Spring naar bijdragen

RNG van GG Poker is werkelijk absurd


Lars12322

Aanbevolen berichten

Ik vrees dat de RNG van GG poker niet is getest voor de Nederlandse markt maar de spellen van deze aanbieder toch zijn toegelaten precies zoals dat met een aantal live roulettes ook is gegaan.

Er zijn geen andere serieuze aanbieders waar je als Nederlander online kan pokeren behalve als je gesponsorde pro bent en en in het buitenland woont.

Jammer je bent SoL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hand geschiedenis naar me wilt sturen minimaal +2500 handen (liefs veel meer). Dan run ik het in GTO wizard om te kijken of je wel +ev speelt. 

Vaak vergissen menen zich in de kans berekening en of spelen de hand niet goed. Ook al is het een pre flop situatie AA vs KK en er komt een 2 outer. Je stack moet wel zulke klappen op kunnen vangen. Door met de handen daarvoor al redelijke stack te bouwen. 
 

Persoonlijk denk ik dat je boven bankroll speelt aangezien je hier verhaal kwijt doet. Voor fun player die niet wekelijkse spelen is je poker bankroll gedeelt door 100 prima. Je zou dan jouw geval 5000 dollar moeten hebben. Ga je meer de dagelijkse kant op dan is gedeelt door 500/600 aan te raden. Fulltime  poker zelf door 1000.

Dit doe je om de klappen op te vangen en is ook minder pijnelijk als het even niet mee zit. Dit heb iedereen die dagen. Helaas kan je met poker niet altijd winnen maar dat maakt het spel ook weer beetje bijzonder 

bewerkt door Dutch-Koala (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.