TheGreatOne Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Op maandag 3 oktober is de Jubileum Serie op ggpoker Nederland van start gegaan. Deze toernooiserie wordt speciaal georganiseerd omdat ggpoker, precies één jaar geleden online is gegaan in ons land. We mogen vanuit Onetime 10 tickets weggeven voor het $15 low Main Event. Er zijn ook prijzen voor spelers die met de Last Longer ( 1500$ extra prijzengeld) mee willen doen vanuit de Onetime poker Community. Wist je dat er ook een speciale poker Onetime app is waarbij we tips en tricks geven om te pokeren en onze resultaten te delen (zowel live als online)?> Wil je hierin, stuur mij dan even een PM. Als je iets wilt doen om deze GG Jubileum Toernooi reeks te pluggen en je zet dat hieronder neer hoe dan verdien jij een ticket t.w.v. 15$ en mag je Onetime een mail sturen met je GG poker naam en je e-mail waarbij je geregisseerd staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Leuke actie! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuTheTraveller Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Ik zit er al in voor $3, maar het had dus ook gratis gekund🥳 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Leuke actie weer; zal me ff aanmelden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The-fischer Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Mooie actie zal ff mail sturen dan :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Oh we moeten pluggen 😉 Ik zet bounty op mezelf van $5 voor de eventuele onetimer die mij eruit knikkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Mooie actie hoor, nice! Kunnen we zelf de dag 1 tijdstip uitkiezen? Ik stuur iig een mailtjeVerstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF1976NL Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Ik ga NU een mail sturen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuTheTraveller Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 14 minuten geleden zei SmartAce: Oh we moeten pluggen 😉 Ik zet bounty op mezelf van $5 voor de eventuele onetimer die mij eruit knikkert. Ik doe met je mee, ook $5 op mijn hoofd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Hier $10 op mijn hoofd omdat ik met 40bb start Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebruiker Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Leuke toernooien, ga ik ook eens voor zitten dit weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 14, 2022 Author Report Share Posted October 14, 2022 nog een plekje over (voor de long laster) en 15$ ticket, even mailen naar het bekende Onetime adres of mij een PM sturen Je spelersnaam en email van GG poker (en echte naam) ''Neem deel aan onze community Last Longer tijdens het Medium-Main Event van de GGPoker Anniversary Series.'' Wat moet je hiervoor doen? Deel je geregistreerd Emailadres gelinkt aan je ggpoker account samen met je Nickname (niet je alias) voor 19:59 op Zaterdag 22/10/2022, en wordt automatisch ingeschreven voor de Last Longer. Zorg dat je je resultaat ''starred'' binnen je pokercraft, om je prijs in ontvangst te nemen als jij bij de 5 gelukkige bent. Let op: Enkel spelers 24 of ouder kunnen deelnemen aan deze Last Longer'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansheem Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Mail verstuurd... ben helaas al ouder dan 24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 15, 2022 Author Report Share Posted October 15, 2022 10 Onetimers kunnen verblijden en zullen vandaag allemaal de 15$ ticket in hun GG poker account zien en doen mee met de last longer waarbij ze echte doekoes kunnen winnen! Hou het forum of onze poker whatsapp groep in de gaten aangezien volgende week weer een actie bij ggpoker op stapel staat en dit een continue proces wordt. Abonneer je op onze nieuwsbrief en houdt onze socials in de gaten voor meer acties voor jullie. Succes aan alle pokerspelers en zou mooi zijn als jullie in dit forum draadje even jullie toernooi resultaten willen delen van dit jubileum toernooi. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted October 15, 2022 Report Share Posted October 15, 2022 Ik zie nog geen ticket in mijn account. Ik doe namelijk graag nog een poging om mijn huidige stack van 39,5BB te vergroten! #AllOrNothing let´s gooo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 15, 2022 Author Report Share Posted October 15, 2022 1 uur geleden zei DennMann: Ik zie nog geen ticket in mijn account. Ik doe namelijk graag nog een poging om mijn huidige stack van 39,5BB te vergroten! #AllOrNothing let´s gooo! Volgens mijn informatie zullen ze vandaag gefaseerd worden toegevoegd bij alle winnaars (voor 20:00 uur) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted October 15, 2022 Report Share Posted October 15, 2022 Ik heb hem binnen, top! Alleen snap nog niet dat gedeelte van starred zetten? Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebruiker Posted October 15, 2022 Report Share Posted October 15, 2022 was een super toernooi, alleen die setup met KK vs AA was niet helemaal goed ontvangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF1976NL Posted October 15, 2022 Report Share Posted October 15, 2022 Met dank aan OneTime weer mee mogen doen met een pokertournooi op ggpoker! Vlak voor het einde van deze ronde vloog ik eruit met twee vrouwen tegen twee heren.😔 Wel een hele interessante avond gehad met mooie en geluks wins tussendoor! Voor de OneTimers die WEL door zijn: HEEL VEEL SUCCES MAANDAG en pak die wereldtitel... Net alsnog MaxIkaxIk ga NU een mail sturen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted October 15, 2022 Report Share Posted October 15, 2022 Tnx voor de ticket! Ging bij het eerste toernooi niet best van 20u,maar die van 22u gelukkig een heel stuk beter. Als 2e afgesloten en nu door naar dag 2 met 280k. Tnx@thegreatone en ggpoker voor deze kans! Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuTheTraveller Posted October 16, 2022 Report Share Posted October 16, 2022 16 uur geleden zei driekwart: Ik heb hem binnen, top! Alleen snap nog niet dat gedeelte van starred zetten? Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuTheTraveller Posted October 16, 2022 Report Share Posted October 16, 2022 In het toernooi je laatste hand markeren met een sterretje in je handhistory. zie voorbeeld hieronder: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted October 16, 2022 Report Share Posted October 16, 2022 In het toernooi je laatste hand markeren met een sterretje in je handhistory. zie voorbeeld hieronder: Ahh ok, dus alleen de bust hand markeren duidelijkVerstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted October 16, 2022 Report Share Posted October 16, 2022 In beide pogingen vlak voor het einde tegen koningen aangelopen. Utg met qq , mp met aj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts