Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op 21-4-2023 om 10:15 zei SupremacyNL:

Ik mag helaas nog steeds niet :( Onlangs was er mogelijk sprake dat de vaccinatieverplichting zou komen te vervallen, maar naderhand niks meer van vernomen. Dat is van de baan...? 

11 Mei toch ......meen ik......🙄

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
Op 21-4-2023 om 10:15 zei SupremacyNL:

Ik mag helaas nog steeds niet :( Onlangs was er mogelijk sprake dat de vaccinatieverplichting zou komen te vervallen, maar naderhand niks meer van vernomen. Dat is van de baan...? 

Dat is toch sinds kort van de baan ?

Heb sinds de covid mij al niet meer proberen te plaatsten voor toernooien in Amerika want ik weiger een prik.

Geplaatst
Met jou erbij 43, elke week komen er een paar extra mee, vaak aan het einde zullen meer mensen aanhaken omdat het Legendarisch gaat worden.

Oké dus de helft van het vliegtuig is voor Onetime
Geplaatst
Op 23-4-2023 om 18:10 zei TheGreatOne:

Binnenkort het artikel op onze homepage met alle informatie voor de Onetimers die nog twijfelen om mee te gaan!

Ik twijfel niet..................Liever gister als vandaag. Maar boeken en niet weten of ik het land in mag is dan weer net een te grote eeeeehm....gok!🤪

Geplaatst
1 uur geleden zei Lady_Diamond:

zelfde verhaal als de vorige keer..toen werden ze ook helemaal gek van ons..😋

Wilt u nu gaan zitten. Geen samenscholing bij de toiletten. Wilt u minder hard praten. Gelukkig hebben we nu een vliegtuig met alleen maar Onetimers 🙂

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.