Spring naar bijdragen

De Grote Antwoord met een Bet Quiz


Brunsie

Aanbevolen berichten

Er gaan 2 punten naar @Raizer voor zijn weddenschap op het juiste antwoord Sevilla. Hij speelt ook € 1,72 in de pot. Er wordt één punt toegekend aan Seabert voor ziin weddenschap.

De stand:
1. @Raizer14 punten
2. 
@retep32 10 punten
3. @Seabert 4 punten
4. @Low-roller | @De eenarmige bandiet
 2 punten

Odds in de pot:
€ 25,10

Nieuwe vraag:
Van de vele Nederlandse speelsters bij deze club is alleen spits V.M. nog over. Welke club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@De eenarmige bandietgaat er vandaag met de punten vandoor en speelt maar liefst € 3,- in de pot.  Ook @retep32 scoort een punt. 

De stand:
1. @Raizer14 punten
2. 
@retep32 11 punten
3. @Seabert | @De eenarmige bandiet 4 punten
4. @Low-roller 2 punten


Odds in de pot:
€ 28,10

Nieuwe vraag:
De eindklasseringen van deze club waren de laatste acht seizoenen als volgt: 14 - 1 - 12 -9 - 9 - 5 - 5 - 8.
Welke club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Brunsie:

@De eenarmige bandietgaat er vandaag met de punten vandoor en speelt maar liefst € 3,- in de pot.  Ook @retep32 scoort een punt. 

De stand:
1. @Raizer15 punten
2. 
@retep32 10 punten
3. @Seabert | @De eenarmige bandiet 4 punten
4. @Low-roller 2 punten


Odds in de pot:
€ 27,10

Nieuwe vraag:
De eindklasseringen van deze club waren de laatste acht seizoenen als volgt: 14 - 1 - 12 -9 - 9 - 5 - 5 - 8.
Welke club?

Je mag er bij mij 1 punt afhalen en bij retep32 er 1 bij tellen.

Ik 14 dus en retep 11

Zie nu ook dat het 28.10 moet zijn ipv 27.10 trouwens

bewerkt door Raizer (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leicester won met 2-0 van Leeds met twee doelpunten in de eerste helft. Dat levert @Raizerals enige punten op. Hoewel er twee keer gescoord werd, schoot Leicester slechts één keer op doel en in de tweede helft werd er niet gescoord. Er komt € 2,25 bij in de pot.

De stand:
1. @Raizer16 punten
2. 
@retep32 11 punten
3. @Seabert | @De eenarmige bandiet 4 punten
4. @Low-roller 2 punten


Odds in de pot:
€ 30,35

Nieuwe vraag:
Deze "domme" club wordt gesponsord door een supermarktketen. Welke club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Ik had geen idee wat het antwoord moest zijn dus ik moest even wachten tot iemand met het antwoord kwam.

Ben dus morgen wel benieuwd naar de uitleg van het antwoord.

 

1475708138_Schermafbeelding2022-10-21om20_29_31.png.fdd6d1adee5699b0a55a2b2c32c0f53d.png

De Dom van Keulen is best bekend, dacht ik. En de supermarktketen was een mooie hint, dacht ik zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De punten gaan naar @Raizer voor het juiste antwoord 1. FC Köln, gesponsord door Rewe. Hij speelt € 1,73 in de pot. We spelen nog 5 vragen. Woensdag wordt de laatste vraag gesteld. Daarna ga ik er even vandoor voor een korte vakantie en dan zullen we maandag de 31ste de balans op maken en de winnaar huldigen.

De stand:
1. @Raizer18 punten
2. 
@retep32 11 punten
3. @Seabert | @De eenarmige bandiet 4 punten
4. @Low-roller 2 punten

Odds in de pot:
€ 32,08

Nieuwe vraag:
De voorzitter van deze club was vroeger voorzitter van de tegenstander van vandaag. Welke club zoek ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat uit de voorgaande drie weken wel duidelijk was dat we hier voetbalvragen speelden. 😅
Omdat jullie echter wel weddenschappen goed hebben, ken ik de odds en de punten toe. Dat is vooral lekker voor de pot want @Raizer speelt er € 4,75 bij. Zijn bet is opnieuw goed voor de twee punten.  1 punt naar @retep32.

De stand:
1. @Raizer20 punten
2. 
@retep32 12 punten
3. @Seabert | @De eenarmige bandiet 4 punten
4. @Low-roller 2 punten

Odds in de pot:
€ 36,83

Nieuwe vraag:
Een Nederlandse verdediger in Deense dienst speelde 16 wedstrijden voor deze club. Welke club zoek ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.