Spring naar bijdragen

Toto specials


Pinokee

Aanbevolen berichten

Ja ik speel wel eens TOTO specials, niet zo vaak voetbal wel andere sporten.

Op NBA specials bijvoorbeeld heb ik een jaartje geleden misschien iets van 15K winst gepakt, daar zat toen regelmatig een edge van tientallen procenten in mijn voordeel op.

Ik loop wel vaak tegen handmatige goedkeuring aan, geweigerde weddenschappen, aangepaste inzet bedragen of odds. 

Op voetbal zijn de grenzen voor handmatige goedkeuring nogal eens soepeler.

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Pinokee said:

Beide helften een doelpunt was goed voor een quote van 50, had hem zelf voor een leuk bedrag,

Mooie win!

Zelf speel ik af en toe Toto-specials, voornamelijk specials op andere sporten dan voetbal. Overigens is het bij de voetbalcompetitiespecials bij weddenschappen als 'meer dan x doelpunten per wedstrijd' soms financieel raadzamer om op de afzonderlijke wedstrijden in te zetten. De 'over x doelpunten per competitieronde/totaal' vind ik soms wel leuk om op in te zetten. Hoeveel marge daar voor TOTO (of misschien in een uitzonderlijk geval voor de speler) op zit, vind ik wel heel lastig om in te schatten. Dan zou je, zo lijkt mij, eigenlijk voor iedere wedstrijd moeten nagaan wat de kans is op 1, 2, 3 etc. doelpunten en dan de kans op alle mogelijke combinaties tussen wedstrijden moeten uitrekenen. Dus stel gemakshalve dat een competitieronde uit slechts twee wedstrijden bestaat, dan is de weddenschap 'meer dan 2,5 doelpunten per competitieronde/totaal' winnend bij de volgende vier combinaties:

- Wedstrijd A 3 of meer doelpunten; wedstrijd B irrelevant;

- Wedstrijd A 2 doelpunten; wedstrijd B 1 of meer;

- Wedstrijd A 1 doelpunt; wedstrijd B 2 of meer;

- Wedstrijd A irrelevant; wedstrijd B 3 of meer.

Het bovenstaande is nog wel redelijk in te schatten, maar het wordt in toenemende mate complexer naarmate het aantal wedstrijden per competitieronde en het 'over x doelpunten per competitieronde/totaal' toeneemt.

Overigens is een vergelijkbare systematiek ook van toepassing bij bijvoorbeeld de dartsweddenschappen 'meer dan x 180s per x aantal dartwedstrijden/totaal' of 'meer dan x checkouts van 100 of meer per x aantal dartwedstrijden/totaal'.

Zijn er misschien spelers die zich hierin verdiepen? Of blijft het bij een wilde gok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 7/28/2023 at 1:52 PM, soppie said:

Zijn er misschien spelers die zich hierin verdiepen? Of blijft het bij een wilde gok?

Hey soppie,

propbets zijn in het algemeen met gezond verstand, middelbare school wiskunde, Excel en marktinformatie goed te analyseren.
Daarbij zijn er genoeg winstgevende te vinden. Ik vind dat altijd wel aardige puzzeltjes en een leuke manier om mee te winnen.

Net een TOTO special uitgevogeld, niet al te wetenschappelijk maar dat hoeft ook niet. 
Odds voor winstmethode van Unibet gehaald. Voor de respectievelijke winkansen eerst marge gestript.

image.png.e34d7e8c13d9efc5ec557b93cc0907ba.png

image.png.fd58ed499787c6ab3b92d113ab5c4d8f.png

 

Het helpt hier niet dat er 11 ipv 12 wedstrijden zijn.
De specials op KO's en punten zijn sowieso niet goed, die op submissions gaan wel. 
Meestal is de laagste de beste, tenzij de stagiaire van dienst bij TOTO zo heeft geblunderd dat er langere odds ook kansrijk zijn.
 

 

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.