Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Even voorstellen met een vraag weet niet precies waar het anders moet

Aanbevolen berichten

Geplaatst

goedenavond,

Ik ben nieuw op het forum ik ben leon. en ik heb een vraag is er hier iemand die me zou kunnen helpen met me gokkast?

ik heb pas een pick a fruit gekocht van eurocoin met een mpu4 van barcrest en volgens mij staan de switches niet goed hij doet alles maar hij betaald niet uit en telt ook niet op bij de metertjes onder in de kast.

ik hoop dat hier iemand verstand van heeft.

gr leon

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Hoi Leon, welkom hier.

Allereerst werkte de gokkast goed en volledig toen de verkoper deze hem aan jou demonstreerde? Heb je alles goed getest? Misschien even met de verkoper contact opnemen?

Je geeft weinig informatie, maar ik doe een poging. Wat bedoel je met switches? De DIL-switches op de mpu (2 blokjes) of de deurschakelaar(s)? Als je de DIL switches bedoeld kun je beginnen met ze allemaal op "off" te zetten. Dit is vaak de standaard instelling. Als de kast niet uitbetaald en ingeworpen munten worden niet bijgeteld op de mechanische meters (indien deze correct aangesloten zitten) dan kan het zijn dat de gokkast in service stand opstart. Dit zou betekenen dat de achterdeurschakelaar niet goed werkt (of de deur sluit niet goed). Als de kast opstart en je ziet in het alpha numeric display een versienummer staan ("starting DPAF 1.3" i.p.v. "starting DPAF") dan start de kast in de servicestand op en moet je het zoeken in de achterdeurschakelaar.

Er zijn meerdere variabelen mogelijk met dit soort dingen. Als dit het niet is zul je een goede analyse moeten maken, het handigst is een duidelijke video op youtube of foto's.

Gr DFM

Geplaatst

Inmiddels werken de tellers onder in de kast wel. maar betaald nog niet uit ik heb de mpu4 uit elkaar gehaald en daar is behoorlijke corrosie opgetreden door een lekken batterij. ik vermoed dat dat het probleem veroorzaakt.

Geplaatst

Heel goed. Dat was de volgende stap geweest die ik zou adviseren. Ik stuur je een pb met een goed adres waar je je mpu kan laten repareren of inruilen.

Maarre, waar ik benieuwd naar ben, heb je de kast nou goed getest / laten demonstreren bij je aankoop en kwam dit niet naarboven?

Gr DFM

Geplaatst

nee ik heb hem kunnen kopen voor weinig. en dit was het risico hij deed helemaal niks maar een avond met een multiemeter doet wonderen. ik heb contact gehad met die man die je voorstelt hij heeft hem ook om geprogemeerd naar euro's

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.