Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Maak kans op een dagtrip Burger's Zoo en HC Nijmegen met Ozzy! (Cancelled)

Featured Replies

  • Author
@Gertjan_De_Meern : Wat mij betreft zou ik het al erg leuk vinden als je 's avonds in HC Nijmegen een gokje op je lucky number 17 zou wagen. En anders drinken we sowieso een colaatje light 😉

Oeh dit vind ik nu al leuk! @Ozzy, zou ik met jou dan mee mogen rijden van Arnhem naar Nijmegen aangezien ik zonder auto kom? ☺️ 

  • Author

Actie is gesloten.

Er zijn in totaal 4 deelnemers Me, @DFM , @Vondert en @TheMikeyx  Er wordt dus geen loterij gehouden.

's Avonds  sluiten nog aan: @TheGreatOne, @JackPot, @FrankK, @Frankyboy, @Gertjan_De_Meern (ovb) .Willen jullie aangeven of jullie mee gaan eten bij The Ribs Factory (https://www.ribsfactory.nl/nijmegen/) zodat er voor het juiste aantal gasten gereserveerd kan worden?

Tot vrijdag 3 juni!

Ik en @TheGreatOne eten mee

@Wizard_of_Oz Ik heb er zin in!
  • 1 month later...

@Allen, bezoek dierentuin gaat niet door. uiteten en bezoek HC Nijmegen gaat wel door.

Als ik dát geweten had! 😉

  • Author

MB777 zei:

Als ik dát geweten had! ;-)

Dan........was je met mij naar de dierentuin gegaan en hadden we met de fameuze Ozzy Tijgers geknuffeld?

MB777 zei:

Als ik dát geweten had! ;-)

Dan........was je met mij naar de dierentuin gegaan en hadden we met de fameuze Ozzy Tijgers geknuffeld?

Hahaha gekkie! Nee, dan had ik me mss. wél aangemeld. 😉

  • Author

@MB777 m.a.w. je was er niet van overtuigd of je zou winnen als er een loterij zou plaatsvinden zoals in beginsel de bedoeling was. Dat is nou niet echt een One Time win-win situatie.

Ik heb nog 4 kaartjes.................... ☹️

P.S. @JackPot kom er maar in.....betreft dit topic: https://forum.onetime.nl/discussion/1501/eerste-onetime-huwelijk-aanstaande/p1

Goede vraag @Wizard_of_Oz . Een aantal redenen, de datum komt niet echt goed uit, dierentuinen heb ik té vaak en té veel gezien, toen de kinderen klein waren. Daarbij is het een klein groepje, je weet niet wie er schuil gaat achter de aliassen. Misschien kom je wel bij 3 mensen terecht waar het niet mee klikt. 😉

Dit herinner ík me @Wizard_of_Oz  😉

  • Author

@MB777....... klinken als legitieme redenen. Maar je moet als echte OT-er ook een gok durven te wagen!

@MB777........ klinken als legitieme redenen. Maar je moet als echte OT-er ook een gok durven te wagen!

Ik ben door mijn benzinebudget heen........ Sinds wanneer ben ik trouwens MW i.p.v. MB @Wizard_of_Oz ?

MB777 zei:

. Sinds wanneer ben ik trouwens MW i.p.v. MB @Wizard_of_Oz ?

Snap niet wat je bedoeld :/

Hee, het staat er nu correct!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.