Spring naar bijdragen

Legendarische slot reviews


JoE

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Voor een kwaliteitsknaller ben ik altijd te porren.

Na een schranspartij is het nu tijd voor spaghetti! Spaghetti-westerns welteverstaan. Hebben we hier inderdaad een stukje paradijs op aarde te pakken? We gaan het zien.

IMG_0940.png.575dc3b820da743ee705e6fd3c5758a5.png

Bounty Hunters | NoLimit City
Ik zou niet willen beweren dat Bounty Hunters in de basis wel iets wegheeft van Deadwood. Ik zeg liever dat het basisspel gewoon exact hetzelfde is. Dus bonussymbolen op rol 1 en 5, ditmaal resulterend in een Mexican standoff, scatters en verschuivende wilds op 2,3 en 4, waarbij 3 scatters de raid spins in werking zetten. En dat alles in de bekende Italo-western-stijl vol doorleefde dan wel ongure koppen. Met een op Morricone geïnspireerde soundtrack in stevig country/rock jasje (prima track trouwens, maar veel te prominent. Na een tijdje spinnen weet ik het wel hoor, en verlang ik naar rust aan mijn kop.) Tot nu toe niets nieuws dus onder de brandende zon in de Spaanse woestijn*.

For a few dollars more (3x de basisinzet) verzekert de gokker zich van een verhoogde kans op het halen van één van de bovenstaande features. Deze x-bet blijft mijns inziens een prettig alternatief voor de ‘illegale’ bonus buy (en het verhoogt de RTP met een kwart procent).

Twee naar elkaar gerichte gouden pistolen (in dezelfde rij) op rol 1 en 5 leveren dus een Mexican standoff op. Dat is dit dus niet, want dit zijn 2 personen die elkaar onder schot houden. Oftewel een duel. Voor dé klassieke Mexican standoff heb je een goede, een slechte én een lelijkerd nodig. Maar goed, daar hoor je mij niet over klagen, als ik dan maar wel een volledige lijn symbolen hit, wat een 36x multiplier oplevert.

De raid spins feature is een free spins bonus ronde volgens beproefd Money Train-recept, maar met een originele, thematische twist. Er bevinden zich namelijk 3 premiejagers langs de randen van het speelveld waar de argeloze slachtoffers opduiken. Deze schietgrage types nemen de verzamelde bazen en andere wettelozen onder vuur om zo het veld weer netjes schoon te vegen. Hoe meer bad guys worden opgeruimd, hoe hoger de multiplier zal oplopen. Een geslaagde variatie (’raidtespannend’) op een overbekend concept derhalve.

IMG_0942.jpeg.8a44058395af47e724f4ced367d03c08.jpeg
Raid spins: de baas rechts bovenin, die moet dood.

En dan zijn er ook nog showdown spins (na het omleggen van de drie bazen), maar dat heb ik alleen van horen zeggen. Dit is er eentje voor de megaspinners die bereid zijn ver te gaan voor het bereiken van dat waar dit spel écht om draait. Vast reuze spannend, en niet te koop voor 850x de basisinzet, dus spinnen maarrrr!

De pragmatische aanpak van de laatste tijd geeft de indruk dat NLC van een innovatief stel Zweedse vrijbuiters langzaamaan is veranderd in een soepel draaiend productiehuis (met filialen over de hele wereld) waar lopendebandwerk wordt afgeleverd. Het motto is meer; maar wel meer van hetzelfde, met hier en daar wat (vrij minimale) toevoegingen. 

Bounty Hunters is voor mij daarom op zich geen onsmakelijke versnapering, maar het laat me met een enigszins onvoldaan gevoel achter. 

Maar ja, wie ben ik? Nobody**.

*) en die donker geklede met de rug naar de camera gedraaide dame aan de linkerkant doet ‘wel een beetje’ denken aan Claudia Cardinale in Once Upon a Time in the West; de referenties zijn subtiel als vanouds.
**) nou laat ik dan ook Django nog noemen, dan heb ik alle must see classics maar gehad.

IMG_0939.thumb.png.35076f5d0cc738dbe8ffd9cbbec41a4f.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Hoogste tijd voor een zeikverhaal.

IMG_0954.png.944f8e0129e6cc1056540fecc1935846.png

Drop’Em | Hacksaw
‘We’re back!’ 
Drop’Em markeert de terugkeer van Canny the Can, het conservenblik met de bolhoed, en zijn Muis. Nou jongens ik heb jullie vreselijk gemist.

Dit is het derde deel in de ‘Em serie na Stick‘Em en Stack’Em. We kunnen hier dus spreken van een succesreeks. Okee, laat maar eens zien. Dan zal ik wel effe beoordelen of dit succes terecht is of niet.

Het eerste wat opvalt is dat beide hoofdrolspelers zo te zien, gelet op hoe enorm zenuwachtig ze heen en weer staan te drentelen, hoognodig een kleine boodschap moeten doen. Hadden ze dat nou niet beter even eerst kunnen doen, voordat ik begin te klikken? 
De Muis vindt het allemaal reuze lollig. Om het minste of geringste flauwekulwinstje heeft hij de grootste pret. Pas maar op, straks pies je nog in je broek.

Anyway. Wat valt er nog meer te zeggen, buiten het feit dat het traditionele Grote Wachten is aangebroken. Het wachten op 3 FS’jes. Want daarmee begint het spel eigenlijk pas. Het basisspel is namelijk verre van spectaculair. De schijtlollige Muis doet buiten op de blaas en op de zenuwen werken niets. Canny houdt af en toe een bordje op en dan valt (dat moet de ‘drop’ zijn) er een variabel aantal slecht betalende symbolen in de kolom met het pijltje. Dit concept wordt echter veel interessanter tijdens de Free Spins bonus, omdat er nu ook goed betalende symbolen op de bordjes verschijnen, en bovendien de tienen, boeren etc. één voor één verdwijnen, iedere keer dat er een upgrade wordt gehit. En dan is er uiteindelijk toch nog reden tot gegiechel.

Conclusie: hier kun je best een paar verloren minuten mee doden. Bij voorkeur op de pot.

Nu o.a. op TOTO en circus.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...