Arthur Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 (edited) Ā Beste Onetimers! Ā Ik heb een mooi bedrag gewonnen met het staatslot dat ik won met de prijsvraag in de nieuwsbrief van Onetimeš¾. Armijn straalde dit staatslot perfect in! Het gewonnen bedrag wil ik graag delen met mijn mede OnetimersĀ in de sports app! Wel moeten we dit eerst verhogen naar een mooi bedrag. Op dit moment is het namelijk ā¬ 30,-.Ā Ā Mijn idee is om een weddenschap uit te kiezen met lage odds, ongeveer 1.4 / 1.5 en op deze manier moeten we dan doorstoten naar een paar honderd euro! Dit kunnen we daarna verdelen onder ons (of we zettenĀ het hele bedrag in op zwart op de roulette tafel en verdelen hetĀ danā¼). Ā Samengevat: ā¢ Je zit in de sportsbetting app van Onetime ā¢ Je meldt je aan in dit topic (anders kan ik je niet meerekenen) ā¢ Je mag zeer zeker voorstellen doen welke weddenschappen wij moeten spelen; graag zelfs. De wedstrijd moet op zondag plaats vinden. ā¢ Via een poll beslissen wij welke bet we spelen ā¢ Op naar de 1Kā¼ Regels: ā¢ Je kan weddenschappen plaatsen in dit topic tot donderdagavond.Ā ā¢ Op vrijdag en zaterdag kun je middels een poll kiezen welke je wil spelen ā¢ Op zondagochtend is duidelijk welke weddenschap het is geworden en die spelen we dan Ik hebt er zin in, jij ook? * Bij geschillen beslist de topicstarter Edited October 17, 2022 by Arthur 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wintvaakniet Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Leuke actie! Ik zou gaan voor Tottenham - Newcastle both team to score. Ā H2H 5 uit 6 keeršš» 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner2241 Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Erg gaaf Arthur! Ik doe zeker mee.Ā 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Een Onetime sportsapp? Ja die is er al een aantal jaar maar de laatste maanden wonen mensen er ook echt. š Mooie club. Hou je van sport en doe je hier regelmatig betjes op, meld je dan even aan via mij (PM sturen) Ā Mooie actie @Arthur 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 14 minuten geleden zei TheGreatOne: Een Onetime sportsapp? Ja die is er al een aantal jaar maar de laatste maanden wonen mensen er ook echt. š Mooie club. Hou je van sport en doe je hier regelmatig betjes op, meld je dan even aan via mij (PM sturen) Ā Mooie actie @Arthur Of wil je van sport gaan houden en beginnen met sportsbettting, ook ideaal om dan aan te schuiven š 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desje Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Gaaf! sc Cambuur- FC TwenteĀ Winst voor FC Twente 1,83 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Arsenal winnen van psv is te vroeg in de week? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaniac111 Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Top doe graag mee! Bet sluit ik aan bij az. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 In! PSV wint bij Groningen met meer dan 2 goals verschil 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF1976NL Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 1 uur geleden zei Arthur: Ā 1 uur geleden zei Arthur: Ā Beste Onetimers! Ā Ik heb een mooi bedrag gewonnen met het staatslot dat ik won met de prijsvraag in de nieuwsbrief van Onetimeš¾. Armijn straalde dit staatslot perfect in! Het gewonnen bedrag wil ik graag delen met mijn mede OnetimersĀ in de sports app! Wel moeten we dit eerst verhogen naar een mooi bedrag. Op dit moment is het namelijk ā¬ 30,-.Ā Ā Mijn idee is om een weddenschap uit te kiezen met lage odds, ongeveer 1.4 / 1.5 en op deze manier moeten we dan doorstoten naar een paar honderd euro! Dit kunnen we daarna verdelen onder ons (of we zettenĀ het hele bedrag in op zwart op de roulette tafel en verdelen hetĀ danā¼). Ā Samengevat: ā¢ Je zit in de sportsbetting app van Onetime ā¢ Je meldt je aan in dit topic (anders kan ik je niet meerekenen) ā¢ Je mag zeer zeker voorstellen doen welke weddenschappen wij moeten spelen; graag zelfs. De wedstrijd moet op zondag plaats vinden. ā¢ Via een poll beslissen wij welke bet we spelen ā¢ Op naar de 1Kā¼ Regels: ā¢ Je kan weddenschappen plaatsen in dit topic tot donderdagavond.Ā ā¢ Op vrijdag en zaterdag kun je middels een poll kiezen welke je wil spelen ā¢ Op zondagochtend is duidelijk welke weddenschap het is geworden en die spelen we dan Ik hebt er zin in, jij ook? * Bij geschillen beslist de topicstarter š„³Wat een supermooi onetime gevoel geef jij iedereen op deze manier. Ik meld me daarom ook graag hier voor aan! š„° Ā 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiebee Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Letsgo! In met winst voor FC Twente bij Cambuur.Ā 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De eenarmige bandiet Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Leuk Arthur!Ā 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted October 17, 2022 Report Share Posted October 17, 2022 Ā Oh zie nu de regel over zondag pasš. Heb nu geen suggestie, maar zal wel meestemmen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted October 18, 2022 Author Report Share Posted October 18, 2022 22 uur geleden zei SmartAce: Arsenal winnen van psv is te vroeg in de week? Ja, ik houd nu even zondag aan. Wellicht als we de eerste ronde door zijn dat we bijvoorbeeld twee wedstrijden gaan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted October 18, 2022 Author Report Share Posted October 18, 2022 22 uur geleden zei mmaniac111: Top doe graag mee! Bet sluit ik aan bij az. Leuk! Even over je bet; welke bedoel je?Ā Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted October 18, 2022 Author Report Share Posted October 18, 2022 22 uur geleden zei Chuckmeister: In! PSV wint bij Groningen met meer dan 2 goals verschil Leuk! Wil je European/3-way of Asian? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted October 18, 2022 Report Share Posted October 18, 2022 Southampton - Arsenal: 3 way handicap starts 1-0: Arsenal tegen 2.55 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarAlkmaar Posted October 18, 2022 Report Share Posted October 18, 2022 Wat gaaf van je. Ik doe graag mee. Zal geen voorspelling doen, want daar wordt je 99 van de 100 keer echt niet blij van š 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted October 18, 2022 Report Share Posted October 18, 2022 Leuk! Ik sluit me aan bij @Brunsie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAlkmaar Posted October 18, 2022 Report Share Posted October 18, 2022 Wat leuk!Ā Ā ik zou zeggen Atletico Madrid wint van rayo vallecano @1.52 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted October 19, 2022 Author Report Share Posted October 19, 2022 Dank jullie wel allemaal! Leuk dat jullie ook allemaal meedoen š We hebben inmiddels 5 keuzes en dit kan nog meer worden. Op vrijdag / zaterdag gaan we stemmen welke weddenschap we daadwerkelijk spelen. Ik zal tegen die tijd de odds updaten, dan hebben we een beter overzicht. We gaan spelen op Unibet, dat vind ik de prettigste bookmaker.Ā 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted October 19, 2022 Report Share Posted October 19, 2022 Ik doe graag mee! Kies maar een wedstrijd uit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted October 19, 2022 Report Share Posted October 19, 2022 Leuke actie @Arthur, mijn voorstel bet is Max wint race in de VS 1,55 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted October 19, 2022 Report Share Posted October 19, 2022 Gaan 'we' allin met ā¬30 op 1 bet of wordt er gespreid? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted October 19, 2022 Author Report Share Posted October 19, 2022 10 uur geleden zei SmartAce: Gaan 'we' allin met ā¬30 op 1 bet of wordt er gespreid? We gaan all-inā¼Ā Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts