Jump to content

JungliWin casino; geen mogelijkheid tot uploaden documenten voor verificatie, hierdoor kan ik mijn tegoed van 11.000,00 euro niet laten uitbetalen.


Recommended Posts

 

Hi, 

Toen ik een account opende op jungliwin casino, ontdekte ik niet waar ik mijn documenten kon uploaden. Op chat werd verteld dat dat nog niet hoefde. Pas als het casino erom zou vragen. 

Nadat ik slechts 150 euro stortte en daarna fors won ( ruim 11.000 euro!! ) wilde ik uitbetalen en zag ik een kyc pop-up. Maar deze werkte niet. Het was uitgegrijsd. Ik klikte erop maar er gebeurde niks, en nog steeds niet.  Ik ben al weken bezig ( mail, chat ) om het casino aan te sporen dit technische probleem op te lossen. Ik heb overal bewijzen van. Screenshots etc. Ze blijven zeggen dat ze er mee bezig zijn maar de tijd verstrijkt. Mijn documenten worden niet per mail geaccepteerd. Ik heb een rechtsbijstandsverzekering maar deze dekt deze kwestie niet. Ik ben radeloos. 
 

Heeft u advies voor mij wat te doen? 
 

Groetjes Derkje 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik kende het casino niet.

Wat ik ervan lees, ziet er niet goed uit. Opereert onder een slechte licentie uit Curaçao . ( Curaçao eGaming: Master License 1668/JAZ)

Wellicht kan je op Askgamblers.com een account aanmaken en klacht indienen. Dat is ook niet de beste site in bemiddeling van spelers issues, maar je hebt niet veel andere mogelijkheden.

Link to comment
Share on other sites

20 minuten geleden zei Rudi:

Ik kende het casino niet.

Wat ik ervan lees, ziet er niet goed uit. Opereert onder een slechte licentie uit Curaçao . ( Curaçao eGaming: Master License 1668/JAZ)

Wellicht kan je op Askgamblers.com een account aanmaken en klacht indienen. Dat is ook niet de beste site in bemiddeling van spelers issues, maar je hebt niet veel andere mogelijkheden.

Wat dacht je van een PAB bij casinomeister.com?

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, pokerinfo said:

Wat dacht je van een PAB bij casinomeister.com?

Casinomeister en de PAB procedure is van harte aan te bevelen. 
Ik dacht dat die zinloos zou zijn wegens casino onbekend aldaar en superslechte licentie, maar is ook te proberen.
 

Link to comment
Share on other sites

Beste @Derkje Dank voor je bericht, we hebben via de e-mail al even kort contact gehad.

 

We zien jouw probleem vaker voorkomen bij de boefjes casino's. Deze tactiek die ze doen werk als een dolle voor ze. Als er al mensen winnen en al uitbetalen komen ze met de vertragingstactiek. En deze werkt bijna altijd in het voordeel van het casino. Maar gelukkig heb je ons gevonden en gaan we je langzaam door deze ellende heen krijgen om dit mega bedrag op je bank rekening te krijgen. En als dat gelukt is zie ik graag een lekkere sushi maaltijd verschijnen voor mijn gezin 🙂

 

Goed, belangrijk is, heel belangrijk!!! Dat je niet meer gaat spelen daar en je geld rustig laat staan!. Zorg ervoor dat je alle (toekomstige) communicatie houdt (screenshots),e-mail en chats. 

Ook belangrijk, houdt geduld! Wees netjes met communiceren met ze!!

 

Ik ga even wat vragen stellen om een beter beeld te krijgen van deze case:

 

Hoe heb je gestort (met welke betaal methode)?

 

Heb je een bonus geaccepteerd (en ja voor hoeveel)?

Met welke inzetten hebt je gespeeld en waarmee heb je klappers gemaakt?

 

Hoe lang zit er tussen de storting en de uitbetaling poging?

 

En hoe lang houden ze je nu aan het lijntje?

 

Nogmaals, niet meer spelen en je geld daar netjes laten staan!

 

Hoe vaak heb je nu contact met dit casino en reageren ze wel altijd netjes? (via email, chat?)

 

We kunnen ze altijd op hun knieën krijgen maar houdt er rekening mee dat je je geld niet op hele korte termijn gaat krijgen!

Link to comment
Share on other sites

 

Wat fijn dat er hoop lijkt te zijn. Ik ga nu reageren op uw vragen en absoluut, als het lukt krijgt u minimaal een lekkere sushi maaltijd voor uw gezin!

Goed, belangrijk is, heel belangrijk!!! Dat je niet meer gaat spelen daar en je geld rustig laat staan!. Zorg ervoor dat je alle (toekomstige) communicatie houdt (screenshots),e-mail en chats. Nadat ik een saldo van ruim 11.000 euro had, heb ik niet meer gespeelt. Werkelijk alle communicatie heb ik bewaard met schreenshots, mails, foto's etc. Ik had ook een groot dossier gemaakt voor mijn rechtsbijstandsverzekeraar. Ik zal deze aan u mailen, omdat ik niet weet hoe ik ze vanuit mijn mail aan dit bericht moet toevoegen.  

Ook belangrijk, houdt geduld! Wees netjes met communiceren met ze!! Goed advies, tot nu toe ben ik netjes gebleven. 

 

Ik ga even wat vragen stellen om een beter beeld te krijgen van deze case:

 

Hoe heb je gestort (met welke betaal methode)? Vanaf mijn Rabobank app betaalrekening. Tegenrekening was Astropay via Worldpay UK Ltd. 

 

Heb je een bonus geaccepteerd (en ja voor hoeveel)? Nee, ik heb heel bewust NOOIT een stortingsbonus geaccepteerd. 

Met welke inzetten hebt je gespeeld en waarmee heb je klappers gemaakt? Ik begon met 0,50 en 1 euro en zo maar ik bleef winnen en op een gegeven moment had ik zo'n 6.000 euro. Omdat ik totaal maar 150 euro gestort had ( meerdere kleine stortingen ) dacht ik: grappig, dan kan ik wel een paar honderd euro wegspelen met grote inzetten tot 20 euro per spin. Maar daar won ik dus opnieuw gigantisch mee. En bij grote inzet zijn de winsten natuurlijk ook groot. 

 

Hoe lang zit er tussen de storting en de uitbetaling poging?

18 Maart was mijn 1e storting van 25 euro.  19 Maart nogmaals 2 x 50 euro en 1 x 25 euro.  Toen begon ik te winnen. 1 Uitbetaling van 900 ( daarvan ontving ik 880 euro ) was succesvol.  Dit ontving ik op 20 maart. Daarbij zijn mijn documenten overigens niet opgevraagd. Maar daarna kon ik niet meer uitbetalen. Op het moment dat ik "Withdrawal" aanklikte, verdween een popup van de kyc. Maar daarmee kon ik zoals gezegd niets, omdat deze was uitgegrijsd. 

 

En hoe lang houden ze je nu aan het lijntje?

Vanaf 21 maart, toen ik nog meer wilde laten uitbetalen.

 

 

Nogmaals, niet meer spelen en je geld daar netjes laten staan! Geen probleem, doe ik.

 

Hoe vaak heb je nu contact met dit casino en reageren ze wel altijd netjes? (via email, chat?) Ze reageren altijd en ook best snel. Op chat en per mail. Alleen de reactie is altijd hetzelfde. Dat ze er "mee bezig zijn en het op de juiste afdeling ligt". 

 

We kunnen ze altijd op hun knieën krijgen maar houdt er rekening mee dat je je geld niet op hele korte termijn gaat krijgen!

Dat is voor mij geen probleem. 

 

Wat ik nog even wil toelichten aan een eerdere reactie van iemand die zich verwonderde dat ik speel bij een onbetrouwbaar casino... ik heb op casino's analyzer gekeken en daar scoorde JungliWin 4.8/5. Dus ik dacht dat het wel goed zat.... Ik begrijp inmiddels dat ik nog beter onderzoek had moeten doen. 

Link to comment
Share on other sites

Je had zeker beter onderzoek moeten doen. Dan was je er achter gekomen dat dit casino geen licentie heeft in NL. En dat je daar dus niet mag spelen. Op deze manier ben je aan de goden overgeleverd. Je hebt ons nu gevonden voor een oplossing als je ons iets eerder had gevonden had je dit issue nooit gehad.

DEsalniettemin wat the Greast One zegt hou je daaraan. Waarom accepteren ze overigens geen documenten per email? Dat heb ik nog nooit gehoord!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Het antwoord is dan "We cannot confirm your documents via email, the system does this automatically." Dit antwoord heb ik nu al 7 keer gekregen. Ik heb elke dag chatcontact en elke dag maak ik van het hele gesprek screenshots. 

Misschien goed toe te lichten; ik ben niet iemand die een grote gokgeschiedenis heeft. Ik ben er dus onervaren en met vertrouwen mee aan de gang gegaan. Ik had natuurlijk ook nooit gedacht iets te winnen. Ik zag het echt als een avondje plezier, entertainment. Alleen nu ik eerlijk gewonnen heb, vind ik ook dat ik in elk geval een poging moet doen om mijn geld te ontvangen.  

U zegt dat ik niet mag spelen bij JungliWin casino? Maar waarom kan ik me dan moeiteloos registeren en storten? 

 

Link to comment
Share on other sites

11 uur geleden zei Derkje:

Het antwoord is dan "We cannot confirm your documents via email, the system does this automatically." Dit antwoord heb ik nu al 7 keer gekregen. Ik heb elke dag chatcontact en elke dag maak ik van het hele gesprek screenshots. 

Misschien goed toe te lichten; ik ben niet iemand die een grote gokgeschiedenis heeft. Ik ben er dus onervaren en met vertrouwen mee aan de gang gegaan. Ik had natuurlijk ook nooit gedacht iets te winnen. Ik zag het echt als een avondje plezier, entertainment. Alleen nu ik eerlijk gewonnen heb, vind ik ook dat ik in elk geval een poging moet doen om mijn geld te ontvangen.  

U zegt dat ik niet mag spelen bij JungliWin casino? Maar waarom kan ik me dan moeiteloos registeren en storten? 

 

Je mag ook niet door rood rijden. Toch kun je gas geven en niet wachten op het groene licht. Je mag ook niet stelen waarom kun je danwel in de winkel iets in je zakken stoppen en niet betalen? O dat je de wet overtreedt en omdat het betreffende casino ook lak heeft aan de Nederlandse regels.

Er zijn maar een twintigtal casinos waar je in Nederland legaal kunt spelen.

https://www.onetime.nl/online-casino/legaal-in-nederland/

Link to comment
Share on other sites

6 uur geleden zei LuukFOD:

Er zijn maar een twintigtal casinos waar je in Nederland legaal kunt spelen.

https://www.onetime.nl/online-casino/legaal-in-nederland/

@LuukFOD : Deze link werkt niet goed 🙂

@Derkje : Voor veilig en verantwoord gokken met zo min mogelijk risico als je in Nederland bent : https://kansspelautoriteit.nl/veilig-spelen/veilig-online-gokken/ en/of de kansspelwijzer: https://kansspelautoriteit.nl/veilig-spelen/veilig-online-gokken/kansspelwijzer-online-gokken/

 

Edited by Bellagiogast (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

[mention=117]LuukFOD[/mention] : Deze link werkt niet goed 
@Derkje : Voor veilig en verantwoord gokken met zo min mogelijk risico als je in Nederland bent : https://kansspelautoriteit.nl/veilig-spelen/veilig-online-gokken/ en/of de kansspelwijzer: https://kansspelautoriteit.nl/veilig-spelen/veilig-online-gokken/kansspelwijzer-online-gokken/
 

Hoezo werkt niet? Ik zie een schit-te-rend filmpje
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Op 31-3-2023 om 17:00 zei Derkje:

 

 

 

En hoe lang houden ze je nu aan het lijntje?

Vanaf 21 maart, toen ik nog meer wilde laten uitbetalen.

 

 

Dit is nog relatief kort, en wie weet krijgen ze het voor elkaar en is de grootste stap al gezet. Niet te veel mailen en chatten met ze maar zeg om de dag even vriendelijk vragen of er een update is.

 

Ik zit volgende week in Sin City met dochter lief en als ik terug kom en het is status quo bij  Jungliwin casino ga ik ook even een account aanmaken en een storting doen en kijken of ik wel een uitbetaling kan krijgen (minder dan mijn storting) en mijn ID's kan uploaden.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Je bent je geld kwijt, ikzelf ben ook 8500 euro kwijtgeraakt bij een casino die volgens Casino.Guru een Curaçaose licentie had maar eigenlijk gevestigd is op Costa Rica. Ik ben geblokkeerd en wordt genegeerd via de email. Je kan fluiten naar je geld man, ze weten dat je niet veel kan en zelfs CasinoMeister probeerde voor mij te bemiddelen en ook zij werden genegeerd. Dit soort casino's zijn er om zoveel mogelijk mensen op te lichten en dan een exit te maken.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

@Dome wat rot voor u zeg. Zelf heb ik toch nog wat hoop. Ik krijg namelijk om de dag op chat de bevestiging dat het goed gaat komen. Ze geven aan dat mijn geld veilig is en het probleem opgelost gaat worden. Maar ja, dat hoor ik al weken. Uiteraard maak ik overal printscreens van. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

leuk altyd deze discussie s ,je mag alleen gokken op legaal nederlandse casino ,niet op een ander illegaal casino ,maar ja bij een illegaal casino 

krijg je vaak wel een prijs ,al onze nederlandse casino s zit nul ,nul vertier in ,als je 100 euro stort .heb je merendeels dooie spins .heb je dan eindelijk eens een bonus of free spins te pakken ,dan win je vaak net 10 euro .want daar hoor je niemand over ,dat je bij nederlandse casino s allemaal flink genaaid word ,de RTP staan zo slecht afgesteld.maar dat begrijp ik wel ze moeten natuurlijk over jou winsten belasting betalen .kijk maar naar unibet ,iedereen eerst roepen unibet moet legaal worden ,toen werd het legaal.toen zag gelijk iedereen ,dat je bijna geen prijs kreeg ,dus unibet werd afgekraakt en negatief bestempeld ,zo zijn er nog zat voorbeelden .al deze nederlandse advies site ,willen maar dat je op nederlandse casino s speel ,ik zeg niet doen er zijn zat casino suit malta die nog steeds nederlanders verwelkomen 

waar  je gewoon ook daadwerkelijk win ,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja, klopt helemaal. Gisteren heb ik EINDELIJK 2 uitbetalingen kunnen doen ( JungliWin casino ) en deze heb ik inmiddels ook op mijn rekening staan! 😁😁 Samen 7.460 euro. Dit had ik nooit verwacht na vele weken van vage errors en technische “issues” waardoor ik niet kon laten uitbetalen. Ik ben al die tijd netjes gebleven maar wel heel duidelijk in mijn verwachtingen en mijn gevoel met nu en dan een licht dreigement naar juridisch te nemen stappen. TheGreatOne stond dagelijks paraat met raad voor mij. Daardoor voelde ik me gesteund en kreeg ik vertrouwen dat het goed zou komen. Tussendoor heb ik nog wat gespeeld, 250 euro verloren. Even om te laten zien dat ik een actieve speler ben. De laatste uitbetaling heb ík vanmorgen aangevraagd. 3700 euro. Als ik deze ook mag ontvangen, laat ik het hier weten. Dan heb ik mijn hele winst uitbetaald gekregen. Waar ik echt niet meer op durfde te hopen. Maar ook al lukt het laatste stukje niet, ik ben nu al super blij en opgelucht. De aanhouder wint! Dankjewel Armijn Meijer 🙏😘

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nou, helaas nog geen definitief goed nieuws te melden over mijn laatste uitbetaling van 3700 euro. Het blijft op "pending" staan. Zojuist op chat werd gezegd dat de uitbetaling vandaag akkoord is gegeven. ( zie onder ) Lijkt hoopvol. Ik weet niet of het dan normaal is / kan zijn dat hij nog als "pending" in mijn casino account staat. Ik heb dus ook nog niks ontvangen. Komt dat vaker voor? Dat daar wat tijd tussen zit? 

image.png.30131fa25625ed49652322ab2e5ff005.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.