Spring naar bijdragen

Extra inzet voor dubbel kans, wel of niet?


PolkeNL

Aanbevolen berichten

Voornamelijk Pragmatic games hebben veelal een minimun inzet van €0,20 en met €0,05 (25%) extra maak je dubbel zo veel kans op een bonusspel.

Hoe denken jullie daar over? Wel of niet 25% extra inzetten? Graag ook motivatie waarom wel of waarom niet.

 

 

bewerkt door PolkeNL (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik gewoon voor mijn plezier speel, zal dat niet gauw  Pragmatic zijn natuurlijk.

Maar ik zet de feature al gauw aan op NLC slots, waarbij je 3 scatters nodig hebt voor de bonus en je met de extra inzet een scatter op rol 2 koopt.

In toernooitjes waar je de hoogste multiplier voor 1 single spin moet halen voor het leaderboard, moet je de feature niet aanzetten. Maar in een toernooitje waarin je zoveel mogelijkheden dingen uit de feature moet halen ( vissen uit big bass bonanza of spins uit dog house) natuurlijk weer wel.

Gedurende bonus wagering kan het goed verschil uitmaken in welke fase van de wagering je zit of je de feature aan of juist uit zet, zeker als er sprake is van een max inzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rudi:

Als ik gewoon voor mijn plezier speel, zal dat niet gauw  Pragmatic zijn natuurlijk.

Maar ik zet de feature al gauw aan op NLC slots, waarbij je 3 scatters nodig hebt voor de bonus en je met de extra inzet een scatter op rol 2 koopt.

In toernooitjes waar je de hoogste multiplier voor 1 single spin moet halen voor het leaderboard, moet je de feature niet aanzetten. Maar in een toernooitje waarin je zoveel mogelijkheden dingen uit de feature moet halen ( vissen uit big bass bonanza of spins uit dog house) natuurlijk weer wel.

Gedurende bonus wagering kan het goed verschil uitmaken in welke fase van de wagering je zit of je de feature aan of juist uit zet, zeker als er sprake is van een max inzet.

Op de NLC slots zet ik hem ook standaard aan, bij Pragmatic is dat niet de standaard voor mij ook. Dit kan inderdaad ook weleens te maken hebben met het toernooi aanbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je echt dat er verschil in kans is of je drie of vier scatters moet draaien?

Je krijgt gewoon eens in de zoveel draaien een bonus, het aantal scatters heeft daar niets mee te maken, die scatters zijn alleen een visuele weergave van het resultaat van je draai. 

Hoe vaak je een bonus krijgt hangt van de variantie af en hoe veel een bonus gemiddeld uitbetaalt. Sommige kasten geven je eens in de 100 spins een bonus, bij anderen doe je er misschien gemiddeld 500 spins over.  En met zo'n extra inzet verlaag je gewoon het gemiddelde aantal spins waarin een bonus valt, niets meer en niets minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wolfie:

Denk je echt dat er verschil in kans is of je drie of vier scatters moet draaien?

Je krijgt gewoon eens in de zoveel draaien een bonus, het aantal scatters heeft daar niets mee te maken, die scatters zijn alleen een visuele weergave van het resultaat van je draai. 

Hoe vaak je een bonus krijgt hangt van de variantie af en hoe veel een bonus gemiddeld uitbetaalt. Sommige kasten geven je eens in de 100 spins een bonus, bij anderen doe je er misschien gemiddeld 500 spins over.  En met zo'n extra inzet verlaag je gewoon het gemiddelde aantal spins waarin een bonus valt, niets meer en niets minder.

Dus extra inzet voor sneller een bonus baat wel?

RTP wordt altijd wel weergegeven, maar ben benieuwd of iemand kan zeggen dat de extra inzet echt nut heeft.

Hoe meetbaar is dat, en is die dubbel zoveel kans ook echt waar?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minutes ago, PolkeNL said:

Dus extra inzet voor sneller een bonus baat wel?

RTP wordt altijd wel weergegeven, maar ben benieuwd of iemand kan zeggen dat de extra inzet echt nut heeft.

Hoe meetbaar is dat, en is die dubbel zoveel kans ook echt waar?

Naar/nut: niet in het algemeen. Het speelt iets anders, niet per se beter of slechter. 

Meetbaar/echt waar: ja, spelen met en zonder extra inzet wordt meegenomen in de tests die nodig zijn voor certificering en toelating van de slots. 

Bij verschillende RTP's tussen spelen met en zonder kopen van de extra kans moeten de RTPs beide  worden weergegeven.

Als er dubbele kans in de helpfiles  staat, moet de kans ook twee keer zo groot zijn.

Ik heb dit onthouden uit interviews die ik gezien heb met mensen uit de games industrie.

Hier een screenshot met een voorbeeld van verschillende RTPs uit No limit City, Rock Bottom.

Screenshot_2023-01-27-20-21-22-75_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg.2dd05fa289c98eae1f549bc6f5f98044.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar/nut: niet in het algemeen. Het speelt iets anders, niet per se beter of slechter. 
Meetbaar/echt waar: ja, spelen met en zonder extra inzet wordt meegenomen in de tests die nodig zijn voor certificering en toelating van de slots. 
Bij verschillende RTP's tussen spelen met en zonder kopen van de extra kans moeten de RTPs beide  worden weergegeven.
Als er dubbele kans in de helpfiles  staat, moet de kans ook twee keer zo groot zijn.
Ik heb dit onthouden uit interviews die ik gezien heb met mensen uit de games industrie.
Hier een screenshot met een voorbeeld van verschillende RTPs uit No limit City, Rock Bottom.
Screenshot_2023-01-27-20-21-22-75_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg.2dd05fa289c98eae1f549bc6f5f98044.jpg
Thanks voor je informatie Rudi, altijd nuttig

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verschilt bij mij wel per spel en waar de extra inzet voor bedoelt is en ook hoe hoog de extra inzet is. De extra inzet is niet altijd voor het vaker winnen van de feature maar kan ook bijvoorbeeld meer bonussymbolen en meer multipliers bevatten.  Zo heb ik zelf bij de Candyways bonanza megaways een toernooi gewonnen met extra inzet waar er in het bonusspel bij een mooie prijs de x100 vermenigvuldiger landde. Of dit zonder die extra inzet ook was gebeurt is natuurlijk afwachten. 

Een ander spel waar de extra inzet zelfs 100% inzet, is de runner runner megaways. Door de extra inzet komen er wild symbolen die ook de winst, zeker in de free spins, aardig op kunnen laten lopen.   
 

Omdat ik juist die bonusspellen wel leuk vind, zet ik hem meestal wel aan en soms ook bij toernooien.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.