Spring naar bijdragen

De Crypto Draad –– Nieuws over Crypto (Wat gebeurt er?)


HplusM

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
3 uur geleden zei JackPot:

Maar je verwacht toch niet dat btc de rally gaat leiden? Dit zullen toch andere coins worden?

wat bedoel je met de rally leiden? Ik denk wel dat het nog steeds uitmaakt voor de rest, hoe goed of slecht BTC het doet. Gaat BTC in een bullrun, zal een groot deel vanzelf volgen..en andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei JackPot:

Ja de vraag blijft dan de vraag van het kip en het ei. Maar ik verwacht ook dat BTC zal stijgen, maar dat specifieke altcoins de echte winnaars gaan zijn. BTC x 2-3 misschien, altcoins x100-1000

ja, altcoins met een kleine marketcap zijn veel volatieler en kunnen dan veel sneller stijgen en dalen..dus altijd leuk om een paar goeie tijdens de bearmarket te verzamelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei JackPot:

Maar je verwacht toch niet dat btc de rally gaat leiden? Dit zullen toch andere coins worden?

Ik heb een heilig vertrouwen in BTC ( die gaat op termijn naar een miljoen ( en nee niet deze bullmark), al het andere kan kapot ( ja BTC ook natuurlijk) .

Vanuit de vorige bullmarket heb ik nog een zeer groot deel WOO en wat andere coins ( Vechain, Orn, Coti ) in mindere mate. 

Heb nu ook nog SOL voor de lange termijn , al die coins gaan in de bullmarket DCA worden verkocht misschien wat kleine moonbags die ik bewaar, maar 90% gaat weg.

 

BTC ga ik in de bull market voor circa plus minus 70% verkopen van wat ik heb.

 

Met de intentie om daar een gedeelte uit de crypto markt te halen om mijn maand uitgaves te kunnen verhogen, en de rest van het geld zal in stablecoins blijven staan om later in de bearmarket DCA de BTC weer terug te kopen.

Ten opzichte van de vorige bull market ben ik weer wijzer geworden in wat ik wil gaan doen, en hoe ik ga proberen om meer van de winsten te profiteren en niet in de valkuil te trappen dat het nooit genoeg is. 

 

dat is ontzettend moeilijk maar het plan heb ik al grotendeels in mijn hoofd en is ook met een aantal anderen vrienden over gesproken. Dus elkaar kun je dan ook in de gaten houden of je stick to the plan bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Er komen geen dipjes meer lijkt t. Tijd om overwaardes op te gaan nemen en vol gas te geven ;)  
Ik heb helaas de vorige Bull markt gemist, maar volgens mij zitten we nu in een markt die de vorige mega gaat overtreffen. AI is hot en past goed bij crypto. Zo meer zaken. LFG

bewerkt door JackPot (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.