Spring naar bijdragen

Interblock Megastar G3 roulette fout # 2 en fout # 3.


eurobsgame

Aanbevolen berichten

Ja altijd winst en heb twee keer kiet gespeeld alle keren, gisteren voor de eerste keer geen enkele fout gezien en dat vond ik erg opmerkelijk. Doordat ik wel wat ben gaan inzetten op een gegeven moment wat verloren en dat is voor het eerst sinds de serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het voorlopig zeer positieve resultaat van € 525 winst op de Megastar neem ik even een "break " van een paar weken .

...................................................................................................................................................................

Dit in verband met andere activiteiten op dit moment en het feit dat ik moeite heb het hoofd koel te houden en rust en discipline in het spel te behouden .

....................................................................................................................................................................

Misschien dat ik nog een paar sessies ga "drooggokken " ik maak alleen het screenshot en zet dan niets in .

In ieder geval komt dit item terug zodra ik mij weer 100 % op mijn gemak voel en dan gaan we de bankroll opnieuw proberen te verdubbelen !

....................................................................................................................................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

favor1te zei:

in mijn lokale gokhal hebben ze net deze week de megastar g3 vervangen, helaas

Dat is inderdaad frustrerend @favor1te . Ik moet zeggen , de nieuwe generatie automatische roulettes kunnen mij lang niet zo boeien als de Megastar roulette .

...............................................................................................................................................................................

Misschien kan je een keertje wat verder van huis gaan en kijken of ze in een andere stad staan . De Megastar is namelijk nog steeds immens populair . In mijn stad staan er tientallen en één hal heeft alleen maar Megastar roulette staan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.