Jump to content

Oplichters


Timespot

Recommended Posts

5 minuten geleden zei Timespot:

wat een oplichters bij 777. nu na 2 dagen krijg ik 2 horen dat ze kopie paspoort en een shelpie ernaast naar hun toe moet sturen.

Hey @Timespot 777 zijn zeker geen oplichters (trust me). Dat ze een aantal zaken nog niet helemaal goed ingeregeld hebben en dat je soms tegen muren aanloopt kan ik beamen. Als je netjes hun stappen volgt en geduld hebt komt het wel altijd goed, met garantie!

Ik speel er graag (vanwege de te goede bonussen en acties)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Paul (22-12-2022 10:22:32): Hallo martijn, mijn naam is Paul. Waarmee kan ik je helpen vandaag? 
Paul (22-12-2022 10:22:36): Hallo 
martijn (22-12-2022 10:22:53): Wat betekend het als de betaling in de wacht staat ? 
Paul (22-12-2022 10:23:10): De uitbetaling zal zo snel mogelijk worden gevalideerd, en na validatie worden overgeschreven op je rekening.

De validatie duurt 1 - 2 werkdagen, en na de validatie duurt het 1 - 3 werkdagen voordat het geld op je bankrekening staat. 
martijn (22-12-2022 10:23:12): Jullie maken er wel een hele toer van met uitbetalen 
martijn (22-12-2022 10:24:10): dat is geen antwoord op mijn vraag 
martijn (22-12-2022 10:24:21): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat. 
martijn (22-12-2022 10:26:38): Eerst validatie 1,5 dag en dan nog 3 dagen wachten met overmaken ? Ik hoop dat jullie deze onzin snel aanpassen. want jullie spelaanbod is leuk. Maar dat lange wachten vind ik zo 2015 
Paul (22-12-2022 10:27:45): Wij houden dit als max aantal dagen en werken er momenteel hard aan achter de schermen om dit procies te versnellen 
martijn (22-12-2022 10:28:41): dat nog geen antwoord op mijn vraag 
martijn (22-12-2022 10:28:53): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat 
martijn (22-12-2022 10:29:19): wachten tot iemand het handmatig gaat overmaken :)
Paul (22-12-2022 10:29:42): De betaling moet nog worden nagekeken en zodra deze gevalideerd is zal deze worden overgemaakt 
Paul (22-12-2022 10:29:46): Kan ik je verder nog ergens mee helpen 
martijn (22-12-2022 10:29:52): nee dat was al 
martijn (22-12-2022 10:30:06): dat was de validatie periode 
martijn (22-12-2022 10:30:21): jullie hebben 2 validatie periodes :)
Paul (22-12-2022 10:30:57): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. 
martijn (22-12-2022 10:31:08): nee wil graag antwoord 
Paul (22-12-2022 10:32:16): Waarop wi je antwoord? Ik zie geen vraag staan ? 
martijn (22-12-2022 10:32:33): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat 
martijn (22-12-2022 10:32:53): hij stond hiervoor op dat die gevalideerd moest worden 
Paul (22-12-2022 10:32:55): Dat de  betaling moet nog worden nagekeken 
martijn (22-12-2022 10:32:58): dus dat hebben we al gehad 
martijn (22-12-2022 10:33:02): nog een keer ? 
martijn (22-12-2022 10:33:18): hoezo 2 keer ? 
Paul (22-12-2022 10:33:50): De betaling wordt na 8u vastgezet zodat jij deze niet meer kan annuleren. Dat is de eerste verandering. Nou staat deze in de wacht omdat hij moet worden nagekeken 
martijn (22-12-2022 10:34:03): of moet ik nog documenten opsturen zoals ik bij veel lees 
martijn (22-12-2022 10:34:08): want dan kan beter direct weten 
martijn (22-12-2022 10:34:19): na 8 uur :)
Paul (22-12-2022 10:34:22): Gelieve mij de volgende gegevens te bevestigen, ik kan het account dan voor je bekijken en behandelen.
- Volledige naam
- Geboortedatum
- Adres
- Geregistreerde e-mailadres 
martijn (22-12-2022 10:34:29): bij mij was 32 uur 
martijn (22-12-2022 10:34:57):
martijn (22-12-2022 10:35:28): was bij mij naar 32 uur dat die niet meer kon annuleren 
martijn (22-12-2022 10:37:25): dus nu is nog 2 dagen validatie en dan nog 3 dagen overmaken. Dan krijg ik het in het nieuwe jaar :)
Paul (22-12-2022 10:37:25): Dankjewel 
Paul (22-12-2022 10:37:38): Ik zie dat wij nog een selfie missen in ons systeem, zou je deze willen mailen naar [email protected] 
martijn (22-12-2022 10:38:08): ik heb geen mobiel waar je selphie mee kunt maken! 
martijn (22-12-2022 10:38:12): waarvoor is dat 
Paul (22-12-2022 10:38:57): Graag ontvangen wij een selfie waarbij jij je ID kaart naast je gezicht houdt zodat wij daadwerkelijk zien dat jij de accounthouder bent. Deze mag je mailen naar [email protected] 
Paul (22-12-2022 10:39:05): Misschien zou je het met een ander apparaat kunnen doen. 
martijn (22-12-2022 10:39:10): Grapje zeker !!! 
Paul (22-12-2022 10:40:23): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. 
martijn (22-12-2022 10:40:33): wacht even 
martijn (22-12-2022 10:40:57): dus ik moet nog een selphie met paspoort ernaast naar jullie toesturen 
Paul (22-12-2022 10:41:08): Graag 
martijn (22-12-2022 10:41:55): ik heb dat nergens hoeven doen 
martijn (22-12-2022 10:42:09): kijken waar dit voor nodig is 
Paul (22-12-2022 10:42:23): Kan ik je verder nog ergens mee helpen? 
martijn (22-12-2022 10:42:42): lul er maar overheen 
Paul (22-12-2022 10:42:52): Als je grove of beledigende taal blijft gebruiken kunnen we je niet verder helpen. Wij zijn altijd respectvol tegen onze klanten, en verwachten dezelfde behandeling terug. We vragen je vriendelijk je taalgebruik aan te passen, of we zullen je verzoek niet verder beantwoorden. Alvast dank voor je begrip en medewerking. 
Paul (22-12-2022 10:42:56): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. 
 

Link to comment
Share on other sites

4 minuten geleden zei Timespot:

Sorry ik ben sinds dinsdag bezig dit is absurd! Maar omdat het een goede sponsor van jullie is zal ik me wel moeten inhouden :)
Ze antwoorden steeds pas na 24 uur. dus voordat je alle stappen bent doorgelopen ben je een week verder. 

Dat het je frustreert wil niet zeggen dat het oplichters zijn. Dat is absoluut niet het geval. Succes met de afhandeling hiervan. Tip aan jou: met vriendelijkheid kom je een stuk verder. Ik zou je als medewerker onderop de stapel leggen.  

Link to comment
Share on other sites

777 zijn zeker geen oplichters, ze hebben mij en anderen altijd netjes uitbetaald. 

Wat ik wel kwalijk vind is dat ze een 'wacht'-modus hebben die puur en alleen bedoeld is om je uitbetaling te annuleren en verder te spelen. Dit wordt zelfs aangemoedigd in de uitbetalingsmail. Pas na die wacht-periode gaat 'ie naar een tweede wacht-sectie waarin het wordt nagekeken door een medewerker. Lees net dat de eerste wacht-periode al verkort is naar 8 uur, maar naar mijn inziens moet 'ie er eigenlijk helemaal uitgesloopt worden zodat een medewerker er zo snel mogelijk naar kan kijken. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

28 minuten geleden zei Timespot:

Oke jullie hebben gelijk oplichters is een te groot woord.  Ik vraag me nog steeds af waarom ze het moeten nakijken hebben ze geen vertrouwen in hun eigen systemen ?

Ik zou bijna zeggen omdat het Belgen zijn, maar @711 Casino doet het wel erg goed m.b.t. de uitbetalingen. Ze hebben hun zaakjes anders voor elkaar, maar komt wel altijd goed!

Link to comment
Share on other sites

Als je gaat gokken moet je het zo zien met welk do ga ik gokken en welke legale aanbieder past hier het beste bij 

 

ga je voor een goede bonus is 777 zeker je vriend en dan neem je dit trage proces voorlieg 

 

is je doel snel uitbetalingen ontvangen bij winsten dan is bijvoorbeeld een Unibet kansino en soms kort 711 een aantal betere opties 

 

heb je een ander doel kijk dan welke aanbieder hier het beste bij past 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Timespot said:

Sorry ik ben sinds dinsdag bezig dit is absurd! Maar omdat het een goede sponsor van jullie is zal ik me wel moeten inhouden :)
Ze antwoorden steeds pas na 24 uur. dus voordat je alle stappen bent doorgelopen ben je een week verder. 

Dinsdag? Het is nu donderdag. We hebben het over twee dagen. Maak je niet druk.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 uur geleden zei Timespot:

Sorry ik ben sinds dinsdag bezig dit is absurd! Maar omdat het een goede sponsor van jullie is zal ik me wel moeten inhouden :)
Ze antwoorden steeds pas na 24 uur. dus voordat je alle stappen bent doorgelopen ben je een week verder. 

Zorg dan ook dat je van te voren alle stappen al hebt doorlopen en al je info op orde hebt.

 

Dat scheelt frustratie als je een keer wat gewonnen hebt en gelijk het geld wilt cashen. Ik stuur standaard alles op en meestal stuur ik er nog een mail achteraan of ze nog wat nodig hebben, voor het geval ik gelijk wil cashen. Dan ben je in de toekomst gelijk klaar en is het in die eerste week ook niet zo erg dat het wat langer duurt voordat je alles op orde hebt.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 uur geleden zei GroningerFries:

777 zijn zeker geen oplichters, ze hebben mij en anderen altijd netjes uitbetaald. 

Wat ik wel kwalijk vind is dat ze een 'wacht'-modus hebben die puur en alleen bedoeld is om je uitbetaling te annuleren en verder te spelen. Dit wordt zelfs aangemoedigd in de uitbetalingsmail. Pas na die wacht-periode gaat 'ie naar een tweede wacht-sectie waarin het wordt nagekeken door een medewerker. Lees net dat de eerste wacht-periode al verkort is naar 8 uur, maar naar mijn inziens moet 'ie er eigenlijk helemaal uitgesloopt worden zodat een medewerker er zo snel mogelijk naar kan kijken. :)

Deze komt in de buurt van de oplichting, een uitbetaling verzoek 8 uur (of meer) lang kunnen ongedaan maken. Wat zegt KSA hierover? 

Link to comment
Share on other sites

Wat ik nooit helemaal begrijp is waarom de discussie aan te gaan met CS.

Deze medewerkers doen wat ze moeten doen. En vertellen jou wat jij moet doen voor het verdere process. 

Nooit zal het helpen boos te worden over de selfie. Ze moeten hem hebben en zullen deze echt niet opeens niet meer vragen.

De tijd dat je klaagt had je selfie kunnen nemen en opsturen.

 

Het is inderdaad frustrerend als het een aantal dagen duurt. Maar het hoort er (helaas) soms bij. En bedenk maar de volgende keer zal het sneller gaan want je bent al geverifieerd.

Ook kan ik je vertellen, als oud support medewerker, dat de houding die je aanneemt in de chat ervoor kan zorgen dat een email wel eens als laatste in de rij kan komen te staan. Of per ongeluk verwijdert wordt. Terwijl de spelers die vriendelijk zijn, een grapje maken, vaak heel snel alles afgerond hebben. 

Tip van Flip!

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.