Spring naar bijdragen

Slottoernooien


Aanbevolen berichten

Stel je hebt je vizier op een 2000x hit (in 1 spin) te behalen in een slottoernooi.

Naar welke eigenschappen kijken jullie bij het uitzoeken van de juiste slot in het assortiment?

En welke eigenschappen vinden jullie het meest waardevol?

Ik twijfel vaak wat nou de beste keuze is tussen een bereik van 5000 - 10.000 voor de max-win. En tussen een volatiliteit 3/5, 4/5 of 5/5.

Snap dat er veel meer bij komt kijken zoals de prijzen van het toernooi en de huidige spelerstanden, ben op zoek naar wat algemene richtlijnen bij het kiezen van een slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde deze vraag eigenlijk ook stellen, maar dan andersom; wat zijn de minder volatiele slots die mensen spelen? Veel nieuwe releases worden 'kunstmatig' volatiel gemaakt en ik vind het lastig om een goed overzicht te krijgen van minder volatiele slots.

 

Mijns inziens is het bijna onmogelijk om te focussen op 2000x wins omdat ze zo weinig voor komen.

Maar zelf heb ik relatief best wat 1500-3000x wins op megaways slots van pragmatic; persoonlijke favorieten curse of the werewolf en wild west gold megaways.

 

Maar de meer ervaren gokkers zullen je vast een beter antwoord kunnen geven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, lord_cake said:

Maar de meer ervaren gokkers zullen je vast een beter antwoord kunnen geven :)

Het helpt als je 15 jaar ervaring hebt met spelen van alle slots. 
Een goed antwoord staat tussen de regels door in de pm die ik je heb gestuurd maar ik ga niet alles uitspellen.

bewerkt door Rudi
spelling. Edit 2 het staat er zelfs vrij letterlijk in wtf (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

26 minuten geleden zei Rudi:

Het helpt als je 15 jaar ervaring hebt met spelen van alle slots. 
Een goed antwoord staat tussen de regels door in de pm die ik je heb gestuurd maar ik ga niet alles uitspellen.

Had deze vraag al voor je PM hoor, maar nog niet de moeite genomen zelf een topic aan te maken. Zoals ik zei ga ik het nog even rustig doorlezen en sommen voor mezelf. Hele dag gewerkt (en nog even x600 en x900 op de nieuwe hacksaw gepakt hehe)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rudi:

Het helpt als je 15 jaar ervaring hebt met spelen van alle slots. 
Een goed antwoord staat tussen de regels door in de pm die ik je heb gestuurd maar ik ga niet alles uitspellen.

Kan deze pm wellicht in mijn inbox magisch verschijnen? 👀

Moet inderdaad flink wat geld door de slots heen hebben gerold om het fijne ervan te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...