud, deception, or other illegal activities;

7.6.3. Bet on sporting events in which the Player himself participates, for example as an athlete or referee, or in any other way can influence the outcome of the event;

7.6.4. Bet on betting from bookmakers and people in similar positions;

7.6.5. Abuse of insider knowledge and attempts at odds manipulation or match-fixing;

7.6.6. Money laundering or terrorist financing;

7.6.7. Game play of the Player against himself;

7.6.8. Violation of applicable chat rules ;

7.6.9. Attempted hacking of the Account or other Players' Accounts;

7.6.10. Syndicate Games and similar actions performed in agreement between multiple Players;

7.6.11. Systematic betting on delayed odds movements in relation to market movements;

7.6.12. Systematic betting on erroneous odds and utilization of bet delays;

7.6.13. Use of applications, robots or the like to influence or automate the Game and the associated functionalities;

7.6.14. Abuse of the Player's Account;

7.6.15. Use of other Players' Accounts, contact, personal and/or login information;

7.6.16. At the request of the police, court or regulatory authority;

7.6.17. Holland Casino is, for whatever reason, no longer able and/or allowed to offer the Games;

7.6.18. Other inappropriate behaviour which, in the opinion of Holland Casino, is contrary to the intention of the Game and the associated functionalities.

---

Typische voorwaarden van een operator die aangestuurd wordt vanuit Israel.
0.0 oog voor de consument, alles is voor Bassie. 

Onder aan de streep, ze kunnen ten alle tijden je account sluiten, zonder uitleg. "echter, beeindiging van het account mag ook, maar dan is er een verplichting om je 30 dagen vooraf te informeren. Eventuele tegoeden moeten dan uitgekeerd worden naar de tegenrekening. Echter dus, alleen als 7.3 van toepassing is. Maar 7.3 zullen ze om die reden nooit toepassen. 

De algemene voorwaarden bevestigen dat het niet veilig is om bij Holland Casino te spelen. Sorry dat ik geen tijd/zin heb gehad om ze eerder door te nemen. Maar als je deze voorwaarden accepteerd en gaat spelen, dan is je geld inderdaad niet veilig/zeker. 

Ben je eigenwijs en wil je toch bij Holland Casino spelen? 
Dan adviseer ik je een max balans limiet in te stellen van bijv. 20 of 50 euro, zodat ze alles daarboven automatisch moeten overmaken naar je tegenrekening. 



 

  • Like 3
  • Thanks 1
Posted (edited)

Hele mooie post, dankjewel @jantje
 

Er zijn zeker algemene voorwaarden in het Nederlands, alleen die zitten vol spelfouten en vertaalfouten, onder aan de streep staat ook ergens benoemd dat er geen rechten aan ontleent kunnen worden en dat de Engelse versie in geval van onduidelijkheden / inaccuracies leidend is. 

Edited by Hansheem
Posted
1 uur geleden zei Hansheem:

Hele mooie post, dankjewel @jantje
 

Er zijn zeker algemene voorwaarden in het Nederlands, alleen die zitten vol spelfouten en vertaalfouten, onder aan de streep staat ook ergens benoemd dat er geen rechten aan ontleent kunnen worden en dat de Engelse versie in geval van onduidelijkheden / inaccuracies leidend is. 

Van een Nederlands staatsbedrijf? Te achterlijk voor woorden. 

 

  • Like 1
Posted
6 uur geleden zei SupremacyNL:

Hoe zou dat gaan, op de maandagmorgen op het hoofdkantoor bij ze, tijdens de wekelijkse "Wie winnen er (te)veel meeting"? 

Nou Jan, zeg het maar: "Ja! Ik heb er weer tien. Meer dan €1000 winst deze week, en de weken ervoor ook!" "Aha...!" roept Rick (manager 'derving'), "Geef mij de spelers-ID's maar, ik sluit de accounts gelijk. Stelletje winstgevende spelers.... Dat kan niet anders dan door fraude komen!" 

Jan: "zet jij dan gelijk ook even de juiste status in het CRM systeem zodat de klantenservice deze personen kan negeren....?". 

:S 

Ik heb het op William Hill meegemaakt.

 

Eerst hadden ze de beker quotes gigantisch fout van Achilles ( dat toen nog in de eerste div speelde) die thuis moesten tegen ik dacht Harkema. Harkema stond 9x of zo en die heb ik toen normaal hcp en dubbel hcp gepakt, en ook eerste helft winst met alle handicaps. Totaal een paar K winst meegepakt en later kwam opeens de reserve comp te voorschijn en ook daar stond achilles nog gewoon tussen met normale quotes en daar ook nog aardig wat meegepakt.

 

Toen was die fun wel over maar qua betten daar nog niets aan de hand.

In december begon het WK darten en ik kreeg van een lid hier de tip bij Anderson-Smith alleen groene uitgooien te betten ( beide hebben een hekel aan dubbel 16) daar stond een quote van 8 of 10x op of zo. Niet al te dik gezet, maar die ging wel goed.

En daarna kwam de tip der tips. 

Smith gooit minimaal 1x boven de 129 uit daar hebben we 500 op gezet met een quote van 2.1

En daarnaast

Smith gooit niet boven de 137.5 uit voor 1.83 ook 500 erop.

M.a.w. is 1 van de beide goed heb je 50 winst of 84 verlies.

 

Gooit hij een check out daar tussen in dan is het feest en zijn beide goed.

Dat gebeurde er dus en een dag later was mijn maximale inleg terug gebracht naar max 1 euro per bet winnen.

 

Giga veel mail contact over gehad en maar blijven doorvragen maar het enige wat ik te horen kreeg was dat het een bedrijfsbeleid was en dat hij niet bevoegd was om de reden te vertellen, en dat ik ook niet in contact mocht komen met iemand die daar wel overging.

Dus daar hadden ze mij het spelen onmogelijk gemaakt, al hebben ze niet mijn geld ingehouden dat heb ik allemaal wel gekregen.

 

Daarna kwam Party poker op de Nederlandse markt, ik ging daar puur voor het pokeren maar toen kwam daar ook een keertje een zeer mooie bet, dacht  bekervoetbal Nederland in de eerste ronde, waar de bookie finaal verkeerd zat, daar circa 100 euro opgezet en die ging goed en daar was het toen gelijk klaar. Kon ook daar nog maximaal 1 euro per bet winnen.

Posted

Ik vermoed dat HCO geen bonusbans kan instellen en daarom bonusmisbruikers een totaalban geeft.

Holland Casino doet een aantal dingen vrij goed vergeleken met de concurrentie, en een aantal dingen minder goed.
Dat ze aldaar niet zo goed in T&C's opstellen was me genoegzaam bekend. 
Wat HC dan wel weer goed doet bijvoorbeeld is dat ze een telefoongesprek met je voeren als je speelgedrag opvallend is.

Posted (edited)
1 uur geleden zei Rudi:

Ik vermoed dat HCO geen bonusbans kan instellen en daarom bonusmisbruikers een totaalban geeft.

Holland Casino doet een aantal dingen vrij goed vergeleken met de concurrentie, en een aantal dingen minder goed.
Dat ze aldaar niet zo goed in T&C's opstellen was me genoegzaam bekend. 
Wat HC dan wel weer goed doet bijvoorbeeld is dat ze een telefoongesprek met je voeren als je speelgedrag opvallend is.

Helaas lijk je hier wederom te insinueren dat ik, en alle andere spelers die een ban hebben gekregen, bonusmisbruikers zijn… ik heb al meerdere malen aangegeven dat dat in mijn zaak absoluut niet het geval is. 
 

ik snap helemaal de context waarin je dit zegt, en onderschrijf die ook deels, maar desalniettemin wil ik dit graag nog een keer benadrukken dat dit in deze zaak niet opgaat!

had ik wel misbruik gemaakt van enige bonus zou ik mans genoeg zijn om mijn “verlies” te accepteren. ☺️

Edited by Hansheem
Posted
13 uur geleden zei SupremacyNL:

Hoe zou dat gaan, op de maandagmorgen op het hoofdkantoor bij ze, tijdens de wekelijkse "Wie winnen er (te)veel meeting"? 

Nou Jan, zeg het maar: "Ja! Ik heb er weer tien. Meer dan €1000 winst deze week, en de weken ervoor ook!" "Aha...!" roept Rick (manager 'derving'), "Geef mij de spelers-ID's maar, ik sluit de accounts gelijk. Stelletje winstgevende spelers.... Dat kan niet anders dan door fraude komen!" 

Jan: "zet jij dan gelijk ook even de juiste status in het CRM systeem zodat de klantenservice deze personen kan negeren....?". 

:S 

Dat zou mij idd niet verbazen dat dat gebeurt

Posted

@jantje  Ben je eigenwijs en wil je toch bij Holland Casino spelen? 
Dan adviseer ik je een max balans limiet in te stellen van bijv. 20 of 50 euro, zodat ze alles daarboven automatisch moeten overmaken naar je tegenrekening. 

 

Die vlieger gaat niet op bij HC , minimum bedrag voor automatische overmaking naar je rekening is 100 euro , of doe zoals ik doe vanaf het begin  , als ik speel (kleine bedragen ) na mijn sessie het saldo  overmaken naar mijn rekening en ik zorg dat het altijd boven 10 euro is aangezien dat het minimum bedrag is , meestal speel ik alleen bonus freespins in HC aangezien mijn vertrouwen in dit bedrijf allang is verdwenen dus aan mij verdienen ze niet 🙂

  • Like 1
Posted
12 uur geleden zei Rudi:

Ik vermoed dat HCO geen bonusbans kan instellen en daarom bonusmisbruikers een totaalban geeft.
 

Er zou toch een vorm van bonus ban moeten zijn obv verantwoord spelen interacties. Afhankelijk van type interactie, kan de ban een duur hebben van 6 maanden. 

Daarnaast kan de klant ook aangeven een bonus te willen ontvangen ja of de nee. Dus er moet een vorm zijn om bonussen op een account uit te schakelen. 

  • Thanks 1
  • 1 year later...
Posted

Omdat ik puur voor deze vraag geen nieuw topic wou openen doe ik het even hier.

 

Hoelang worden mijn gegevens (na sluiten van account) bewaard, heb een een vluchtige blik geworpen op de website van HC online maar zag dit niet zo snel staan.

Posted

Goede vraag, antwoord niet direct duidelijk:
HC Online:

https://www.hollandcasino.nl/en/privacy-policy
How long we retain your data
In principle, we do not retain your personal data longer than necessary unless the law prescribes otherwise. Most of our retention periods are legally determined. Sometimes we keep them slightly longer for archiving purposes, in the case of legal proceedings, or for scientific research. But only if legally allowed.

Zo lang bewaren wij jouw gegevens
 In principe bewaren wij jouw persoonsgegevens niet langer dan nodig is, tenzij de wet iets anders voorschrijft. De meeste van onze bewaartermijnen zijn wettelijk vastgelegd. Soms bewaren we ze iets langer voor archivering, in het geval van juridische procedures of voor wetenschappelijk onderzoek. Maar alleen als dat wettelijk is toegestaan.

HC Landbased:

https://hc.nl/privacystatement/

Bewaartermijnen
Holland Casino bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is voor het doel van de verwerking. Marketinggerelateerde persoonsgegevens bewaren wij tot 2 jaar na jouw laatste contactmoment met ons. Gegevens die Holland Casino in het kader van de WoK en Wwft moet verzamelen bewaren wij 5 jaar. Facturen bewaren wij op grond van de belastingwetgeving 7 jaar.
 

  • Thanks 1
Posted

Thanks @Rudi, zeer summiere informatie, zinnen als: In principe bewaren wij jou persoonsgegevens niet langer dan nodig is, en ook het gedeelte over het wetenschappelijk onderzoek is opmerkelijk te noemen. Gelukkig is het bericht van HC landbased beter te begrijpen.

  • 3 months later...
Posted
Op 31-7-2024 om 22:08 zei Rudi:

Goede vraag, antwoord niet direct duidelijk:
HC Online:

https://www.hollandcasino.nl/en/privacy-policy
How long we retain your data
In principle, we do not retain your personal data longer than necessary unless the law prescribes otherwise. Most of our retention periods are legally determined. Sometimes we keep them slightly longer for archiving purposes, in the case of legal proceedings, or for scientific research. But only if legally allowed.

Zo lang bewaren wij jouw gegevens
 In principe bewaren wij jouw persoonsgegevens niet langer dan nodig is, tenzij de wet iets anders voorschrijft. De meeste van onze bewaartermijnen zijn wettelijk vastgelegd. Soms bewaren we ze iets langer voor archivering, in het geval van juridische procedures of voor wetenschappelijk onderzoek. Maar alleen als dat wettelijk is toegestaan.

HC Landbased:

https://hc.nl/privacystatement/

Bewaartermijnen
Holland Casino bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is voor het doel van de verwerking. Marketinggerelateerde persoonsgegevens bewaren wij tot 2 jaar na jouw laatste contactmoment met ons. Gegevens die Holland Casino in het kader van de WoK en Wwft moet verzamelen bewaren wij 5 jaar. Facturen bewaren wij op grond van de belastingwetgeving 7 jaar.
 

https://support.hollandcasino.nl/hc/nl/articles/7217351553297-Hoe-kan-ik-mijn-account-verwijderen-en-mijn-recht-om-vergeten-te-worden-uitoefenen

Als ik dit laat doen, betekent dat ik in de toekomst nooit meer in de vestigingen kan komen?

Posted

^^ goeie vraag, zou me niks verbazen als dat het geval is.

Hetgeen een beetje vreemd is: als je echt vergeten zou zijn, kan je zonder problemen een nieuw account aanmaken?
Om dat te verhinderen (om obvious redenen) wordt je dan toch niet echt helemaal vergeten.

Probeer het voor ons uit?

Posted
Op 14-11-2024 om 20:35 zei Rudi:

^^ goeie vraag, zou me niks verbazen als dat het geval is.

Hetgeen een beetje vreemd is: als je echt vergeten zou zijn, kan je zonder problemen een nieuw account aanmaken?
Om dat te verhinderen (om obvious redenen) wordt je dan toch niet echt helemaal vergeten.

Probeer het voor ons uit?

Nou liever niet, ik hoopte op iemand die een antwoord heeft op de vraag. 

''Let op! Dit betekent ook dat het account waarmee je onze vestigingen bezoekt wordt verwijderd. Mocht je dit niet willen, dan kun je je account sluiten of kiezen voor zelfuitsluiting.''

Ik kan niet uit deze zin opmaken of je daarna de vestigingen nog in kan, maar vermoed van niet.

Posted
9 uur geleden zei mrblackjack:

Nou liever niet, ik hoopte op iemand die een antwoord heeft op de vraag. 

''Let op! Dit betekent ook dat het account waarmee je onze vestigingen bezoekt wordt verwijderd. Mocht je dit niet willen, dan kun je je account sluiten of kiezen voor zelfuitsluiting.''

Ik kan niet uit deze zin opmaken of je daarna de vestigingen nog in kan, maar vermoed van niet.

Ik lees het zo: landbased ben je niet meer bekend als gast bij HC. Je bezoekfrequentie begint op nul, favoritespunten staan op nul en je mag de eerste keer betalen om binnen te komen. 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.