Spring naar bijdragen

Met mijn dochter (20) naar Las Vegas


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Zoveel gave herinneringen, zo magisch om dit met je dochter te kunnen doen. Deze reis was voor ons legendarisch, Zoveel filmpjes, foto's om later op terug te kijken. Ik heb er een gok maatje bij  Binnenkort zal ik ook een column over deze reis schrijven voor Onetime!
 
 
IMG_1130.thumb.jpeg.c961fe2ac23dcf17e7771e9e51cbfe7e.jpeg
IMG_1178.thumb.jpeg.3b15ffb62df1fda77de56f28f34246a5.jpeg
IMG_1134.jpeg.df7cbafc20fd36c9bbf6885829369a6e.jpeg
IMG_1141.thumb.jpeg.4835671e2b29df9a19043ff12e9faabc.jpeg
IMG_1164.thumb.jpeg.66bea5e9031ef82a5c32c6b06ca68e35.jpeg

Echt Idd om nooit te vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

oh wohh, ik zie nu pas het verslag en de foto's! Wat gaaf!!! Wat moet dat geweldig zijn geweest!! Ik vond het zo jammer dat we het helaas niet haalden om er persoonlijk bij te zijn, maar als ik het zo zie is het ook alleen maar fijner dat jullie echt alle (korte) tijd intensief samen hebben beleefd!! Wat een grandiose reis moet dit zijn geweest. Well done!! Zoiets unieks samen met je dochter kunnen doen en herinneringen maken is onbetaalbaar. En ongetwijfeld dat wij nog wel een keer tegelijkertijd in Vegas zijn, spreken we dan af om samen naar de Naked Fish's te gaan (zijn er afgelopen keer ook 2 keer geweest, blijft de allerlekkerste sushi ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...