Spring naar bijdragen

Live roulette rigged?


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Is de live roulette rigged? Vandaag in Sams town Las Vegas met veel spelers geprobeerd om diverse nummers met hoge inzet te hitten. Helaas, niets lukte. Iedereen stopt en vervolgens zet 1 speler hoog in op 14 en die pakt hem gelijk. [mention=553]dobbelsteen[/mention]hoe werkt dit?
deze video is als bewijs:

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een dubbel zero wiel is het makkelijker om op kleur te draaien omdat er een even aantal nummers in de cilinder zit.

waarschijnlijk wilde ze de 14 al eerder draaien en is dat niet gelukt ( zie op het scorebord  namelijk 2x de zero ) 

de beste inzet zou dan zijn : 14 - 0 en 9 en als je voor zwart gaat 17 - 20 en de 11 of 22 erbij

de zero loopt met de rode nummers mee en de dubbel zero met de zwarte nummers.

kan verder niet zien welke nummers er zijn gevallen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Ik denk het wel. Ervaar het zelf ook vaak in welke willekeurige HC dan ook. Altijd als ik zerospel of 17 speel, valt ie niet. Loop ik weg en kijk ik nog een keer over mijn schouder, ja hoor... gevallen. Ik heb nog niet geprobeerd of het kijken over mijn linker- of rechterschouder een resultaatsverschil geeft. Komend weekend naar Venlo, I'll keep you posted.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens Huxley :

tot onze gepatenteerde Drop Zone Detection die de frequentie bewaakt van de bal die een bepaalde zone van de balbaan verlaat en waarschuwt als een hoger percentage van de frequentie wordt geregistreerd

volgens het patent van  Huxley :

Dit stelt een operator in staat om te bepalen of er een vertekening in de dropzone optreedt en om passende maatregelen te nemen. Als een andere mogelijkheid kan het roulettewiel een nivelleringsmotor of motoren hebben die kunnen worden bestuurd om de nivellering van het roulettewiel te corrigeren in reactie op detectie van een afwijking van de valzone. Het detectiesysteem kan bijvoorbeeld een signaal leveren om de nivelleringsmotor of -motoren aan te drijven om de gedetecteerde voorspanning van de valzone te compenseren.

Wie zegt mij dat ze zelf geen kunstmatige storing kunnen veroorzaken bij een late inzet voor een andere uitkomst.

zijn er late inzetters , is er een pitboss die steeds achter een monitor staat ?

Hou dat eens in de gate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ruleta:

 

Wie zegt mij dat ze zelf geen kunstmatige storing kunnen veroorzaken bij een late inzet voor een andere uitkomst.

zijn er late inzetters , is er een pitboss die steeds achter een monitor staat ?

Hou dat eens in de gate

Ik kan me niet voorstellen dat personeel aan fraude meedoet. Niet vanwege gewetensbezwaren alleen, maar ook omdat niet van ze verwacht kan worden dat ze dit in de openbaarheid brengen. Eventueel na het dienstverband.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.