Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Ervaringen 711.nl casino


Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 hour ago, devad said:

Kijkend naar transacties die ik met ze gehad heb werkt 711 volgens mij met Adyen. Zie op de platform status pagina van Adyen in ieder geval wel een dezelfde dag nog opgeloste issue met Ideal betalingen (op de 2e), wellicht is dat 'm?

Ah, Adyen...  die fijne toko die CC transacties aanpakt en er geen cvc aan vast maakt zodat de cardprovider ze weigerd en de klant het nakijken geeft...

Benieuwd hoe lang de handmatige mutaties gaan duren...  

Niet echt snugger om in de mail dan aanvankelijk te roepen dat het binnen 3 dagen is gepiept maar meestal sneller !

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

dit zijn ook voor het casino vervelend storingen omdat zij er niets aan kunnen doen en afhankelijk zijn van derden.

Wij hadden het ook regelmatig dat spelers contact opnamen en dan 3 dagen moesten wachten want dan werd het vaak automatisch teruggestuurd door betaalprovider!

  • 3 weken later...
Geplaatst

Voor mij is 711 niet compleet down maar wel dusdanig traag dat ik niet kan inloggen.

Afgelopen week wat vaker dan anders 'ik ben geen robot ' checks gehad met inloggen. Kan wel eens duiden op extra beveiligings maatregelen.

  • 3 weken later...
Geplaatst

Blijkbaar was de stort limiet actie van leo niet uniek..

Kreeg mail van 711 dat per direct een verlies limiet van 5k per maand van kracht is geworden.

 

Toch opmerkelijk dat ook hier een bedrag van 5k word genoemd maar dat het niet om een stort maar verlies limiet gaat.

In aanloop naar de nieuwe regelgeving zullen er wel meer volgen vermoed ik ?

Geplaatst
Op 10-8-2024 om 17:14 zei SCi:

Blijkbaar was de stort limiet actie van leo niet uniek..

Kreeg mail van 711 dat per direct een verlies limiet van 5k per maand van kracht is geworden.

 

Toch opmerkelijk dat ook hier een bedrag van 5k word genoemd maar dat het niet om een stort maar verlies limiet gaat.

In aanloop naar de nieuwe regelgeving zullen er wel meer volgen vermoed ik ?

711 is naar mijn weten de beste plaats om te spelen goed bonus aanbod chat reageert goed en ze betalen vrijwel instant uit.

Site functioneerd goed geen lag, nu ook een mooi sportsbook.

En die 5k verlies limiet is hoog genoeg voor de meesten en op aanvraag zal je wel kunnen verhogen

Geplaatst

Wat ik een tegenvaller vindt zijn de toernooien..... Hier gaat het niet om de hoogste X win maar om het aantal wins boven een bepaalde x.

Spijtig voor mensen die even een uurtje willen spelen, die maken dan sowieso geen kans in zo'n toernooi

  • 2 maanden later...
Geplaatst

Helaas wederom een storting gedaan gister die niet is doorgekomen. Is al de 3e keer dat dit gebeurt bij 711 in de afgelopen maanden. Heb gister rond 22.30 een aanzienlijk bedrag gestort, die niet is bijgeschreven.... ze geven aan dat de payment provider (trustly) dit terug gaat storten naar mijn rekening. Meerdere mensen dit probleem ervaren gister?

Geplaatst
46 minuten geleden zei Glasbak:

Helaas wederom een storting gedaan gister die niet is doorgekomen. Is al de 3e keer dat dit gebeurt bij 711 in de afgelopen maanden. Heb gister rond 22.30 een aanzienlijk bedrag gestort, die niet is bijgeschreven.... ze geven aan dat de payment provider (trustly) dit terug gaat storten naar mijn rekening. Meerdere mensen dit probleem ervaren gister?

Gebruik je wel de bankrekening die aan je profiel is gekoppeld? Of aanzienlijk bedrag storten, ik neem dan wel aan dat je limieten hierop zijn ingesteld.

Geplaatst
31 minuten geleden zei Guybrush:

Gebruik je wel de bankrekening die aan je profiel is gekoppeld? Of aanzienlijk bedrag storten, ik neem dan wel aan dat je limieten hierop zijn ingesteld.

Natuurlijk. 711 gaf als reden dat er een landelijke iDeal storing was, maar op andere casino's had ik geen enkel probleem met storten.

Geplaatst
2 uur geleden zei Glasbak:

Helaas wederom een storting gedaan gister die niet is doorgekomen. Is al de 3e keer dat dit gebeurt bij 711 in de afgelopen maanden. Heb gister rond 22.30 een aanzienlijk bedrag gestort, die niet is bijgeschreven.... ze geven aan dat de payment provider (trustly) dit terug gaat storten naar mijn rekening. Meerdere mensen dit probleem ervaren gister?

Ik had het gisteravond met Bingoal. Kreeg dit antwoord op mijn bericht.

Helaas werden er wegens problemen bij iDEAL meerdere stortingen niet doorgevoerd.

Er wordt aan gewerkt alle transacties zo snel mogelijk in orde te krijgen.

Zij (en wij) vragen uw geduld tot morgen.

 

Dus Ik wacht nog even tot morgen af. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Glasbak:

Helaas wederom een storting gedaan gister die niet is doorgekomen. Is al de 3e keer dat dit gebeurt bij 711 in de afgelopen maanden. Heb gister rond 22.30 een aanzienlijk bedrag gestort, die niet is bijgeschreven.... ze geven aan dat de payment provider (trustly) dit terug gaat storten naar mijn rekening. Meerdere mensen dit probleem ervaren gister?

Dit is een irritant issue wat helaas wel vaker voorkomt. In het algemeen is binnen 3 dagen je geld terug op je bank. Wij kregen dit ook vaak als klacht in de klantenservice. Helaas kan casino er niks aan doen.

Vooral vervelend als het een groot bedrag is en je niet meer gokbudget hebt voor de time being. 

Geplaatst
20 uur geleden zei MarAlkmaar:

Ik had het gisteravond met Bingoal. Kreeg dit antwoord op mijn bericht.

Helaas werden er wegens problemen bij iDEAL meerdere stortingen niet doorgevoerd.

Er wordt aan gewerkt alle transacties zo snel mogelijk in orde te krijgen.

Zij (en wij) vragen uw geduld tot morgen.

 

Dus Ik wacht nog even tot morgen af. 

Heb je al iets mogen ontvangen? Hier nog steeds niks....

Geplaatst

Goedemiddag @MarAlkmaar,

We begrijpen dat het zeer frustrerend is dat u zo lang moet wachten op uw geld. Zoals @LuukFOD in een vorig bericht aangaf, ligt dit probleem bij de betalingsprovider en hebben wij hier als operator weinig invloed op. Wij proberen via onze account manager bij de betalingsprovider te pushen zodat zij het geld zo snel mogelijk naar ons sturen zodat wij het op uw account kunnen toevoegen.

Alvast bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Bingoal.nl

Geplaatst
4 uur geleden zei Bingoal.nl:

Goedemiddag @MarAlkmaar,

We begrijpen dat het zeer frustrerend is dat u zo lang moet wachten op uw geld. Zoals @LuukFOD in een vorig bericht aangaf, ligt dit probleem bij de betalingsprovider en hebben wij hier als operator weinig invloed op. Wij proberen via onze account manager bij de betalingsprovider te pushen zodat zij het geld zo snel mogelijk naar ons sturen zodat wij het op uw account kunnen toevoegen.

Alvast bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Bingoal.nl

Hartelijk bedankt voor de reactie. Fijn dat het jullie aandacht heeft.  Ik wacht af. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Glasbak:

Mooi, goed dat ze het hebben opgelost. Daar kan @711 Casinonog iets van leren..... hier nog steeds niks

Vind dat toch slordig, weet niet om wat voor bedragen het gaat maar kan mij zo voorstellen dat je niet comfortabel zit wanneer er een euro of 500-1000 in de cloud aan het rondzweven is…

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.