Spring naar bijdragen

Onetime en GGPoker geven gratis satellites tickets weg voor de WSOP


LuukFOD

Aanbevolen berichten

De WSOP komt eraan. Zowel in Vegas als in Venlo. En voor beiden mogen wij qualifier tickets weggeven op ggpoker.

We geven 10 tickets weg twv €15 voor satelittes voor WSOPC Venlo.

Daarnaast geven we ook. nog eens 10 tickets weg twv $15 voor The Road to Vegas.

Wil je dit winnen?

Reageer in dit topic met je naam en gewenste ticket (je mag 1 keuze maken) na sluiting van de actie doen we alle namen in de hoge hoed en trekken we voor beiden 10 namen.

Opgeven kan tot 19 April 20.00 uur (dat is morgen)

 

Promoties 24+ daaronder helaas geen deelname

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • LuukFOD changed the title to Onetime en GGPoker geven gratis satellites tickets weg voor de WSOP
4 uur geleden zei LuukFOD:

De WSOP komt eraan. Zowel in Vegas als in Venlo. En voor beiden mogen wij qualifier tickets weggeven op ggpoker.

We geven 10 tickets weg twv €15 voor satelittes voor WSOPC Venlo.

Daarnaast geven we ook. nog eens 10 tickets weg twv $15 voor The Road to Vegas.

Wil je dit winnen?

Reageer in dit topic met je naam en gewenste ticket (je mag 1 keuze maken) na sluiting van de actie doen we alle namen in de hoge hoed en trekken we voor beiden 10 namen.

Opgeven kan tot 19 April 20.00 uur (dat is morgen)

 

Promoties 24+ daaronder helaas geen deelname

PolkeNL WSOPC Venlo 🙃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar liefst 9 spelers die een ticket willen! Gratis nog wel. Ik had meer verwacht van Onetimers. Maar soit ....

 

@pjong @PolkeNL @nonstoprob @SmartAce @driekwart @LangeRuud @Ace @Telro

Graag even je GG email in een pb tje naar mij, ook als je eerder hebt gestuurd voor vorige promoties. Dan geef ik het door aan ggpoker en komt het vast en zeker in orde binnen een paar dagen.

Tip van Flip, je ziet niet altijd als je een ticket hebt. Soms pas als je je wilt registreren. Dus probeer dat eens in het weekend als je nog geen ticket hebt. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-4-2023 om 07:03 zei LuukFOD:

Maar liefst 9 spelers die een ticket willen! Gratis nog wel. Ik had meer verwacht van Onetimers. Maar soit ....

 

@pjong @PolkeNL @nonstoprob @SmartAce @driekwart @LangeRuud @Ace @Telro

Graag even je GG email in een pb tje naar mij, ook als je eerder hebt gestuurd voor vorige promoties. Dan geef ik het door aan ggpoker en komt het vast en zeker in orde binnen een paar dagen.

Tip van Flip, je ziet niet altijd als je een ticket hebt. Soms pas als je je wilt registreren. Dus probeer dat eens in het weekend als je nog geen ticket hebt. 

Excuses voor de late reactie Luuk, beetje druk gehad.
PB-tje verstuurd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei LangeRuud:

Heb de afgelopen dagen nog geen tickets in mijn account gezien @LuukFOD; wanneer worden ze bijgeschreven?

Ik kreeg meerdere PM's ook. GG vertelde mij zondag dat het morgen (maandag) in orde zou komen. Soms zie je geen tickets in je account maar zie je deze als betaalmethode wanneer je je wilt inschrijven. Ik wil aanraden dat te proberen. Ik heb GG net bericht gestuurd hoe het ervoor staat. Tis nu 6 uur 'sochtends dus antwoord zal nog wel even duren 😉 

Ill keep you all updated!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.