Spring naar bijdragen

PMD systeem eindelijk gepubliceerd.


Satellite Boy

Aanbevolen berichten

Hand geschudde kaarten  kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden. DeValsspeler heeft hier een beroep van gemaakt. De schudmachines geven een betere garantie dat het spel eerlijk verloopt. Live BJ op internet wordt gespeeld zonder schudmachines. Kaart tellen moet dus mogelijk zijn.
Slaap lekker.
pino dat zal waarschijnlijk deze zomer gaan gebeuren.
Er is een groot verschil tussen wiskunde beoefenen  en spelen op kansspellen.
Waarom duurt het nog zo lang dan ? Ik zit echt vol spanning en overgave te wachten

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Hand geschudde kaarten  kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden. DeValsspeler heeft hier een beroep van gemaakt. De schudmachines geven een betere garantie dat het spel eerlijk verloopt. Live BJ op internet wordt gespeeld zonder schudmachines. Kaart tellen moet dus mogelijk zijn.
Slaap lekker.
pino dat zal waarschijnlijk deze zomer gaan gebeuren.
Er is een groot verschil tussen wiskunde beoefenen  en spelen op kansspellen.
Waarom duurt het nog zo lang dan ? Ik zit echt vol spanning en overgave te wachten

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hand geschudde kaarten  kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden. DeValsspeler heeft hier een beroep van gemaakt. De schudmachines geven een betere garantie dat het spel eerlijk verloopt. Live BJ op internet wordt gespeeld zonder schudmachines. Kaart tellen moet dus mogelijk zijn.
Slaap lekker.
pino dat zal waarschijnlijk deze zomer gaan gebeuren.
Er is een groot verschil tussen wiskunde beoefenen  en spelen op kansspellen.

Welkom terug!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei dobbelsteen:

Hand geschudde kaarten  kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden. DeValsspeler heeft hier een beroep van gemaakt. De schudmachines geven een betere garantie dat het spel eerlijk verloopt. Live BJ op internet wordt gespeeld zonder schudmachines. Kaart tellen moet dus mogelijk zijn.

Precies die laatste opmerking laat zien dat je je echt eerst moet inlezen in een onderwerp voor je er wat over zegt. Eén van de dingen die kaarten tellen lucratief maakt is hoeveel kaarten er maximaal gedeeld worden. Hoe meer, hoe gunstiger voor de speler. Zeker met 8 decks wil je dat er zoveel mogelijk kaarten gedeeld worden omdat het in die gevallen nou eenmaal even kan duren voor je in een gunstige situatie zit en als je er eenmaal inzit wil je natuurlijk niet dat er net geschud wordt. Daarom delen ze online slechts de helft van de kaarten en schudden ze dan opnieuw. Je kunt online dus zeker kaarten tellen (zie ook het hoofdstuk in ons boek over het Knokke avontuur), maar doordat er maar de helft van de kaarten wordt gedeeld doen er zich veel minder gunstige situaties voor waardoor het in de meeste gevallen gewoon niet lucratief genoeg is.

Overigens is de belangrijkste reden voor de schudmachines niet dat er een betere garantie is dat het spel eerlijk verloopt of om kaarten tellen tegen te gaan, maar dat je met deze machines meer handen kunt delen. Een slof van 8 decks schudden kost een dealer zo 3 minuten en met een volle tafel ben je in een half uur door een slof heen, wat betekent dat je 2 keer per uur moet schudden, ofwel 10% van de tijd kwijt bent aan het schudden. Met de schudmachines is dat niet meer en heb je dus in één klap 10% meer omzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug naar de roulette.

Het voordeel van online roulette is dat je de computer als ondersteuning kunt gebruiken. Voor de corana tijd heb ik in Excel een notitie blad geprogrammeerd. Je kunt zo een sheet  gebruiken als een soort controle data base. Je noteert de uitkomst van de RNG ,de uitbetaling en je saldo.

Nog beter is het om ook je systeem met inzetschema en je strategie te combineren met de notitie mogelijkheid, Je hoeft dan alleen de uitkomst en je inzet
te noteren en de computer doet alle berekeningen.

Voor een variant van het PMD kun je als basis mijn Excel programma voor de dozijnen en de kolommen gebruiken. De basis van het systeem is , spelen op een 12 number  bet (dozijn of kolom )  dat lang niet is gevallen. Ter voorbereiding laat je eerst de computer  voor bijvoorbeeld 500 beurten berekenen de  nohit gebeurtenissen. Je hebt dan inzicht in de langste nohit sessie Stel dat de langste nohitsessie 30 is,  dan kun je met die wetenschap een negatieve progressieve  inzet ontwerpen. Een belangrijk voordeel is dat de betaling ook progressief is, De strategie is dat je ook na een virtueel verlies pas begint met inzetten.

Ik gebruik zelf een vrij groot scherm . Het is dan mogelijk om op 1 scherm het spel en het notitieblad (CDB ) te zien. Je kunt natuurlijk ook een tweede scherm installeren. Beter is gewoon  met twee computers te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-6-2023 om 13:37 zei dobbelsteen:

Je wilt altijd het laatste woord. 

...

Onzinnige discussie gesloten.

😂

Op 7-6-2023 om 13:37 zei dobbelsteen:

Bezwaar van noteren is ook dat je in 15 seconden eerst de laatste uitkomst moet bestuderen, je beslissingen moet  nemen en daarna inzetten. Dit alles met switchen tussen twee tabbladen. Ga daar maar eens aanstaan.

Volstrekte onzin. Je hebt ruim voldoende tijd om na het inzetten de vorige uitkomst op te schrijven voor de nieuwe uitkomst bekend is. En aangezien je altijd maar korte sessies speelt zou je zelfs achteraf alle uitkomsten kunnen opschrijven, want de meeste live roulettes kun je tot 500 nummers terug kijken.

Maar zoals gezegd, ondanks dat je nu weer je eerdere onwil om uitkomsten te noteren probeert recht te praten, ben ik blij dat je om bent en dat vanaf nu wel doet. Twee sessies per week spelen en over een jaar heb jij ook een dataset met 10.000 nummers (stel je voor als je 5 jaar geleden al was begonnen met alle uitkomsten te noteren). Ben erg benieuwd wat je uiteindelijke resultaat daarover is en hoeveel win en verliessessies je hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb  een PGB overzicht gekregen van de Controle data bank van mijn speelsessies in aprii. Deze ben ik nu zelf aan het analyseren.  De eerste indruk is dat er wel een extern verband bestaat tussen de RNG en de winst van een speler. Vanaf 1 april moet elke RNG gekeurd zijn volgens het keuringsschema 2.0 . Dit betekent niet alleen random maar ook onafhankelijk. Ook hier zijn weer uitzonderingen.

Ik heb de Ksa ook gevraagd hoe ik kan zien of een spel  gekeurd. Het  keuringslogo van de Ksa zegt niets over de spellen.

Voor jouw plezier ga ik echt niet al mijn speelsessies noteren. Op het forum ken ik niemand die zo gek is dat te doen. Echt geinteresseerd  ben jij ook niet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-6-2023 om 15:39 zei dobbelsteen:

Ik heb  een PGB overzicht gekregen van de Controle data bank van mijn speelsessies in aprii. Deze ben ik nu zelf aan het analyseren. 

Ik hoop via een gedegen analyse methode.

Op 9-6-2023 om 15:39 zei dobbelsteen:

Voor jouw plezier ga ik echt niet al mijn speelsessies noteren. Op het forum ken ik niemand die zo gek is dat te doen. Echt geinteresseerd  ben jij ook niet.

Ik ben wel degelijk echt geïnteresseerd, maar ik verlang wel dat zaken goed onderzocht worden en er geen onjuiste conclusies worden getrokken die nergens op gebaseerd zijn. Jij laat echter liever belangrijke zaken achterwege als de kans bestaat dat je zou moeten toegeven dat je het al die tijd bij het verkeerde eind had. Alleen al het feit dat je zegt dat speelsessies noteren voor mijn plezier zou zijn geeft al aan dat jij juist helemaal niet geïnteresseerd bent in juiste conclusies, maar vooral voor je ego met deze discussie door gaat in plaats van echt onderzoek te doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.