


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Remco86
Afgelopen vrijdag heb ik zoals ik dat vaker doe gebruik gemaakt van de wekelijkse stortingsbonus; € 400 storten, € 200 bonusgeld extra krijgen. Tijdens het rondspelen kreeg ik ineens de melding 'Uw limiet is bereikt' en werd ik direct uit het spel gegooid.
Ik heb daarna meerdere keren geprobeerd om de stake aan te passen en dan te spelen. Echter kreeg ik steeds die melding, op naar de livechat dus. Daar kreeg ik in eerste instantie te horen dat mijn inzet te hoog zou zijn, meer dan 5 euro. Ik heb uitgelegd dat ik sowieso niet boven de 5 euro heb gespeeld, en daarnaast ook meerdere stakes heb geprobeerd. Al snel kwam de standaard 'oplossing': screenshots mailen naar de klantenservice. Zo gezegd, zo gedaan. Al vrij snel kwam er een reactie (hulde), alleen met een vreemd bericht:
,,De reden waarom jij niet meer kan inzetten is omdat jij aan je maandelijks verlies limiet van 850 euro zit.
Dit is een limiet dat jij niet meer kan zien in je account, dus ik snap dat dit wat verwarring en eventueel wat frustraties heeft kunnen opleveren.
Dit verlies limiet is ingesteld door mijn manager nadat zij contact met jouw gehad heeft in verband met verantwoordelijks spelen."
Bijzonder. In december is er inderdaad contact geweest nadat er geen activiteit meer mogelijk was op mijn account. Na het overleggen van inkomsten gegevens is mijn account weer open gesteld. Nu blijkt dat er achteraf zonder mij hierover te informeren toch nog een beperking op mijn account zit. Dat is natuurlijk raar. Nu zit ik dus met een gefund account, waar ik niet kan spelen. Het enige wat ik kan doen is uitbetalen, echter vervalt dan een x-bedrag vanwege de stortingsbonus.
Ik heb meerdere malen per e-mail verzocht om een telefonische afspraak zodat ik e.e.a. uit kan leggen. Echter wordt hier tot op heden geen gehoor aan gegeven.
Lang verhaal kort:
- (un)Fairplay houdt mijn geld vast;
- (un)Fairplay is niet transparant geweest over beperkingen op mijn account;
- Ik kan hierdoor niet spelen;
- (un)Fairplay forceert spelers zo extra geld te verliezen omdat de enige overgebleven optie uitbetalen is. Zo heeft de KSA een dergelijke preventiemaatregel vast niet bedoeld;
- (un)Fairplay weigert telefonisch contact om verdere duiding te geven.
Het grappige is dat ik bij deze partij enkele duizenden euro's in de plus sta. Ik neem aan dat zij dat ook moeten kunnen zien. Dat maakt een max. loss van € 850 per maand extra bijzonder. Betutteling richting de speler, en vanuit commercieel oogpunt voor hen ook erg onhandig.
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.