Spring naar bijdragen

Super Bowl 2023 kijken in de onetime studio?


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Goedenavond allen, 

@TheGreatOne en ik hadden het idee om de Super Bowl 2023 weer vanuit de onetime studio te bekijken. 
 

as. 12 op 13 februari snachts vanaf 0:30 begint de Super Bowl (nl tijd). 
 

zijn er mensen die t leuk vinden om dit samen met ons in de studio te kijken? 

 

We doen het volledig Amerikaanse style, dus als je komt neem je zelf wat drinken en eten mee die we met z’n allen kunnen delen 🥳

 

Laat hieronder weten of je wilt komen! Mochten er genoeg aanmeldingen zijn gaan we het daadwerkelijk plannen! 🥳

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Low-roller:

Zie dat het dinsdag op woensdagnacht is.... vreemd dacht altijd dat het in het weekend viel. Gaan jullie dit ook streamen?

Streamen weet ik niet, we mogen de beelden van Super Bowl namelijk niet in beeld brengen. daar hebben we uiteraard de rechten niet voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deadline aanmelden 8 februari. Vanwege de voorbereidingen (inkoop) en warmte 🙂 We willen dan minimaal 5 Onetimers (buiten ons eigen team om) in Zuidlaren hebben zodat we kunnen knallen en kijken en gokken!

We hebben nu nog alleen @Rudi

 

Willen er mensen ook dit Super Bowl feestje meemaken geef dat even aan in dit draadje of stuur mij of Kevin even een PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...