Spring naar bijdragen

Historie bewerken

Please note that revisions older than 30 days are pruned and will no longer show here
7 minutes ago, Santi said:

Je praat veel, maar zegt weinig. Je zal altijd sites op internet blijven vinden waar je kan gokken, het probleem ligt bij de speler. Mbt eerlijk spel doelde ik op de grote spelers zoals Unibet. Dat de aanbieders zelf mogelijk illegaal hun diensten hebben aangeboden betekent nog niet dat je er gebruik van hoeft te maken… ik heb dit wel gedaan en zoals met mij velen, maar ik kon er ook voor kiezen niet te gokken op deze sites. 

Je praat veel, maar zegt weinig. Je zal altijd sites op internet blijven vinden waar je kan gokken, het probleem ligt bij de speler.

Nope, het probleem is ontstaan door de aanbieder. Geen aanbieders, geen probleem. HAd de aanbieder zich aan de wet gehouden, dan hadden de problemen vele malen kleiner geweest. Of niet bestaan. Jij geeft de dweiler de schuld van het onderlopen van het huis. Ik degene die de kraan heeft opengezet.

bt eerlijk spel doelde ik op de grote spelers zoals Unibet. Dat de aanbieders zelf mogelijk illegaal hun diensten hebben aangeboden betekent nog niet dat je er gebruik van hoeft te maken… ik heb dit wel gedaan en zoals met mij velen, maar ik kon er ook voor kiezen niet te gokken op deze sites. 

En de aanbieders ervan konden er ook voor kiezen onze wetten te respecteren en het niet aan te bieden in NEderland/aan Nederlanders. Dat hebben ze wel gedaan. Ze hoefden niet hun spellen hier aan te bieden, ze hebben er zelf voor gekozen dit te doen tegen de wet in en namen willens en wetens bewust het risico dat dit op een dag een probleem kon worden voor ze. Ze konden er ook voor kiezen om het aan te bieden in landen waar het wel was toegestaan.

 

Snap je het nu?

2 minutes ago, Santi said:

Je praat veel, maar zegt weinig. Je zal altijd sites op internet blijven vinden waar je kan gokken, het probleem ligt bij de speler. Mbt eerlijk spel doelde ik op de grote spelers zoals Unibet. Dat de aanbieders zelf mogelijk illegaal hun diensten hebben aangeboden betekent nog niet dat je er gebruik van hoeft te maken… ik heb dit wel gedaan en zoals met mij velen, maar ik kon er ook voor kiezen niet te gokken op deze sites. 

Je praat veel, maar zegt weinig. Je zal altijd sites op internet blijven vinden waar je kan gokken, het probleem ligt bij de speler.

Nope, het probleem is ontstaan door de aanbieder. Geen aanbieders, geen probleem. HAd de aanbieder zich aan de wet gehouden, dan hadden de problemen vele malen kleiner geweest. Of niet bestaan. Jij geeft de dweiler de schuld van het onderlopen van het huis. Ik degene die de kraan heeft opengezet.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.