Krippie Posted October 30, 2022 Report Share Posted October 30, 2022 Ben momenteel bezig om een hoge win/bet winst te halen op 1 spin. Nu vraag ik me af, bij een bonus feature met keuze tussen 2-3 opties met keuze tussen vaak winnen of veel, wat kiezen jullie en waarom? Wat zijn de verwachtingen en je beste resultaten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted October 30, 2022 Report Share Posted October 30, 2022 Ik kies meestel voor 'veel winnen' in de hoop dat ik eens een onetimer tref, maar meestal heb ik snel spijt š¤£ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soppie Posted October 31, 2022 Report Share Posted October 31, 2022 Ik neem aan dat de vraag ziet op een slottoernooi. Als je zo hoog mogelijk wilt proberen te eindigen lijkt het mij logisch te kiezen voor 'veel winnen'. Als de stand in het klassement en/of de uitbetalingsstructuur er aanleiding toe geeft om genoegen te nemen met een plaats in de middenmoot of nipt in de prijzen, is het misschien beter om te kiezen voor 'vaak winnen'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts