Timespot Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 wat een oplichters bij 777. nu na 2 dagen krijg ik 2 horen dat ze kopie paspoort en een shelpie ernaast naar hun toe moet sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 5 minuten geleden zei Timespot: wat een oplichters bij 777. nu na 2 dagen krijg ik 2 horen dat ze kopie paspoort en een shelpie ernaast naar hun toe moet sturen. Hey @Timespot 777 zijn zeker geen oplichters (trust me). Dat ze een aantal zaken nog niet helemaal goed ingeregeld hebben en dat je soms tegen muren aanloopt kan ik beamen. Als je netjes hun stappen volgt en geduld hebt komt het wel altijd goed, met garantie! Ik speel er graag (vanwege de te goede bonussen en acties) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timespot Posted December 22, 2022 Author Report Share Posted December 22, 2022 Paul (22-12-2022 10:22:32): Hallo martijn, mijn naam is Paul. Waarmee kan ik je helpen vandaag? Paul (22-12-2022 10:22:36): Hallo martijn (22-12-2022 10:22:53): Wat betekend het als de betaling in de wacht staat ? Paul (22-12-2022 10:23:10): De uitbetaling zal zo snel mogelijk worden gevalideerd, en na validatie worden overgeschreven op je rekening. De validatie duurt 1 - 2 werkdagen, en na de validatie duurt het 1 - 3 werkdagen voordat het geld op je bankrekening staat. martijn (22-12-2022 10:23:12): Jullie maken er wel een hele toer van met uitbetalen martijn (22-12-2022 10:24:10): dat is geen antwoord op mijn vraag martijn (22-12-2022 10:24:21): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat. martijn (22-12-2022 10:26:38): Eerst validatie 1,5 dag en dan nog 3 dagen wachten met overmaken ? Ik hoop dat jullie deze onzin snel aanpassen. want jullie spelaanbod is leuk. Maar dat lange wachten vind ik zo 2015 Paul (22-12-2022 10:27:45): Wij houden dit als max aantal dagen en werken er momenteel hard aan achter de schermen om dit procies te versnellen martijn (22-12-2022 10:28:41): dat nog geen antwoord op mijn vraag martijn (22-12-2022 10:28:53): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat martijn (22-12-2022 10:29:19): wachten tot iemand het handmatig gaat overmaken Paul (22-12-2022 10:29:42): De betaling moet nog worden nagekeken en zodra deze gevalideerd is zal deze worden overgemaakt Paul (22-12-2022 10:29:46): Kan ik je verder nog ergens mee helpen martijn (22-12-2022 10:29:52): nee dat was al martijn (22-12-2022 10:30:06): dat was de validatie periode martijn (22-12-2022 10:30:21): jullie hebben 2 validatie periodes Paul (22-12-2022 10:30:57): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. martijn (22-12-2022 10:31:08): nee wil graag antwoord Paul (22-12-2022 10:32:16): Waarop wi je antwoord? Ik zie geen vraag staan ? martijn (22-12-2022 10:32:33): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat martijn (22-12-2022 10:32:53): hij stond hiervoor op dat die gevalideerd moest worden Paul (22-12-2022 10:32:55): Dat de betaling moet nog worden nagekeken martijn (22-12-2022 10:32:58): dus dat hebben we al gehad martijn (22-12-2022 10:33:02): nog een keer ? martijn (22-12-2022 10:33:18): hoezo 2 keer ? Paul (22-12-2022 10:33:50): De betaling wordt na 8u vastgezet zodat jij deze niet meer kan annuleren. Dat is de eerste verandering. Nou staat deze in de wacht omdat hij moet worden nagekeken martijn (22-12-2022 10:34:03): of moet ik nog documenten opsturen zoals ik bij veel lees martijn (22-12-2022 10:34:08): want dan kan beter direct weten martijn (22-12-2022 10:34:19): na 8 uur Paul (22-12-2022 10:34:22): Gelieve mij de volgende gegevens te bevestigen, ik kan het account dan voor je bekijken en behandelen. - Volledige naam - Geboortedatum - Adres - Geregistreerde e-mailadres martijn (22-12-2022 10:34:29): bij mij was 32 uur martijn (22-12-2022 10:34:57): martijn (22-12-2022 10:35:28): was bij mij naar 32 uur dat die niet meer kon annuleren martijn (22-12-2022 10:37:25): dus nu is nog 2 dagen validatie en dan nog 3 dagen overmaken. Dan krijg ik het in het nieuwe jaar Paul (22-12-2022 10:37:25): Dankjewel Paul (22-12-2022 10:37:38): Ik zie dat wij nog een selfie missen in ons systeem, zou je deze willen mailen naar [email protected] martijn (22-12-2022 10:38:08): ik heb geen mobiel waar je selphie mee kunt maken! martijn (22-12-2022 10:38:12): waarvoor is dat Paul (22-12-2022 10:38:57): Graag ontvangen wij een selfie waarbij jij je ID kaart naast je gezicht houdt zodat wij daadwerkelijk zien dat jij de accounthouder bent. Deze mag je mailen naar [email protected] Paul (22-12-2022 10:39:05): Misschien zou je het met een ander apparaat kunnen doen. martijn (22-12-2022 10:39:10): Grapje zeker !!! Paul (22-12-2022 10:40:23): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. martijn (22-12-2022 10:40:33): wacht even martijn (22-12-2022 10:40:57): dus ik moet nog een selphie met paspoort ernaast naar jullie toesturen Paul (22-12-2022 10:41:08): Graag martijn (22-12-2022 10:41:55): ik heb dat nergens hoeven doen martijn (22-12-2022 10:42:09): kijken waar dit voor nodig is Paul (22-12-2022 10:42:23): Kan ik je verder nog ergens mee helpen? martijn (22-12-2022 10:42:42): lul er maar overheen Paul (22-12-2022 10:42:52): Als je grove of beledigende taal blijft gebruiken kunnen we je niet verder helpen. Wij zijn altijd respectvol tegen onze klanten, en verwachten dezelfde behandeling terug. We vragen je vriendelijk je taalgebruik aan te passen, of we zullen je verzoek niet verder beantwoorden. Alvast dank voor je begrip en medewerking. Paul (22-12-2022 10:42:56): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timespot Posted December 22, 2022 Author Report Share Posted December 22, 2022 (edited) Sorry ik ben sinds dinsdag bezig dit is absurd! Maar omdat het een goede sponsor van jullie is zal ik me wel moeten inhouden Ze antwoorden steeds pas na 24 uur. dus voordat je alle stappen bent doorgelopen ben je een week verder. Edited December 22, 2022 by Timespot (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 4 minuten geleden zei Timespot: Sorry ik ben sinds dinsdag bezig dit is absurd! Maar omdat het een goede sponsor van jullie is zal ik me wel moeten inhouden Ze antwoorden steeds pas na 24 uur. dus voordat je alle stappen bent doorgelopen ben je een week verder. Dat het je frustreert wil niet zeggen dat het oplichters zijn. Dat is absoluut niet het geval. Succes met de afhandeling hiervan. Tip aan jou: met vriendelijkheid kom je een stuk verder. Ik zou je als medewerker onderop de stapel leggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GroningerFries Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 777 zijn zeker geen oplichters, ze hebben mij en anderen altijd netjes uitbetaald. Wat ik wel kwalijk vind is dat ze een 'wacht'-modus hebben die puur en alleen bedoeld is om je uitbetaling te annuleren en verder te spelen. Dit wordt zelfs aangemoedigd in de uitbetalingsmail. Pas na die wacht-periode gaat 'ie naar een tweede wacht-sectie waarin het wordt nagekeken door een medewerker. Lees net dat de eerste wacht-periode al verkort is naar 8 uur, maar naar mijn inziens moet 'ie er eigenlijk helemaal uitgesloopt worden zodat een medewerker er zo snel mogelijk naar kan kijken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timespot Posted December 22, 2022 Author Report Share Posted December 22, 2022 Oke jullie hebben gelijk oplichters is een te groot woord. Ik vraag me nog steeds af waarom ze het moeten nakijken hebben ze geen vertrouwen in hun eigen systemen ? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 28 minuten geleden zei Timespot: Oke jullie hebben gelijk oplichters is een te groot woord. Ik vraag me nog steeds af waarom ze het moeten nakijken hebben ze geen vertrouwen in hun eigen systemen ? Ik zou bijna zeggen omdat het Belgen zijn, maar @711 Casino doet het wel erg goed m.b.t. de uitbetalingen. Ze hebben hun zaakjes anders voor elkaar, maar komt wel altijd goed! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coinflippers Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 Als je gaat gokken moet je het zo zien met welk do ga ik gokken en welke legale aanbieder past hier het beste bij ga je voor een goede bonus is 777 zeker je vriend en dan neem je dit trage proces voorlieg is je doel snel uitbetalingen ontvangen bij winsten dan is bijvoorbeeld een Unibet kansino en soms kort 711 een aantal betere opties heb je een ander doel kijk dan welke aanbieder hier het beste bij past 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 3 hours ago, Timespot said: Sorry ik ben sinds dinsdag bezig dit is absurd! Maar omdat het een goede sponsor van jullie is zal ik me wel moeten inhouden Ze antwoorden steeds pas na 24 uur. dus voordat je alle stappen bent doorgelopen ben je een week verder. Dinsdag? Het is nu donderdag. We hebben het over twee dagen. Maak je niet druk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 3 uur geleden zei Timespot: Sorry ik ben sinds dinsdag bezig dit is absurd! Maar omdat het een goede sponsor van jullie is zal ik me wel moeten inhouden Ze antwoorden steeds pas na 24 uur. dus voordat je alle stappen bent doorgelopen ben je een week verder. Zorg dan ook dat je van te voren alle stappen al hebt doorlopen en al je info op orde hebt. Dat scheelt frustratie als je een keer wat gewonnen hebt en gelijk het geld wilt cashen. Ik stuur standaard alles op en meestal stuur ik er nog een mail achteraan of ze nog wat nodig hebben, voor het geval ik gelijk wil cashen. Dan ben je in de toekomst gelijk klaar en is het in die eerste week ook niet zo erg dat het wat langer duurt voordat je alles op orde hebt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nostradamus Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 4 uur geleden zei GroningerFries: 777 zijn zeker geen oplichters, ze hebben mij en anderen altijd netjes uitbetaald. Wat ik wel kwalijk vind is dat ze een 'wacht'-modus hebben die puur en alleen bedoeld is om je uitbetaling te annuleren en verder te spelen. Dit wordt zelfs aangemoedigd in de uitbetalingsmail. Pas na die wacht-periode gaat 'ie naar een tweede wacht-sectie waarin het wordt nagekeken door een medewerker. Lees net dat de eerste wacht-periode al verkort is naar 8 uur, maar naar mijn inziens moet 'ie er eigenlijk helemaal uitgesloopt worden zodat een medewerker er zo snel mogelijk naar kan kijken. Deze komt in de buurt van de oplichting, een uitbetaling verzoek 8 uur (of meer) lang kunnen ongedaan maken. Wat zegt KSA hierover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 Deze komt in de buurt van de oplichting, een uitbetaling verzoek 8 uur (of meer) lang kunnen ongedaan maken. Wat zegt KSA hierover? Ksa geeft daar niks om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koalitygirl Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 Ik sprak ook met die Paul. Daar heb je echt helemaal niks aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 1 hour ago, Nostradamus said: Deze komt in de buurt van de oplichting, een uitbetaling verzoek 8 uur (of meer) lang kunnen ongedaan maken. Wat zegt KSA hierover? Dat het volgens de regels mag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobbelsteen Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 Bij HC wordt onmiddelijk uitbetaald als mijn portomonnee vol is. Ik hoef geen verzoek in te dienen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huso Posted December 22, 2022 Report Share Posted December 22, 2022 Ik kan niks anders dan complimenten geven aan Paul van 777 die respectvol blijft reageren. Hoe kun je die chat hier posten zonder je diep te schamen. 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skale Posted December 23, 2022 Report Share Posted December 23, 2022 17 uur geleden zei Huso: Ik kan niks anders dan complimenten geven aan Paul van 777 die respectvol blijft reageren. Hoe kun je die chat hier posten zonder je diep te schamen. Eens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted December 23, 2022 Report Share Posted December 23, 2022 Wat ik nooit helemaal begrijp is waarom de discussie aan te gaan met CS. Deze medewerkers doen wat ze moeten doen. En vertellen jou wat jij moet doen voor het verdere process. Nooit zal het helpen boos te worden over de selfie. Ze moeten hem hebben en zullen deze echt niet opeens niet meer vragen. De tijd dat je klaagt had je selfie kunnen nemen en opsturen. Het is inderdaad frustrerend als het een aantal dagen duurt. Maar het hoort er (helaas) soms bij. En bedenk maar de volgende keer zal het sneller gaan want je bent al geverifieerd. Ook kan ik je vertellen, als oud support medewerker, dat de houding die je aanneemt in de chat ervoor kan zorgen dat een email wel eens als laatste in de rij kan komen te staan. Of per ongeluk verwijdert wordt. Terwijl de spelers die vriendelijk zijn, een grapje maken, vaak heel snel alles afgerond hebben. Tip van Flip! 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.