Spring naar bijdragen

Demo slots


Aanbevolen berichten

Voor dat ik een slot met echt geld speel, bezoek ik vaak eerst de demo versie via google.

Nu lijkt het dat ik vaker win, met nadruk op het lijkt dat. Alsnog denk ik dat er niks aan de software is veranderd.

Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als ze je bij een demo extra veel laten winnen.

Is er iemand die dit 100% zeker weet?

Gebruik vaak bigwinboard en valt me op dat ook de statistieken van de slot regelmatig niet kloppen, ondanks het er zo overtuigend uit ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minutes ago, Krippie said:

Voor dat ik een slot met echt geld speel, bezoek ik vaak eerst de demo versie via google.

Nu lijkt het dat ik vaker win, met nadruk op het lijkt dat. Alsnog denk ik dat er niks aan de software is veranderd.

Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als ze je bij een demo extra veel laten winnen.

Is er iemand die dit 100% zeker weet?

Gebruik vaak bigwinboard en valt me op dat ook de statistieken van de slot regelmatig niet kloppen, ondanks het er zo overtuigend uit ziet.

Slots van vele providers kunnen op verschillende RTP settings draaien bij spelen voor echt geld.

Sommige jurisdicties eisen dat als er demo play is, dat op dezelfde RTP setting is als wanneer er op echt geld gespeeld wordt.

Ik heb nauwelijks tot geen persoonlijke ervaring met spelen op demo settings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.