TheTurtle Posted January 26 Report Share Posted January 26 Goedenavond allen, @TheGreatOne en ik hadden het idee om de Super Bowl 2023 weer vanuit de onetime studio te bekijken. as. 12 op 13 februari snachts vanaf 0:30 begint de Super Bowl (nl tijd). zijn er mensen die t leuk vinden om dit samen met ons in de studio te kijken? We doen het volledig Amerikaanse style, dus als je komt neem je zelf wat drinken en eten mee die we met z’n allen kunnen delen 🥳 Laat hieronder weten of je wilt komen! Mochten er genoeg aanmeldingen zijn gaan we het daadwerkelijk plannen! 🥳 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Low-roller Posted January 26 Report Share Posted January 26 (edited) Zie dat het dinsdag op woensdagnacht is.... vreemd dacht altijd dat het in het weekend viel. Gaan jullie dit ook streamen? Edited January 26 by Low-roller Ik zocht eerst op de datum van de schildpad maar die klopt niet. (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 26 Report Share Posted January 26 Ja lijkt me leuk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Low-roller Posted January 26 Report Share Posted January 26 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTurtle Posted January 26 Author Report Share Posted January 26 6 uur geleden zei Low-roller: Je hebt helemaal gelijk! ik heb verkeerd gekeken! zondag op maandag nacht idd! 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTurtle Posted January 26 Author Report Share Posted January 26 6 uur geleden zei Low-roller: Zie dat het dinsdag op woensdagnacht is.... vreemd dacht altijd dat het in het weekend viel. Gaan jullie dit ook streamen? Streamen weet ik niet, we mogen de beelden van Super Bowl namelijk niet in beeld brengen. daar hebben we uiteraard de rechten niet voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 27 Report Share Posted January 27 Jaaa, leuk maar wel als we een leuk clubje Onetimers hebben, dan kunnen die mij warm houden in de koude studio 🙂 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted January 27 Report Share Posted January 27 Ik had mijn aanwezigheid in de chat toegezegd (Wietze) maar ik ging uit van de 14de wat toen ook benoemd werd. Echter 12 op 13 gaat mij niet lukken, wij zijn dan een weekendje weg. Volgende evenement maar eens handjes schudden dan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted January 27 Report Share Posted January 27 Jaaa, leuk maar wel als we een leuk clubje Onetimers hebben, dan kunnen die mij warm houden in de koude studio Zijn er dekens? En mag een een straal kachel meenemen hij vreet alleen heeeeeel veeeeeel stroom #ikvraagditvooreenvriend [mention]Chuckmeister [/mention] 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted January 27 Report Share Posted January 27 Ik ben er niet bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted January 27 Report Share Posted January 27 Ik ben er niet bij.Jammer het wordt heel gezellig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 28 Report Share Posted January 28 Deadline aanmelden 8 februari. Vanwege de voorbereidingen (inkoop) en warmte 🙂 We willen dan minimaal 5 Onetimers (buiten ons eigen team om) in Zuidlaren hebben zodat we kunnen knallen en kijken en gokken! We hebben nu nog alleen @Rudi Willen er mensen ook dit Super Bowl feestje meemaken geef dat even aan in dit draadje of stuur mij of Kevin even een PM. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTurtle Posted February 9 Author Report Share Posted February 9 Wegens te weinig animo gaat de Super Bowl meetup in Zuidlaren niet door We gaan binnenkort als het wat warmer weer is wel weer eens een leuke meeting organiseren! Wellicht is er een voorkeur voor in t weekend? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted February 9 Report Share Posted February 9 Wegens te weinig animo gaat de Super Bowl meetup in Zuidlaren niet door We gaan binnenkort als het wat warmer weer is wel weer eens een leuke meeting organiseren! Wellicht is er een voorkeur voor in t weekend? Op naar de volgende meeting 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted February 14 Report Share Posted February 14 volgend jaar live erbij zijn invegas? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted February 15 Report Share Posted February 15 volgend jaar live erbij zijn invegas?Denk dat een kaartje duurder is dan de vlucht er heen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted February 17 Report Share Posted February 17 Jep 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted March 27 Report Share Posted March 27 @MrT en hoe was t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted March 27 Report Share Posted March 27 [mention=899]MrT[/mention] en hoe was t Super mooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts